Yaqi Factory Store from Aliexpress ΜΑΚΡΙΑ

Peyote
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 10 Ιουν 2020, 20:34
3
Has thanked: 18 times
Been thanked: 109 times

Παιδιά μείνετε μακριά απο αυτόν τον απατεώνα... περίμενα ενα μηνα+ για να ανοίξει η αποστολή για την χωρά μου και όταν άνοιξε απο ευρωπη (ΙΣΠΑΝΙΑ) και παρήγγειλα τότε έκανε τον ΚΙΝΕΖΟ ο ΚΙΝΕΖΟΣ και δεν μου έστελνε την παραγγελία μου... και περίμενα 1 εβδομάδα για να γίνει αυτόματη ακύρωση για να πάρω τα λεφτά μου πίσω....

Σας στέλνω για τα LOGS για να μην νομίζετε οτι κάνω δυσφήμηση χωρίς λόγο...

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
andreas
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 7408
Εγγραφή: 20 Ιαν 2009, 15:49
15
Τοποθεσία: Nederlands
Has thanked: 11324 times
Been thanked: 10759 times
Ηλικία: 45
Επικοινωνία:

Δεν είναι θέμα απατεώνα.
Αν μιλάμε για το επίσημο κατάστημα της yaqi μια χαρά είναι, ποτέ μα ποτέ δεν είχα πρόβλημα.
Το οποίο πρόβλημα φειλεται στις μεταφορικές που συνεργάζονται.

Μια "παρόμοια" ιστορία είχε συμβεί και σε εμένα μόνο που εμένα το κατάστημα (άλλο όχι το γιακι) δεν με ενημέρωσε. Και έστειλε το εμπόρευμα από Κίνα και όχι εντός ΕΕ. Με αποτέλεσμα να με χρεώσουν 160+ ευρώ φάπα και έξοδα τελωνείου.
Έκανα dispute και ζήτησα το εν λόγο πόσο με όλα τα αποδεικτικά. Περιττό να πω ότι το έλαβα μέσα σε λίγες μέρες χωρίς κανένα πρόβλημα.
ἐξ ὄνυχος τὸν λέοντα
Peyote
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 10 Ιουν 2020, 20:34
3
Has thanked: 18 times
Been thanked: 109 times

Ανδρέα θα με συνχορεσεις άλλα θα διαφωνήσω μαζί σου...
Είμαι στις πωλήσεις και στο customer service πολλά χρονιά...
ένας σωστός επαγγελματίας οφείλει να εξυπηρετήσει τον πελάτη του με τον καλύτερο δυνατό τρόπο..
Στην συγκεκριμένη περίπτωση είχε δέσμευση τα λεφτά μου για μια εβδομάδα χωρίς να έχει πρόθεση να στείλει το προϊόν
Φυσικά είχε χασούρα και έκανε λάθος που έβαλε την χωρά μου στις επιτρεπόμενες χώρες αποστολής από την Ισπανία
αν ήταν επαγγελματίας θα έπρεπε να φάει την ζημιά που οφείλονταν απο δικό του λάθος και να εξυπηρετούσε...

ενα εχω να πω... Αμαζον και πάλι αμαζον... αντε και κανα ebay....
οι ανθρωποι ειναι επαγγελματίες οχι ψιλικατζήδες... οσοι έχουν εμπειρία απο customer service τις amazon με καταλαβαίνουν..
Άβαταρ μέλους
andreas
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 7408
Εγγραφή: 20 Ιαν 2009, 15:49
15
Τοποθεσία: Nederlands
Has thanked: 11324 times
Been thanked: 10759 times
Ηλικία: 45
Επικοινωνία:

Το ότι έχουμε αμερικάνικα/ευρωπαϊκά στάνταρτ στην εξυπηρέτηση δεν σημαίνει ότι όλοι πρέπει να τα ακολουθούν.

Όλοι οι επαγγελματίες κάνουν ότι μπορούν ο καθένας με το δικό του μετρό και δυνατότητες.

Επειδή δεν σε εξυπηρέτησαν όπως θα ήθελες να σε εξυπηρετήσουν δεν τους κάνει αυτόματος απατεώνες.

Αν σε χρεώσουν και δεν σου επιστρέψουν τα λεφτά η σου κάνουν άλλη ιστορία αλλάζει το πράγμα.

Όσο για την άμαζον μια χαρά μπορεί να είναι το σέρβις αλλά για ρώτα και τους υπαλλήλους της...
ἐξ ὄνυχος τὸν λέοντα
Peyote
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 10 Ιουν 2020, 20:34
3
Has thanked: 18 times
Been thanked: 109 times

Όταν ένα μαγαζί ανοίγει παγκόσμιους ορίζοντες και θέλει να επιβίωση πρέπει να συμπεριφέρεται και ανάλογος...
στην παγκόσμια αγορά υπάρχουν στάνταρ κανόνες... δεν ψώνισα από ένα κατάστημα του ιρακ... αλλα το aliexpress
πάλι καλά που υπάρχει και buyer protection αλλιώς δεν ξέρω αν θα επαιρνα τα λεφτά μου...
εχθρός του κάλου ειναι το καλύτερο... αν ήταν να κοιτάμε τα χειρότερα για να κριτικάρουμε θα ήταν όλα τελεία!

Νομίζεις οτι το κινεζικό εργατικό ζει καλύτερες συνθήκες από τους υπαλλήλους πολυεθνικών;

ανοίγεις μεγάλο πολίτικο κεφάλαιο που δεν θα μπορέσουμε να λύσουμε σε ένα άρθρο... όλα αυτά ειναι τα (καλά) τις παγκοσμιοποίησης..

Για μένα πάντως ότι μου δεσμεύεσαι τα λεφτά μου για 1 εβδομάδα + 2-3 ήμερες που θα κάνουν να μπουν στο λογαριασμό μου ειναι εξαπάτηση..
Άβαταρ μέλους
andreas
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 7408
Εγγραφή: 20 Ιαν 2009, 15:49
15
Τοποθεσία: Nederlands
Has thanked: 11324 times
Been thanked: 10759 times
Ηλικία: 45
Επικοινωνία:

Ακόμα και από την Ελλάδα αν αγοράσεις κάτι από κάποια καταστήματα θα λάβεις τα αγαθά την επόμενη μέρα από κάποια άλλα σε 5-6 μέρες. Αφού όλα είναι στη Ελλάδα θα έπρεπε όλα να τα έχεις την επόμενη μέρα στο σπίτι σου απλά και μόνο επειδή κάποιος μπορεί και το κάνει;
Αν για κάποιο λόγο δεν είχε ενημερωθεί η αποθήκη του...
Και δεν μπόρεσε να σου στείλει το αγαθό είναι απατεώνας;

Σαφώς και όχι ο Κινέζος εργάτης είναι σε χειρότερη κατάσταση. Αλλά η σύγκριση ξεκίνησε από τα λεγόμενα σου.
Ακόμα και από το άμαζον αν ψάξεις κάτι θα έχει διαφορετικές τιμές και διαφορετικούς χρόνους παράδοσης ή και κανένα τρόπο παράδοσης.
Δεν τους κάνει όμως απατεώνες. Όσο για την δέσμευση των χρημάτων είναι καθαρά λογιστικό το κομμάτι. Είμαι σχεδόν σίγουρος πως η δέσμευση γίνεται από το αλί και όχι από το κατάστημα.
Απο εκεί και πέρα είναι από στις δυνατότητες του λογιστηρίου του αλί και τι συμφωνίες έχουν γίνει με τους παροχους πληρωμών.
Και ποιοι είναι αυτοί οι στάνταρτ κανόνες;

Τέλος πάντων.
Βρίσκω τον χαρακτηρισμό απατεώνες τραβηγμένο.
Μια κακή εμπειρία δεν κάνει κάποιον απατεώνα.

Εσύ λες σε "ρίξανε" που πήγες να αγοράσεις μια φορά.
Εγώ και άλλοι πόσοι που αγόρασαν (εδώ αλλά και εκτός) λένε ότι είχαν άψογη εξυπηρέτηση...
Βρες την άκρη!
ἐξ ὄνυχος τὸν λέοντα
Peyote
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 10 Ιουν 2020, 20:34
3
Has thanked: 18 times
Been thanked: 109 times

θα συμφωνήσω στην κακή εμπειρία και στην κακή εξυπηρέτηση...
όντος ο χαρακτηρισμός ειναι τραβηγμένος αλλα δικαιολογημένος κατά κάποιο τρόπο...

όλα αυτά που προαναφέρεις ποιο πάνω περί αργής αποστολής και ενημέρωσης αποθήκης κλπ έχουν ως αποτέλεσμα
κάποιοι να ειναι καλή κ κακή επαγγελματίες επιτυχημένοι και αποτυχημένοι (επαγγελματικά)
στους ρυθμούς και στον ωκεανό που κολυμπάμε όλοι δεν υπάρχουν περιθώριο λάθους

παράδειγμα έχασε έναν κάλο πελάτη που σιγουρα δεν θα του έδινα μόνο 50 ευρω για 3 πινέλα... είχα στο μυαλό μου και κάποια silvertip κλπ... και εννοείτε οτι δεν θα τον προτείνω σε κανέναν φιλο μου η συνχομπίστα στο internet
αρα;
αν πούμε οτι το κόστος παραγωγής ηταν για τα 3 πινελα καμια 10-20 ευρω... + 5-6 ευρω να τα έστελνε απο Ισπανία θα κέρδιζε 50 αντε 40%... ε αυτός ήθελε να κερδίσει 60% ...και έχασε όλα τα άλλα.. πολύ έξυπνος ο κινεζος...

για αυτό και αν μας βλέπουν παιδιά που έχουν καταστήματα... να κοιτάνε το μετά όχι μόνο το τώρα... καλύτερα να μην κερδίσεις ίσος και να χάσεις σε μια συναλλαγή που ευθύνεσαι ... άλλα αυτό μπορεί να σου φέρει πολλα περισσοτερα αργότερα

αυτός ειναι ένας απο τους κανόνες... ο ΠΕΛΑΤΗΣ να μείνει ευχαριστημένος και ας εχει χασουρα το κατάστημα.. τώρα αμα θελεις όλους τους κανόνες πρέπει να πληρώσεις για σεμινάρια ;)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Peyote την 03 Αύγ 2020, 23:43, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
andreas
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 7408
Εγγραφή: 20 Ιαν 2009, 15:49
15
Τοποθεσία: Nederlands
Has thanked: 11324 times
Been thanked: 10759 times
Ηλικία: 45
Επικοινωνία:

Πριν λίγες μέρες η Ισπανία έγινε "πορτοκαλί".
Λόγο κορονοιου...
Μήπως φταίει αυτό;
ἐξ ὄνυχος τὸν λέοντα
Peyote
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 10 Ιουν 2020, 20:34
3
Has thanked: 18 times
Been thanked: 109 times

Ανδρέα αυτό μπορεί να επηρεάζει τον τουρισμό, για τα δέματα δεν εχω κάποια ενημέρωση.. στην Κύπρο που εργάζομαι στέλνονται και δεχόμαστε κανονικά απο Ισπανία
Cyprus Post

Ξέχασα να σχολιάσω αυτό που είπες περί καλής εξυπηρέτησης που είχατε απο τον Yaqi πολλά άτομα στο forum..

και εγώ επηρεασμένος από αυτά που διάβασα από εσάς και τις προτάσεις σας πείρα την πρωτοβουλία να παραγγείλω απο αυτον... δυστυχώς έγινε οτι έγινε... και με απογοήτευσε... τέλος πάντων καλή καρδιά και ΥΓΕΙΑ!!!
Άβαταρ μέλους
andreas
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 7408
Εγγραφή: 20 Ιαν 2009, 15:49
15
Τοποθεσία: Nederlands
Has thanked: 11324 times
Been thanked: 10759 times
Ηλικία: 45
Επικοινωνία:

Όχι επηρεάζει και τα εμπορεύματα.
Επίσης δεν είναι όλη η Ισπανία αλλά κάποια μέρη της!
Εδώ ο γείτονας μου πχ θα ταξείδεψει κανονικά Ισπανία.

Είναι περίεργοι οι καιροί...
Θέλει λίγη υπομονή και κατανόηση!
ἐξ ὄνυχος τὸν λέοντα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Το πινέλο”