θα συμφωνήσω στην κακή εμπειρία και στην κακή εξυπηρέτηση...
όντος ο χαρακτηρισμός ειναι τραβηγμένος αλλα δικαιολογημένος κατά κάποιο τρόπο...
όλα αυτά που προαναφέρεις ποιο πάνω περί αργής αποστολής και ενημέρωσης αποθήκης κλπ έχουν ως αποτέλεσμα
κάποιοι να ειναι καλή κ κακή επαγγελματίες επιτυχημένοι και αποτυχημένοι (επαγγελματικά)
στους ρυθμούς και στον ωκεανό που κολυμπάμε όλοι δεν υπάρχουν περιθώριο λάθους
παράδειγμα έχασε έναν κάλο πελάτη που σιγουρα δεν θα του έδινα μόνο 50 ευρω για 3 πινέλα... είχα στο μυαλό μου και κάποια silvertip κλπ... και εννοείτε οτι δεν θα τον προτείνω σε κανέναν φιλο μου η συνχομπίστα στο internet
αρα;
αν πούμε οτι το κόστος παραγωγής ηταν για τα 3 πινελα καμια 10-20 ευρω... + 5-6 ευρω να τα έστελνε απο Ισπανία θα κέρδιζε 50 αντε 40%... ε αυτός ήθελε να κερδίσει 60% ...και έχασε όλα τα άλλα.. πολύ έξυπνος ο κινεζος...
για αυτό και αν μας βλέπουν παιδιά που έχουν καταστήματα... να κοιτάνε το μετά όχι μόνο το τώρα... καλύτερα να μην κερδίσεις ίσος και να χάσεις σε μια συναλλαγή που ευθύνεσαι ... άλλα αυτό μπορεί να σου φέρει πολλα περισσοτερα αργότερα
αυτός ειναι ένας απο τους κανόνες... ο ΠΕΛΑΤΗΣ να μείνει ευχαριστημένος και ας εχει χασουρα το κατάστημα.. τώρα αμα θελεις όλους τους κανόνες πρέπει να πληρώσεις για σεμινάρια
