
Van Yulay - Soaps of the Gods - Kronos
Η Van Yulay ειναι μια μικρη βιοτεχνια σαπουνιων/γαλακτωματων/κεριων που διευθυνει η Monica Gillam. Παραγει ενα καρο προιοντα απο το 1999 - ακομα και σαπουνια ξυρισματος (γλυκερινης). Τελος του 2014 η Monica αποφασισε να φτιαξει "σοβαροτερο" σαπουνι ξυρισματος και εκανε εναν μικρο ας πουμε διαγωνισμο στο facebook με προτασεις και σκεψεις για σαπουνια σχετικα με Θεους, ηρωες κλπ
Εκει την πετυχα και της προτεινα ενα σαπουνι με μενθολ και αρωμα δεντρολιβανο, μεντα, ευκαλυπτο αλλα καπως διαφοροποιημενο απο τα γνωστα. Επισης ηθελα να εχει χρωμα - λωριδες απο γαλαζιο,γαλαζοπρασινο, μπλε και ασπρο - να θυμιζει εστω και απο μακρυα τον ουρανο. Για ονομα προτεινα τον Ουρανο - πατερα ολων των θεων της Ελληνικης μυθολογιας.
Η ιδεα της αρεσε αν και μου αντιπροτεινε το ονομα του Κρονου.... Οκ δεν ηταν ακριβως ο Θεος του Ουρανου - αλλα αν το δουμε πιο γενικα - εβαλε και το "God of beyond the Sky" και το μπαλωσαμε

Το πακετο μου ηρθε σημερα - ειχε μεσα εκτος του Κρονου - ενα preshave oil και 3 δειγματα απο τα αλλα σαπουνια της σειρας (Dryads, Poseidon, Aquarius Gnothi Seauton). Πολυ ομορφα, χρωματιστα ολα και με ενδιαφερουσες μυρωδιες - ξεχωριζει αυτη του Poseidon.
Το Kronos εχει διαφορα χρωματα μιξαρισμενα σε σχημα που θυμιζει σπιραλ. Η μυρωδια του ειναι λιγο μπερδεμενη (ευκαλυπτος και μεντα χαμηλα, Δεντρολιβανο και Υλανγκ Υλανγκ στα ψηλα) φερνει λιγο σε καλλυντικο - αλλα οταν βραχει γινεται πιο μαλακη και ευχαριστη.
Το σαπουνι αφρισε πολυ ευκολα - με εντυπωσιακο αποτελεσμα. Ο αφρος του δεν εσπαγε με τιποτα και καλυψε υπο μορφη γυψοσανιδας την ασχημοφατσα μου. Η προστασια κατα τη διαρκεια της διαδικασιας ηταν αρκετα καλη - οχι ομως η κορυφαια - ομως εκει που ξεφυγε το πραγμα ηταν στο ποσο ηρεμο και ενυδατωμενο αφησε το δερμα μου. Περιμενα μιση ωρα για να βαλω το 444 - εντυπωσιακο.
Στο θεμα του μενθολ ειμαι παντα αυστηρος - θελω να ξυριζομαι με μενθολ και οχι να χοροπηδαω στο μπανιο με δακρυα στα ματια... Και εδω ευτυχως το πραγμα πηγε πολυ καλα. Το νιωθεις το μενθολ απο την πρωτη στιγμη (και οχι απο το 2ο περασμα) αλλα δεν εχει εξαρσεις, απλα σε καιει και σε δροσιζει οσο πρεπει.
Συνολικα τωρα, εχουμε μια ενδιαφερουσα περιπτωση, με μοντερνα ματια στο θεμα του "στολισμου" αλλα και με σοβαρη συμπεριφορα στο κυριως πιατο που ειναι το ξυρισμα. Επισης αν διαβασετε το site της θα δειτε οτι δεν εχει μια συνταγη με διαφορετικα αρωματα - αλλα παιζει αρκετα με τα συστατικα. Αυτο εχει και το ρισκο του βεβαια, anyway.
Ειμαι σιγουρος οτι θα παει καλα η σειρα και χαιρομαι που ψιλοσυμμετειχα στη προσπαθεια της Monica :-)
To site της Van Yulay
Η σελιδα του Kronos






