Van Yulay Kronos - Soaps of the Gods

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
herco
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 6407
Εγγραφή: 04 Σεπ 2013, 14:12
12
Has thanked: 12159 times
Been thanked: 12135 times
Ηλικία: 55

Εικόνα

Van Yulay - Soaps of the Gods - Kronos


Η Van Yulay ειναι μια μικρη βιοτεχνια σαπουνιων/γαλακτωματων/κεριων που διευθυνει η Monica Gillam. Παραγει ενα καρο προιοντα απο το 1999 - ακομα και σαπουνια ξυρισματος (γλυκερινης). Τελος του 2014 η Monica αποφασισε να φτιαξει "σοβαροτερο" σαπουνι ξυρισματος και εκανε εναν μικρο ας πουμε διαγωνισμο στο facebook με προτασεις και σκεψεις για σαπουνια σχετικα με Θεους, ηρωες κλπ

Εκει την πετυχα και της προτεινα ενα σαπουνι με μενθολ και αρωμα δεντρολιβανο, μεντα, ευκαλυπτο αλλα καπως διαφοροποιημενο απο τα γνωστα. Επισης ηθελα να εχει χρωμα - λωριδες απο γαλαζιο,γαλαζοπρασινο, μπλε και ασπρο - να θυμιζει εστω και απο μακρυα τον ουρανο. Για ονομα προτεινα τον Ουρανο - πατερα ολων των θεων της Ελληνικης μυθολογιας.

Η ιδεα της αρεσε αν και μου αντιπροτεινε το ονομα του Κρονου.... Οκ δεν ηταν ακριβως ο Θεος του Ουρανου - αλλα αν το δουμε πιο γενικα - εβαλε και το "God of beyond the Sky" και το μπαλωσαμε :D


Εικόνα

Το πακετο μου ηρθε σημερα - ειχε μεσα εκτος του Κρονου - ενα preshave oil και 3 δειγματα απο τα αλλα σαπουνια της σειρας (Dryads, Poseidon, Aquarius Gnothi Seauton). Πολυ ομορφα, χρωματιστα ολα και με ενδιαφερουσες μυρωδιες - ξεχωριζει αυτη του Poseidon.

Το Kronos εχει διαφορα χρωματα μιξαρισμενα σε σχημα που θυμιζει σπιραλ. Η μυρωδια του ειναι λιγο μπερδεμενη (ευκαλυπτος και μεντα χαμηλα, Δεντρολιβανο και Υλανγκ Υλανγκ στα ψηλα) φερνει λιγο σε καλλυντικο - αλλα οταν βραχει γινεται πιο μαλακη και ευχαριστη.

Το σαπουνι αφρισε πολυ ευκολα - με εντυπωσιακο αποτελεσμα. Ο αφρος του δεν εσπαγε με τιποτα και καλυψε υπο μορφη γυψοσανιδας την ασχημοφατσα μου. Η προστασια κατα τη διαρκεια της διαδικασιας ηταν αρκετα καλη - οχι ομως η κορυφαια - ομως εκει που ξεφυγε το πραγμα ηταν στο ποσο ηρεμο και ενυδατωμενο αφησε το δερμα μου. Περιμενα μιση ωρα για να βαλω το 444 - εντυπωσιακο.

Στο θεμα του μενθολ ειμαι παντα αυστηρος - θελω να ξυριζομαι με μενθολ και οχι να χοροπηδαω στο μπανιο με δακρυα στα ματια... Και εδω ευτυχως το πραγμα πηγε πολυ καλα. Το νιωθεις το μενθολ απο την πρωτη στιγμη (και οχι απο το 2ο περασμα) αλλα δεν εχει εξαρσεις, απλα σε καιει και σε δροσιζει οσο πρεπει.

Συνολικα τωρα, εχουμε μια ενδιαφερουσα περιπτωση, με μοντερνα ματια στο θεμα του "στολισμου" αλλα και με σοβαρη συμπεριφορα στο κυριως πιατο που ειναι το ξυρισμα. Επισης αν διαβασετε το site της θα δειτε οτι δεν εχει μια συνταγη με διαφορετικα αρωματα - αλλα παιζει αρκετα με τα συστατικα. Αυτο εχει και το ρισκο του βεβαια, anyway.

Ειμαι σιγουρος οτι θα παει καλα η σειρα και χαιρομαι που ψιλοσυμμετειχα στη προσπαθεια της Monica :-)


To site της Van Yulay
Η σελιδα του Kronos
Εικόνα
macho
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 5173
Εγγραφή: 23 Ιουν 2014, 19:15
12
Has thanked: 16341 times
Been thanked: 17340 times

herco συγχαρητηρια για το review αλλα και για το σαπουνι.πολυ ωραια και εξυπνη κινηση. ;)
desperado
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1437
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2014, 23:22
11
Has thanked: 3820 times
Been thanked: 4324 times

Ωραία πράγματα Ηρακλή!
Το επόμενο σαπούνι θα μπορούσε να λέγεται και "Hercules"!!!
Θοδωρής

"Keep your friends close, but your enemies closer" - The Godfather
Άβαταρ μέλους
yiannischris
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 5371
Εγγραφή: 22 Μαρ 2013, 09:22
13
Τοποθεσία: Patras
Has thanked: 8965 times
Been thanked: 17780 times
Ηλικία: 60

Συμφωνώ με τον Θεόδωρο για το όνομα ,συγχαρητήρια Ηρακλή !!
Γιάννης
Άβαταρ μέλους
Stefanos
Καθηγητής Ξυρίσματος
Καθηγητής Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 9901
Εγγραφή: 14 Ιουν 2010, 10:28
16
Τοποθεσία: [ Mering ]
Has thanked: 212 times
Been thanked: 1193 times
Ηλικία: 51
Επικοινωνία:

Εικόνα




:megagrin
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
yakoumis
Δημοτικό
Δημοτικό
Δημοσιεύσεις: 561
Εγγραφή: 09 Μαρ 2014, 17:37
12
Τοποθεσία: Καλαμάκι
Has thanked: 1197 times
Been thanked: 1280 times
Επικοινωνία:

Μπράβο Ηρακλή για τη συνεργασία! Ελπίζω σε κάποια ιδιωτική ή κοινοτική συνάντηση να σου κλέψω λίγο ουρανόΚρόνο :)

Για το θέμα του αρχικού ονόματος, κατανοώ τους ενδοιασμούς της Μόνικας με το Uranus .. ειναι απο τα κλασσικά (παιδικά) λογοπαίγνια (Ur(your) + anus)
Nobody goes there anymore. It's too crowded. - Yogi Berra (1925-2015)
Άβαταρ μέλους
Stefanos
Καθηγητής Ξυρίσματος
Καθηγητής Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 9901
Εγγραφή: 14 Ιουν 2010, 10:28
16
Τοποθεσία: [ Mering ]
Has thanked: 212 times
Been thanked: 1193 times
Ηλικία: 51
Επικοινωνία:

Σεμουνάααααα ρεεεεε! :megagrin
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
herco
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 6407
Εγγραφή: 04 Σεπ 2013, 14:12
12
Has thanked: 12159 times
Been thanked: 12135 times
Ηλικία: 55

Σημερα δοκιμασα το Poseidon. H συνθεση του μοιαζει με του Κρονου αλλα εχει διαφορες - αυτο εχει μεσα και αλατι :-)

Η μυρωδια του γυριζει και σε αυτο γυρο απο το Ylang Ylang αλλα στο Poseidon ειναι πιο γλυκια και πιο ευχαριστη. Ο αφρισμος του το ιδιο υπερβολικος και πηχτος. Εχω την εντυπωση οτι οι Αμερικανοι αρτιζανς συναγωνιζονται για το ποιος θα φτιαξει το πιο lasposapouno ever... καποιες φορες κανουν το tabac να δειχνει "νερο"... βεβαια εκεινο τους τη βγαινει στο θεμα προστασιας ;-)

Για δευτερη φορα, τα Σαπουνια των Θεων (και των ημιθεων, ηρωων, σοφων γεροντων, δημοσιων υπαλληλων, γλυκων κλπ κλπ) τα πηγαν πολυ καλα. Και ειναι και χρωματιστα :-P
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Κρέμες και σαπούνια ξυρίσματος”