Ωχ....δηλαδή όταν αρχίσω να καταναλώνω θα τα σκάω κανονικότατα ε? :confused
Η αλήθεια είναι πως και τα εργαλεία κάνουν τον μάστορα πολλές φορές.
Και γώ θέλω σένια πράγματα. Να τα βλέπω και να τα ευχαριστιέμαι.
Γι αυτό σχεδόν πάντα αγοράζω τα καλύτερα.
Είμαι της άποψης λίγα και πολύ καλά!
Οπότε προβλέπω ανηφόρα :bigsmilie
.
Geo F. Trumper's Rose σαπουνι ξυρισματος
- Πάνος
- Λύκειο

- Δημοσιεύσεις: 1898
- Εγγραφή: 24 Ιαν 2012, 09:43
- 14
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
- Has thanked: 157 times
- Been thanked: 426 times
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος andreas την 04 Φεβ 2012, 13:17, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Σε παρακαλώ μην γράφεις όλο το κείμενο σε ιτάλικ! αν δεν υπάρχει κάποιος λόγος!
Λόγος: Σε παρακαλώ μην γράφεις όλο το κείμενο σε ιτάλικ! αν δεν υπάρχει κάποιος λόγος!
Ταπεινοφροσύνη είναι η ντροπή που νοιώθεις όταν λες στους άλλους πόσο υπέροχος είσαι.
- andreas
- Διαχειριστής

- Δημοσιεύσεις: 7984
- Εγγραφή: 20 Ιαν 2009, 15:49
- 17
- Τοποθεσία: Nederlands
- Has thanked: 12376 times
- Been thanked: 12811 times
- Ηλικία: 47
- Επικοινωνία:
Από εσένα εξαρτάται!
Εγώ πχ έχω κάνει τις αγορές μου και τώρα ποια σπάνια αγοράζω κάτι άλλο.
Είμαι πολύ ευχαριστημένος με αυτά που έχω...
Κάποιος άλλος θέλει να αγοράζει κάθε τόσο κάτι νέο!
Εγώ πχ έχω κάνει τις αγορές μου και τώρα ποια σπάνια αγοράζω κάτι άλλο.
Είμαι πολύ ευχαριστημένος με αυτά που έχω...
Κάποιος άλλος θέλει να αγοράζει κάθε τόσο κάτι νέο!
-Γιε μου που πας;
-Μάνα θα πάω στα καράβια.
-Μάνα θα πάω στα καράβια.
- Antonis
- Καθηγητής Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 11092
- Εγγραφή: 15 Δεκ 2011, 20:57
- 14
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Has thanked: 30359 times
- Been thanked: 30841 times
Πάνο, μετά από έναν χρόνο είμαι περίεργος να διαβάσω τις εντυπώσεις σου από το σαπούνι.
- Πάνος
- Λύκειο

- Δημοσιεύσεις: 1898
- Εγγραφή: 24 Ιαν 2012, 09:43
- 14
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
- Has thanked: 157 times
- Been thanked: 426 times
Καλημέρα
έχω ακούσει και διαβάσει πολλά για το σαπούνι αυτό, όπως και για τα άλλα σαπούνια του Trumper, τα περισσότερα αρνητικά μιας και είναι χωρίς tallow.
Ας το παραδεχτούμε, η ξυριστική κοινότητα είναι αρνητική στα φυτικά σαπούνια.
Όμως, το βρίσκω ένα πολύ καλό σαπούνι , που κάνει εύκολα σαπουνάδα.
Σε αυτό το σημείο σημειώστε πως έχω πολύ σκληρό νερό.
Είναι ικανοποιητικά γλυστερό όπως ικανοποιτική είναι και η ενυδάτωση που προσφέρει.
Το άρωμα του είναι διακριτικό και ευχάριστο, το οποίο το εγώ τουλάχιστον το νοιώθω για κάμποση ώρα μετά το ξύρισμα.Δυστυχώς δεν έχω δοκιμάσει άλλα σαπούνια με τριαντάφυλλο για να μπορέσω να συγκρίνω το άρωμα του.
Δεν είναι κορυφαίο σαπούνι σε σχέση με άλλα , είναι όμως ένα σαπούνι που δεν θα απογοητεύσει.
Προσωπική γνώμη όλα αυτά βέβαια.
Όταν τελειώσει δεν θα το αντικαταστήσω, για τον λόγο πως θέλω να δοκιμάσω και άλλα σαπούνια.
Δεν μετάνοιωσα πάντως που το αγόρασα.
Με βαθμολογία από 1 έως 10 , θα του έβαζα 7,5.
ΥΓ. Ο καθένας μας βαθμολογεί διαφορετικά το κάθε προιόν.
Η δική μου λογική είναι ο συνδιασμός των μηχανικών ιδιοτήτων ενός σαπουνιού και του αρώματος του.
Για παράδειγμα ένα εξαιρετικό σαπούνι με αδιάφορο άρωμα θα μου ήταν απλά...αδιάφορο.
έχω ακούσει και διαβάσει πολλά για το σαπούνι αυτό, όπως και για τα άλλα σαπούνια του Trumper, τα περισσότερα αρνητικά μιας και είναι χωρίς tallow.
Ας το παραδεχτούμε, η ξυριστική κοινότητα είναι αρνητική στα φυτικά σαπούνια.
Όμως, το βρίσκω ένα πολύ καλό σαπούνι , που κάνει εύκολα σαπουνάδα.
Σε αυτό το σημείο σημειώστε πως έχω πολύ σκληρό νερό.
Είναι ικανοποιητικά γλυστερό όπως ικανοποιτική είναι και η ενυδάτωση που προσφέρει.
Το άρωμα του είναι διακριτικό και ευχάριστο, το οποίο το εγώ τουλάχιστον το νοιώθω για κάμποση ώρα μετά το ξύρισμα.Δυστυχώς δεν έχω δοκιμάσει άλλα σαπούνια με τριαντάφυλλο για να μπορέσω να συγκρίνω το άρωμα του.
Δεν είναι κορυφαίο σαπούνι σε σχέση με άλλα , είναι όμως ένα σαπούνι που δεν θα απογοητεύσει.
Προσωπική γνώμη όλα αυτά βέβαια.
Όταν τελειώσει δεν θα το αντικαταστήσω, για τον λόγο πως θέλω να δοκιμάσω και άλλα σαπούνια.
Δεν μετάνοιωσα πάντως που το αγόρασα.
Με βαθμολογία από 1 έως 10 , θα του έβαζα 7,5.
ΥΓ. Ο καθένας μας βαθμολογεί διαφορετικά το κάθε προιόν.
Η δική μου λογική είναι ο συνδιασμός των μηχανικών ιδιοτήτων ενός σαπουνιού και του αρώματος του.
Για παράδειγμα ένα εξαιρετικό σαπούνι με αδιάφορο άρωμα θα μου ήταν απλά...αδιάφορο.
Ταπεινοφροσύνη είναι η ντροπή που νοιώθεις όταν λες στους άλλους πόσο υπέροχος είσαι.
- Antonis
- Καθηγητής Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 11092
- Εγγραφή: 15 Δεκ 2011, 20:57
- 14
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Has thanked: 30359 times
- Been thanked: 30841 times
Από την στιγμή που για τους δικούς σου λόγους χρησιμοποιείς φυτικά σαπούνια, η κριτική και η βαθμολογία σου είναι πιο αντικειμενική κατά την γνώμη μου. Γενικά δεν είχα σχηματίσει και εγώ την καλύτερη γνώμη, γιαυτό και ήθελα την δικιά σου. Και συμφωνώ για το άρωμα. Αν μου αρέσει ένα σαπούνι ως ιδιότητες και δεν έχει καλό άρωμα, χάνει πολύ στην προτίμησή μου.