Σελίδα 1 από 3
Σαπούνια "ούτε του εχθρού σου!"
Δημοσιεύτηκε: 28 Απρ 2022, 00:05
από andreas
Κύριοι,
Μετά το απόλυτο "success story" του
Σαπούνια must try before you die!
Ήρθε επιτέλους η ώρα για ένα νέο story!
Αυτή την φορά όμως θέλω το ακριβώς αντίθετο.
Δώστε μου τα χειρότερα σαπούνια που δοκιμάσατε και δεν θα τα δίνατε ούτε στον χειρότερο εχθρό σας!
Προϋποθέσεις...
- Όχι προγράσο...
- Να μπορώ να τα βρω στην αγορά (online)
- Μέχρι 3 προτάσεις
- Με το μαλακό!
Re: Σαπούνια "ούτε του εχθρού σου!"
Δημοσιεύτηκε: 28 Απρ 2022, 04:37
από Antonis
Ένα που θυμάμαι είναι
αυτό, πολύ κακό σαπούνι "ξυρίσματος" τίγκα στο ελαιόλαδο. Πιο πολύ για σαπούνι χεριών μου έμοιαζε! :omg
Re: Σαπούνια "ούτε του εχθρού σου!"
Δημοσιεύτηκε: 28 Απρ 2022, 05:08
από Vavous
Γενικά τα σαπούνια γλυκερίνης καθώς και ένα
Sweyn Forkbeard που είχα δοκιμάσει πριν χρόνια.
Προσωπικά δεν εμπιστεύομαι σαπουνοποιούς ξυρίσματος που για logo τους έχουν φιγούρες αντρών με υπερμεγέθη μούσια (π.χ. Uncle John's soaps). Ποιο μήνυμα προσπαθούν να περάσουν στο υποσυνείδητο των wet shavers;
Re: Σαπούνια "ούτε του εχθρού σου!"
Δημοσιεύτηκε: 28 Απρ 2022, 08:58
από Algebar
Έχω δοκιμάσει πολύ λίγα σαπούνια (καμιά 20αριά) και το μοναδικό που δεν χρησιμοποιώ είναι το παραδοσιακό Σπλέντιτ καθώς η δημιουργία αφρού είναι σκέτη ταλαιπωρία και το "άρωμα" άστα να πάνε.
Re: Σαπούνια "ούτε του εχθρού σου!"
Δημοσιεύτηκε: 28 Απρ 2022, 13:29
από foxtrot
Thiers-Issard unscented
Πιο εύκολα κάνεις αφρό σε μπετόν αρμέ.
Από την στιγμή που άνοιξα μέχρι την στιγμή που αναπαύθηκε στο βάθος του κάδου απορριμάτων, δεν πέρασαν πάνω από 20 λεπτά.

Re: Σαπούνια "ούτε του εχθρού σου!"
Δημοσιεύτηκε: 28 Απρ 2022, 13:36
από Γιώργος Λ
Edem σαπούνι ξυρίσματος ελαιολάδου.
Baume.be shaving soap.
Και τα δύο αυτά, έχουν την μαγική ικανότητα να εξαφανίζονται. Στην κυριολεξία.
Re: Σαπούνια "ούτε του εχθρού σου!"
Δημοσιεύτηκε: 28 Απρ 2022, 15:31
από babkoug
Κανένα αλλο, πέρα από το Σπλέντιτ που είχα δοκιμάσει στο ξεκίνημα κ ανυποψίαστος. Το πέταξα στον πατέρα μου, που μια χαρά του φαινόταν. Σίγουρα εγώ έφταιγα που ήμουν άσχετος κ δεν το είχα ψάξει καθόλου το θέμα του ΠΞ. Αλλά ακόμα κ αυτό σκέφτομαι να το δοκιμάσω πάλι, καθώς από ό,τι είδα από κάποιον συνξυριστή στο utube έχει αλλάξει κ σύνθεση κ τα πάει μια χαρά. Βέβαια αυτός ήταν Μαστορας, αλλά κ εγώ δεν είμαι άσχετος πλέον. Εχω περιέργεια. Τα υπόλοιπα που έχω πάρει, τα έχω πάρει με κάποιο ψάξιμο κ με συστάσεις, οπότε μια χαρά τα βρίσκω.
Re: Σαπούνια "ούτε του εχθρού σου!"
Δημοσιεύτηκε: 28 Απρ 2022, 15:48
από Constantin
~ haslinger, mitchell's & arko..
έχει κουράσει η αναφορά σε αυτά λόγω φθήνιας και ιδιοτήτων?
άμα είναι έτσι να ξαναπιάσω και τα πλαστικά ξυραφάκια..
I don't think so..
και δεν μου προσφέρουν τίποτα τρελό και εξαφανίζονται..
ενώ αρωματικά.. κάνω εμετό..
Μια χαρά θα ξυριζόμουν και με το αφρόλουτρο στη θέση τους..
:greetings-cya:
Re: Σαπούνια "ούτε του εχθρού σου!"
Δημοσιεύτηκε: 29 Απρ 2022, 12:46
από mbakurin
Προσέχω - διερευνώ τις αγορές μου αρκετά ώστε να μην έχω πέσει σε μπούρδες μεγατόνων ως τώρα- τουλάχιστον ως προς τα σαπούνια. Μόνο στις λεπίδες την έχω πατήσει, αγοράζοντας άκριτα.
Δε μου είχε αρέσει καθόλου το άρκο που πήρα ως πρωτάρης, υπερβολική σιτρονελίλα, μυρωδιά που δε μ' αρέσει ούτως ή άλλως, οπότε το χάρισα.
Κάποια extro cosmesi που βρέθηκαν στα χέρια μου ως δειγματάκια από Μ.Δ. αποδείχθηκαν μέτρια - κακά ως προς τις ιδιότητές τους, αν και είχαν ωραίο άρωμα.
Το μόνο που λετζίτ θα έδινα για τρολιά σε κάναν εχθρό μου, είναι το shave milk Κερκίνη που εν γνώσει μου αγόρασα ως πειραματικό προϊόν, και το οποίο έχει εξαιρετικές ιδιότητες, αλλά μακράν το χειρότερο "άρωμα" που έχω μυρίσει ποτέ σε προϊόν που απευθύνεται σε βελτίωση (και όχι χειροτέρευση) της εμφάνισης του χρήστη του.
Re: Σαπούνια "ούτε του εχθρού σου!"
Δημοσιεύτηκε: 29 Απρ 2022, 14:11
από zanxion
Δεν έχω πετύχει ακόμη κάποιο "θανατηφόρο" σαπουνάκι. Δεν μ' αρέσει πάντως το Σπλέντιντ γιατί κάθε μα κάθε φορά που το δοκιμάζω φταρνίζομαι σαν γατί.