Σελίδα 1 από 3
Cumaea σαπούνι ξυρίσματος
Δημοσιεύτηκε: 18 Νοέμ 2012, 14:59
από dimitris
Πρόκειται για ένα χειροποίητο, φυτικό σαπούνι ξυρίσματος Ελληνικής παραγωγής.
Μου το
έδωσε δώρο η γυναίκα μου πριν λίγο καιρό μαζί με το ASΒ της εταιρίας.
Είναι με βασιλικό, μέντα, λεβάντα και αιθέριο έλαιο μέντα.
Συστατικά: extra παρθένο και παρθένο ελαιόλαδο, λάδι καρύδας για πλούσιο αφρό, εκχυλίσματα βοτάνων, βιταμίνες Α+Ε, γλυκερίνη, σταχτόνερο, ΝαΟΗ και αιθέρια έλαια.
Τιμή: Κοστίζει €6.5, αρκετά καλή τιμή για τα συστατικά του.
Αφρός και ενυδάτωση: Δυστυχώς δεν έχω καταφέρει να δημιουργήσω αξιοπρεπή αφρό από αυτό το σαπούνι. Το έχω μουλιάσει όπως είχε προτείνει ο Στέφανος στο "
ξύρισμα της ημέρας" αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Δεν ενυδατώνει αρκετά ο αφρός και είναι γεμάτος φουσκάλες και με αρκετό "αέρα". Μακάρι να μπορούσα να κάνω αφρό (αν είναι δυνατόν βέβαια), γιατί τα συστατικά του σαπουνιού φαίνονται αρκετά καλά.
Άρωμα: Πολύ διακριτικό, μάλλον ένα μίγμα από τα αιθέρια έλαια που περιέχει. Δεν μπορώ να διακρίνω κάτι που να είναι πιο δυνατό.
Ποιότητα: Φαίνεται πολύ καλής ποιότητας και το πήλινο που το συνοδεύει έχει χαραγμένο με χρώμα το όνομα της εταιρίας. Αρκετά ωραίο, αλλά χωρίς κάλυμα.
Θα ακολουθήσουν φωτογραφίες του αφρού μόλις έχω ευκαιρία.
Re: Cumaea σαπούνι ξυρίσματος
Δημοσιεύτηκε: 18 Νοέμ 2012, 15:55
από Stefanos
.οΟ(δεν υπαρχει πιθανοτητα και δυνατοτητα, οταν υπαρχει ελαιολαδο ο αφρος να γινει οπως χωρις. ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΟ)
Γιαυτο και δεν καταλαβαινω τη "μανια" με το ελαιολαδο στα ελληνικα σαπουνια ξυρισματος, απο το Splentit μεχρι και ολα οσα κυκλοφορουνε. Ναι μεν καλο για τη "μουρη", αλλα μεχρι εκει.
Re: Cumaea σαπούνι ξυρίσματος
Δημοσιεύτηκε: 18 Νοέμ 2012, 16:27
από Πάνος
H επιμονή των Ελλήνων κατασκευαστών με το ελαιόλαδο έχει να κάνει προφανώς με το ότι πρόκειται για το προιόν σήμα κατατεθέν της χώρας μας.
Και αυτό είναι σεβαστό και θεμιτό.
Πιστεύω πως κάποια στιγμή κάποιος θα καταφέρει να φτιάξει ένα σωστό σαπούνι και εύχομαι να έρθει σύντομα αυτή η ώρα.
Όσο για το αν αφρίζει η όχι ένα σαπούνι που περιέχει ελαιόλαδο ,να σας θυμίζω ότι μέχρι πριν μερικές δεκαετίες , χρησιμοποιούσαμε ΜΟΝΟ τέτοια σαπούνια.
Ας δούμε τις όποιες τέτοιες προσπάθειες με συμπάθεια, γιατί πρόκειται για προσπάθειες να παραχθούν φυσικά προιόντα και δεν καταφεύγουν οι κατασκευαστές αυτοί στον εύκολο δρόμο ,στην χημεία δηλαδή.
Re: Cumaea σαπούνι ξυρίσματος
Δημοσιεύτηκε: 18 Νοέμ 2012, 16:51
από dimitris
Όντως το ελαιόλαδο είναι σήμα κατατεθέν, αλλά να φτιάξεις σαπούνι με σωστές αναλογίες δεν είναι ακατόρθωτο. Από ότι καταλαβαίνω χρειάζεται περισσότερο λάδι καρύδας, καστορέλαιο και palm oil (δεν ξέρω πως μεταφράζεται). Το ελαιόλαδο είναι όντως καλό και απαραίτητο συστατικό, αλλά όχι το μόνο λάδι για αξιοπρεπές σαπούνι ξυρίσματος.
Αυτά από τις λίγες γνώσεις μου.
Re: Cumaea σαπούνι ξυρίσματος
Δημοσιεύτηκε: 18 Νοέμ 2012, 17:48
από Apostolos
Οι Έλληνες κατασκευαστές σαπουνιών παράγουν μέτρια προϊόντα (για ξύρισμα) γιατί δεν γνωρίζουν ποιες είναι οι απαιτήσεις απο ένα σαπούνι ξυρίσματος, λογικό αφού δεν ανήκουν στην κουλτούρα μας. Το μόνο που κοιτάνε είναι να είναι αλκαλικό,μοστράρουν και το ελαιόλαδο σήμα κατατεθέν όπως αναφέρθηκε, ο τσολιάς λείπει και έτοιμο το προϊόν. Αμ δεν είναι έτσι. Αλλά αν δεν έχεις κάνει ποτέ σου μπάνιο θα μπορούσες να φτιάξεις σαπούνι μπάνιου;
Re: Cumaea σαπούνι ξυρίσματος
Δημοσιεύτηκε: 18 Νοέμ 2012, 17:55
από Stefanos
Νομιζω εχω καλυφθει, χωρις να εξαναγκαστω να βγαλω το Kriss Super V :megagrin
Re: Cumaea σαπούνι ξυρίσματος
Δημοσιεύτηκε: 18 Νοέμ 2012, 18:31
από Antonis
+1 στον Απόστολο.
Δυστυχώς, αν παλαιότερα ήταν αποκλειστική η χρήση αυτών των σαπουνιών ήταν γιατί ουσιαστικά δεν υπήρχαν εναλλακτικές.
Re: Cumaea σαπούνι ξυρίσματος
Δημοσιεύτηκε: 19 Νοέμ 2012, 07:02
από Harry
Δημήτρη σε κάθε περίπτωση το μπωλ φαίνεται ωραίο.
Περιμένουμε εντυπώσεις και από το balm.
Re: Cumaea σαπούνι ξυρίσματος
Δημοσιεύτηκε: 19 Νοέμ 2012, 10:24
από aris22
Παιδιά και το ελαιόλαδο να έλειπε απο μέσα πάλι ιδιο θα ηταν το αποτέλεσμα!!!! Ακούστε και εμένα που ξέρω κάτι παραπάνω επι του θέματος.....Δεν είναι μόνο το θέμα να κάνει αφρό ..... το μετά εχει σημασία....
Re: Cumaea σαπούνι ξυρίσματος
Δημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2012, 15:47
από StavrosM
Το 90% των σαπουνιών είναι για να καθαρίζουν !!!! (καθαρισμός, ενυδάτωση, μέτριος & πυκνός αφρισμός)
Το 2% είναι για ξύρισμα και (ενυδάτωση, αντισηπτικό, ανακουφιστικό-δροσιστικό, πλούσιος και πυκνός-κρεμώδης αφρός)
το 8% είναι για ιατρικούς σκοπούς (90% απολύμανση , 9% καθαρισμός & 1% ενυδάτωση)
Αυτά εμείς οι Έλληνες δεν τα καταλάβαμε ποτέ (αναφέρομαι στους παραγωγούς)
Έχω πολλές συνταγές για σαπούνι ξυρίσματος και σχεδόν όλες έχουν σαν βάση το ελαιόλαδο....
Σαπούνι ξυρίσματος, όπως προαναφέρθηκε, με βάση το ελαιόλαδο δεν κάνει δουλειά,
Χρειάζεται και το ελαιόλαδο όμως για καλή και με διάρκεια ενυδάτωση