Διάφορα στιγμιότυπα από την επεξεργασία. Το τελικό στάδιο περιλαμβάνει τρίψιμο με τρία διαφορετικά γυαλόχαρτα με μειούμενο grit, και λείανση με συρματάκι ScotchBrite και με σκληρό ύφασμα.
Μετά την λείανση οι λαβές σκουπίζονται με οινόπνευμα για να φύγουν τυχόν βρωμιές, το λίπος από τα δάχτυλα και τα μικροσκοπικά σωματίδια σκόνης από την επεξεργασία. Στην συνέχεια 2 φορές επάλειψη με λάδι (μίγμα λάδι λινέλαιο ακατέργαστο και White Spirit) και ακολουθεί επάλειψη με κερί (δανέζικο Bontex, το οποίο θεωρείται κορυφαίο παγκοσμίως, αμέσως μετά από το Gori).
Τέλος, αφού στεγνώσουν, οι λαβές γυαλίζονται με μαλακό ύφασμα, κόβονται από το υπόλοιπο κομμάτι ξύλου και μορφοποιείται η βάση (τρίψιμο-γυάλισμα).
Οι λαβές, οι θύσανοι και η εποξική κόλλα 2 στοιχείων. Οι θύσανοι είναι και οι δύο στα 24 χιλ. ενώ το Silvertip έχει knot 58 χιλ. (το περίμενα λίγο μεγαλύτερο).
Το τελικό αποτέλεσμα. Ενώ οι φωλιές έγινα με το ίδιο ακριβώς εργαλείο των 24χιλ, ο θύσανος Bristle ήταν ελαφρώς μεγαλύτερος, ενώ ο θύσανος Silvertip ελαφρώς μικρότερος από 24χιλ. Γι’ αυτό τον λόγο, στο αριστερά πινέλο έπρεπε να τριφτούν με γυαλόχαρτο, τόσο η «φωλιά» όσο και το «βύσμα» . Αντίστοιχα στο αριστερά πινέλο, τοποθετήθηκε ένα παχύ στρώμα κόλλας στο κατώτερο τμήμα για να ανέβει πιο ψηλά ο θύσανος.
Σκέφτηκα να τα ονομάσω :
Χειροποίητο Bristle Ι και
Χειροποίητο Silvertip Ι
Εντύπωση, επίσης μου έκανε το γεγονός ότι οι θύσανοι μυρίζουν ελάχιστα.
Επειδή παρακολούθησα όλη την διαδικασία και έκανα πάρα πολλές ερωτήσεις, έμαθα ένα σωρό πράγματα για τα ξύλα και την επεξεργασία τους. Οπότε είμαι ανοικτός στις απορίες σας.