Σελίδα 1 από 4
Το ξύρισμα της ημέρας: 11.09.2011-17.09.2011
Δημοσιεύτηκε: 11 Σεπ 2011, 09:14
από Apostolos
Καλημέρα σε όλους,
C&E Nomad Shaving Soap
Ωμεγα 48
Merkur Slant Bar
Personna
ASL Ols Spice
:dance5
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 11.09.2011-17.09.2011
Δημοσιεύτηκε: 11 Σεπ 2011, 10:34
από iogi
- Ζεστό νερό
- SS I Coloniali
- SR Feather Artist Club RG
- RB Feather AC Professional (3)
- Bloc Osma
- ASL Pino Silvestre
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 11.09.2011-17.09.2011
Δημοσιεύτηκε: 11 Σεπ 2011, 11:26
από Slur
Πλύσιμο προσώπου:
Σπλέντιτ πλάκα – Χοίρος χελώνα
Προετοιμασία:
Arko cool – Vie Long horse
Ετοιμασία:
O Mehlor – Omega 80
Ξύρισμα:
JOHN CLARKE 13/16, 1.4 HOLLOW
Μετά:
O Mehlor – Omega 80
Μετά:
Nivea Sensitive Balsam
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 11.09.2011-17.09.2011
Δημοσιεύτηκε: 12 Σεπ 2011, 14:09
από macnac
-Ζεστο νερο + PRORASO GLYCERIN CLEANSING SOAP
-proraso pre shaving cream
-SB hjm pure badger hair + SS proraso
-SR merkur futur(6) + RB personna(4)
-Alum block
-proraso pre shaving cream
Εχω καιρο να αναφερω... ειχα αρχισει εξασκηση στο ξυρισμα με το δεξι και μονο (ειμαι αριστεροχειρας) , οταν
ξεκινησα ως αμφιχειρας πλεον (που λεει ο λογος αν και βελτιωθηκα αρκετα) το αριστερο που δεν το πολυπροσεχω αφου ξερει την σωστη γωνια την ειχε ξεχασει και αυτο στην σκαλα 6 ειναι τραγικο λαθος...
7 μερες μετα αυτο το ατυχες γεγονος , ερχομαι στο σημερα οπου ολα πηγαν εξαιρετικα!
:dance3 :dance3
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 11.09.2011-17.09.2011
Δημοσιεύτηκε: 12 Σεπ 2011, 17:44
από boltsis
Omega ασβού 63171
Muhle soap Sea Buckthorn
Merkur Futur Gold
Personna Platinum (4)
Prosar ASB
4711 ASL
Άριστο ξύρισμα!
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 11.09.2011-17.09.2011
Δημοσιεύτηκε: 12 Σεπ 2011, 22:04
από Slur
Πλύσιμο προσώπου:
Σπλέντιτ πλάκα – Edwin Jagger pure badger
Προετοιμασία:
Cella – Omega 102
Ετοιμασία:
Edwin Jagger Sandalwood shaving cream (δείγμα) – Omega 80
Ξύρισμα:
Merkur 25c – Astra
Μετά:
Edwin Jagger Sandalwood shaving cream (δείγμα) – Omega 80
Μετά:
Edwin Jagger Sandalwood Aftershave Lotion (δείγμα)
Σήμερα δοκίμασα δύο δείγματα που μου είχαν στείλει δώρο σε κάποια αγορά που είχα κάνει πριν πολλούς μήνες, δεν θυμάμαι τι είχα πάρει ακριβώς.
Η κρέμα ήταν καλή. Εύκολα δημιούργησε πλούσιο αφρό που κρατούσε στο χρόνο και όσο περνούσε η ώρα δυνάμωνε (έσφιγγε), δεν ήταν εφετζίδικος για να χρησιμοποιήσω ορολογία του Δορυφέροντα αλλά ουσιαστικός.
Το άρωμα ήταν δροσερό και ευχάριστο. Δεν το ερωτεύεσαι αλλά σου αρέσει.
Την χρησιμοποίησα και σαν aftershave. Και εδώ έκανε καλά τη δουλειά της. Όχι σαν το MWF ή την Cella, αλλά καλύτερη από την GeoFTrumper.
Το aftershave:
Ενώ γράφει lotion είναι κρέμα!
Μου φαινόταν περίεργο πως θα μπορούσε να έχει λοσιόν σε τόσο μικρό κουτάκι και να μην έχει χυθεί.
Τέλος πάντων. Ενώ είναι της ίδιας εταιρίας και πάλι σανταλόξυλο, έχει διαφορετικό άρωμα από την κρέμα. Καλό είναι, όχι κάτι ιδιαίτερο. Σαν βάλσαμο που είναι λοιπόν αφήνει μία μικρή λιπαρότητα. Την δουλειά του την έκανε καλά όμως, ηρέμισε αμέσως το δέρμα
τα δείγματα:
Ο αφρός της κρέμας μετά από 1 λεπτό χτύπημα:

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 11.09.2011-17.09.2011
Δημοσιεύτηκε: 13 Σεπ 2011, 10:11
από Apostolos
Τα έχω δοκιμάσει και εγώ αυτά τα δειγματάκια, μου άρεσαν πολύ ειδικά η κρέμα. Σε ότι αφορά το Lotion μάλλον έκαναν λάθος εκτύπωση στο κουτί.
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 11.09.2011-17.09.2011
Δημοσιεύτηκε: 13 Σεπ 2011, 16:19
από ElNavajero
Καλησπέρα φίλοι!
Σήμερα το πρόγραμμα έχει ως εξής:
C.V. Heljestrand 4/8
Muhle Best
TOBS Lavender
Hattric Asl (ωραία μυρωδιά,πλούσιο και σε αλκοόλ όμως :megagrin )
Todo bueno!
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 11.09.2011-17.09.2011
Δημοσιεύτηκε: 13 Σεπ 2011, 16:45
από Slur
Που πας και τα βρίσκεις όλα τα περίεργα ρε παιδάκι μου :thumbsup
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 11.09.2011-17.09.2011
Δημοσιεύτηκε: 13 Σεπ 2011, 19:06
από Slur
Πλύσιμο προσώπου:
Σπλέντιτ πλάκα – Χοίρος χελώνα
Προετοιμασία:
Tabac σαπούνι – Omega 80
Ετοιμασία:
L’Occitane cream – Omega 80
Ξύρισμα:
Merkur 25c – Astra (2)
Μετά:
Tabac σαπούνι – Omega 80
Μετά:
Tabac Balsam
Μythbusters:
Στον αγώνα αυτόν στην κατηγορία «ανδρικά καλλυντικά» Γαλλία – Γερμανία σημειώσατε 2!
ΚΛΙΚ
ΞΑΝΑΚΛΙΚ