Το ξύρισμα της ημέρας: 11.09.2011-17.09.2011

Άβαταρ μέλους
Apostolos
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 6359
Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 14:06
17
Has thanked: 1394 times
Been thanked: 653 times
Επικοινωνία:

Καλημέρα σε όλους,

C&E Nomad Shaving Soap
Ωμεγα 48
Merkur Slant Bar
Personna
ASL Ols Spice
:dance5
Νow Τhat Υou Αre Α Μan, Shave Like One.
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
Άβαταρ μέλους
iogi
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 5069
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2010, 10:31
15
Τοποθεσία: Αθήνα - Αμπελόκηποι
Has thanked: 25965 times
Been thanked: 7901 times
Ηλικία: 69

- Ζεστό νερό
- SS I Coloniali
- SR Feather Artist Club RG
- RB Feather AC Professional (3)
- Bloc Osma
- ASL Pino Silvestre
Γιάννης
Άβαταρ μέλους
Slur
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 3535
Εγγραφή: 26 Οκτ 2010, 13:59
15
Has thanked: 35 times
Been thanked: 149 times

Πλύσιμο προσώπου:
Σπλέντιτ πλάκα – Χοίρος χελώνα

Προετοιμασία:
Arko cool – Vie Long horse

Ετοιμασία:
O Mehlor – Omega 80

Ξύρισμα:
JOHN CLARKE 13/16, 1.4 HOLLOW

Μετά:
O Mehlor – Omega 80

Μετά:
Nivea Sensitive Balsam
εἶς ἐμοὶ μύριοι, ἐὰν ἄριστος ἦι
Άβαταρ μέλους
macnac
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 28 Ιουν 2011, 16:16
15
Has thanked: 1 time

-Ζεστο νερο + PRORASO GLYCERIN CLEANSING SOAP
-proraso pre shaving cream
-SB hjm pure badger hair + SS proraso
-SR merkur futur(6) + RB personna(4)
-Alum block
-proraso pre shaving cream

Εχω καιρο να αναφερω... ειχα αρχισει εξασκηση στο ξυρισμα με το δεξι και μονο (ειμαι αριστεροχειρας) , οταν
ξεκινησα ως αμφιχειρας πλεον (που λεει ο λογος αν και βελτιωθηκα αρκετα) το αριστερο που δεν το πολυπροσεχω αφου ξερει την σωστη γωνια την ειχε ξεχασει και αυτο στην σκαλα 6 ειναι τραγικο λαθος...
7 μερες μετα αυτο το ατυχες γεγονος , ερχομαι στο σημερα οπου ολα πηγαν εξαιρετικα!
:dance3 :dance3
Άβαταρ μέλους
boltsis
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2962
Εγγραφή: 19 Απρ 2011, 23:33
15
Τοποθεσία: Λάρισα
Has thanked: 366 times
Been thanked: 321 times

Omega ασβού 63171
Muhle soap Sea Buckthorn
Merkur Futur Gold
Personna Platinum (4)
Prosar ASB
4711 ASL

Άριστο ξύρισμα!
Dovo Silver Steel Prima, Joseph Allen & Sons Sheffield ,C.V Heljestrand Ringdove Νο55,Dubl Duck Satinedge,Thomas Turner & Co,Thiers-Issard Spartacus "dreadnought",Frederick Reynolds Sheffield
Mercur 34c, Merkur Futur Gold
Ηλίας
Άβαταρ μέλους
Slur
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 3535
Εγγραφή: 26 Οκτ 2010, 13:59
15
Has thanked: 35 times
Been thanked: 149 times

Πλύσιμο προσώπου:
Σπλέντιτ πλάκα – Edwin Jagger pure badger

Προετοιμασία:
Cella – Omega 102

Ετοιμασία:
Edwin Jagger Sandalwood shaving cream (δείγμα) – Omega 80

Ξύρισμα:
Merkur 25c – Astra

Μετά:
Edwin Jagger Sandalwood shaving cream (δείγμα) – Omega 80

Μετά:
Edwin Jagger Sandalwood Aftershave Lotion (δείγμα)


Σήμερα δοκίμασα δύο δείγματα που μου είχαν στείλει δώρο σε κάποια αγορά που είχα κάνει πριν πολλούς μήνες, δεν θυμάμαι τι είχα πάρει ακριβώς.

Η κρέμα ήταν καλή. Εύκολα δημιούργησε πλούσιο αφρό που κρατούσε στο χρόνο και όσο περνούσε η ώρα δυνάμωνε (έσφιγγε), δεν ήταν εφετζίδικος για να χρησιμοποιήσω ορολογία του Δορυφέροντα αλλά ουσιαστικός.
Το άρωμα ήταν δροσερό και ευχάριστο. Δεν το ερωτεύεσαι αλλά σου αρέσει.
Την χρησιμοποίησα και σαν aftershave. Και εδώ έκανε καλά τη δουλειά της. Όχι σαν το MWF ή την Cella, αλλά καλύτερη από την GeoFTrumper.

Το aftershave:
Ενώ γράφει lotion είναι κρέμα!
Μου φαινόταν περίεργο πως θα μπορούσε να έχει λοσιόν σε τόσο μικρό κουτάκι και να μην έχει χυθεί.
Τέλος πάντων. Ενώ είναι της ίδιας εταιρίας και πάλι σανταλόξυλο, έχει διαφορετικό άρωμα από την κρέμα. Καλό είναι, όχι κάτι ιδιαίτερο. Σαν βάλσαμο που είναι λοιπόν αφήνει μία μικρή λιπαρότητα. Την δουλειά του την έκανε καλά όμως, ηρέμισε αμέσως το δέρμα



τα δείγματα:
Εικόνα


Ο αφρός της κρέμας μετά από 1 λεπτό χτύπημα:
Εικόνα
Εικόνα
εἶς ἐμοὶ μύριοι, ἐὰν ἄριστος ἦι
Άβαταρ μέλους
Apostolos
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 6359
Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 14:06
17
Has thanked: 1394 times
Been thanked: 653 times
Επικοινωνία:

Τα έχω δοκιμάσει και εγώ αυτά τα δειγματάκια, μου άρεσαν πολύ ειδικά η κρέμα. Σε ότι αφορά το Lotion μάλλον έκαναν λάθος εκτύπωση στο κουτί.
Νow Τhat Υou Αre Α Μan, Shave Like One.
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
Άβαταρ μέλους
ElNavajero
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 853
Εγγραφή: 23 Σεπ 2010, 23:24
15
Has thanked: 614 times
Been thanked: 991 times
Ηλικία: 38

Καλησπέρα φίλοι!

Σήμερα το πρόγραμμα έχει ως εξής:

C.V. Heljestrand 4/8
Muhle Best
TOBS Lavender
Hattric Asl (ωραία μυρωδιά,πλούσιο και σε αλκοόλ όμως :megagrin )

Todo bueno!
Μάκης
www.takeabook.gr
Βιβλία - Σχολικά είδη - Επιτραπέζια παιχνίδια
Άβαταρ μέλους
Slur
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 3535
Εγγραφή: 26 Οκτ 2010, 13:59
15
Has thanked: 35 times
Been thanked: 149 times

Που πας και τα βρίσκεις όλα τα περίεργα ρε παιδάκι μου :thumbsup
εἶς ἐμοὶ μύριοι, ἐὰν ἄριστος ἦι
Άβαταρ μέλους
Slur
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 3535
Εγγραφή: 26 Οκτ 2010, 13:59
15
Has thanked: 35 times
Been thanked: 149 times

Πλύσιμο προσώπου:
Σπλέντιτ πλάκα – Χοίρος χελώνα

Προετοιμασία:
Tabac σαπούνι – Omega 80

Ετοιμασία:
L’Occitane cream – Omega 80

Ξύρισμα:
Merkur 25c – Astra (2)

Μετά:
Tabac σαπούνι – Omega 80

Μετά:
Tabac Balsam


Μythbusters:
Στον αγώνα αυτόν στην κατηγορία «ανδρικά καλλυντικά» Γαλλία – Γερμανία σημειώσατε 2!


ΚΛΙΚ

ΞΑΝΑΚΛΙΚ
εἶς ἐμοὶ μύριοι, ἐὰν ἄριστος ἦι
Απάντηση

Επιστροφή στο “Το ξύρισμα της ημέρας”