Σελίδα 9 από 11

Re: -= Κάτι μου βρομάει =-

Δημοσιεύτηκε: 13 Ιουν 2026, 22:22
από Algebar
5[4-4] 3[2-6] 2[2-6] 1[2-1] 4[4-7]

Ο πρώτος αριθμός θα μπορούσε να είναι αριθμός παραγράφου και οι μέσα στην αγκύλη γραμμή λέξη π.χ. 5[4-4] 5η παράγραφός 4η γραμμή 4η λέξη
ή γραμμή λέξη γράμμα π.χ. 5[4-4] 5η γραμμή 4η λέξη 5ο γράμμα αλλά δεν βγάζουν κάτι.

@andreas
► Εμφάνιση spoiler

Re: -= Κάτι μου βρομάει =-

Δημοσιεύτηκε: 13 Ιουν 2026, 23:51
από andreas
Θα σας πρότεινα να διαβάσετε το κείμενο πολύ πολύ προσεχτικά, μονάχα ως οδηγίες...
Και να κάνετε την βόλτα στο μουσείο που σας προέτρεψε η κυρία...
Μπορείτε.

Re: -= Κάτι μου βρομάει =-

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2026, 18:10
από mgm
Κοιτώντας τους προορισμούς πάνω από την πόρτα του εργαστηρίου και εφαρμόζοντας την οδηγία για Γραμμή, Λέξη, Γράμμα αυτό που βρίσκω είναι το ΑΛΕΡΟ. Αλλά αυτό δεν μου μοιάζει να μας οδηγεί κάπου.
Βέβαια θα μπορούσε να αφορά το Χαλέπι της Συρίας το οποίο είναι γνωστό για τα σαπούνια του. Έχετε κάποια άλλη ιδέα?



Εικόνα

Re: -= Κάτι μου βρομάει =-

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2026, 20:49
από andreas
Εκτός θέματος
Γιώργο μια μικρή διόρθωση η λέξη είναι Αλεπο (Aleppo) έπρεπε προφανώς να βάλω ένα επιπλέον "π" και προφανώς αφορά το Χαλέπι.

Re: -= Κάτι μου βρομάει =-

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2026, 21:42
από Algebar
Μπράβο Χαράλαμπε, το Χαλέπι διατηρεί παραδοσιακές σαπωνοποιίες με ιστορία αιώνων, άραγε θα βρούμε εκεί τον Σπλέντιτ ???

Re: -= Κάτι μου βρομάει =-

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2026, 22:02
από qsplan
Τόσα χρόνια μετά μάλλον τον εκκαθάρισαν οι Ταλιμπάν... Ευτυχώς θα μας μείνει η μικρούλα στο εργαστήριο...

Re: -= Κάτι μου βρομάει =-

Δημοσιεύτηκε: 14 Ιουν 2026, 23:16
από mgm
Λάνσελοτ μάλλον εννοείς το ISIS αλλά αφού ο Σπλέντιτ εξαφανίστηκε από εμάς για τόσα χρόνια φαντάζομαι ότι μπορεί να ξεφύγει κι από το Χαλιφάτο.

Re: -= Κάτι μου βρομάει =-

Δημοσιεύτηκε: 15 Ιουν 2026, 00:02
από andreas
Εκτός θέματος
Μην ξεχνάτε κύριοι ότι βρισκόσαστε σε ένα "παράλληλο σύμπαν", μπορεί εκεί η ιστορία να είναι εντελώς διαφορετική!
Ο Χαράλαμπος αποφάσισε ξαφνικά για κάποιο λόγο να αρπάξει το χαρτί με το μήνυμα από τα χέρια του Λάνσελοτ με ένα γοργό βήμα να μπει στον χώρο του μουσείου που πριν από λίγα λεπτά τους είχε δείξει η όμορφη κοκκινομάλλα.

Με το που πέρασε την είσοδο, κοίταξε γρήγορα γρήγορα γύρω γύρω σαν κάτι να ψάχνει.
Δεξιά-αριστερά, κάτω-πάνω.
Με το που κοίταξε πάνω αναφώνησε!
ΑΧΑ!
Οι γρίφοι σου δεν είναι και τόσο δύσκολοι τελικά Σπλέντιτ!
Έβαλε το χέρι του μέσα στην μέσα τσέπη του σακακιού του και έβγαλε μια πένα και αμέσως άρχισε να γράφει πάνω στο χαρτί που πριν από λίγο είχε αρπάξει από τον Λανσελοτ.
Μια κοιτούσε πάνω και μία που έγραφε κάτι στο χαρτί...
Οι υπόλοιποι δειλά δειλά τον πλησίαζαν μην έχοντας καταλάβει ακόμα τι συμβαίνει.

Όσο τον πλησίαζαν τόσο πιο ξεκάθαρα τον άκουγαν...
3,4,5,6 Ε
σειρά ένα, δεύτερη λέξη, πρώτο γράμμα, Πι!
Αλεπ, σειρά 4, τέταρτη λέξη, γράμμα Ο!
Αλεπο....
Αλέπο; Αλέπο; Αλέπο, βρε μήπως εννοεί το Χαλέπι; -Αναρωτήθηκε φωναχτά...
O Διονύσης με το που τον άκουσε είπε.
Μπράβο Χαράλαμπε, το Χαλέπι διατηρεί παραδοσιακές σαπωνοποιίες με ιστορία αιώνων, άραγε θα βρούμε εκεί τον Σπλέντιτ;;;
Ο Λάνσελοτ κάπως αποκαρδιωμένος είπε ότι εκεί δεν είχαν γίνει κάτι ιστορίες με πολέμους και κακό;
Αλλά ο Χαράλαμπος τον καθησύχασε λέγοντάς του πως αυτό ήταν πριν πολλά χρόνια και ότι τώρα τα πράγματα ήταν πολύ καλύτερα.

Κοιταχτήκαν όλοι με απορία, η κοπέλα να τους χαζεύει από μία γωνιά και να παίζει ταυτόχρονα στο κινητό της...

Τι θα αποφασίσουν οι ήρωες μας; Έχοντας μόνο ένα όνομα πόλης ως προορισμό τι θα μπορούσαν να κάνουν;
Όλοι αισθάνθηκαν ότι οι πληροφορίες που έχουν είναι λίγες...

Re: -= Κάτι μου βρομάει =-

Δημοσιεύτηκε: 15 Ιουν 2026, 06:01
από Gian_Arg
Οικογένεια Al-Jubaili (Jebeili)
Θεωρείται μία από τις αρχαιότερες οικογένειες σαπωνοποιών του Χαλεπίου.
Η οικογένεια αναφέρει ότι ασχολείται με την παραγωγή σαπουνιού από το 1330 μ.Χ., δηλαδή σχεδόν 700 χρόνια.
Koryo Tours +1
Το εργοστάσιό τους βρίσκεται στην παλιά πόλη του Χαλεπίου και διατηρεί υπόγειους χώρους ωρίμανσης, όπου τα σαπούνια στεγνώνουν για μήνες.
Κάθε σαπούνι φέρει τη χαρακτηριστική σφραγίδα της οικογένειας.
Οικογένεια Al-Najjar
Η παράδοσή τους ξεκινά από το 1895.
Έγιναν ιδιαίτερα γνωστοί στην Ευρώπη μέσω της μάρκας Najel, η οποία ιδρύθηκε από μέλη της οικογένειας και διαδίδει το αυθεντικό σαπούνι Χαλεπίου σε δεκάδες χώρες.
AD Middle East +1
Συνεχίζουν να χρησιμοποιούν τις παραδοσιακές μεθόδους με ελαιόλαδο και έλαιο δάφνης.

Re: -= Κάτι μου βρομάει =-

Δημοσιεύτηκε: 15 Ιουν 2026, 12:27
από Algebar
Ας πάμε λοιπόν στο Χαλέπι να δούμε τι μπορούμε να μάθουμε από τους τοπικούς σαπωνοποιούς, για να μας κατευθύνει εκεί ο Σπλέντιτ πολύ πιθανόν να έχει συνεργαστεί μαζί τους.