Σελίδα 3 από 3
Re: ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ
Δημοσιεύτηκε: 15 Ιαν 2011, 09:26
από eliakiss
Gati έγραψε:αυριο θα ειναι εδω!!!
Πού είναι οι paparazzi τώρα που τους χρειαζόμαστε;!
:ninja_hide
Re: ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ
Δημοσιεύτηκε: 15 Ιαν 2011, 09:46
από zamc
Καλή τύχη κι απο μένα Ανδρέα.
Πείραγμα: Κοίτα που η διοίκηση του Forum θα αλλάξει εδρα και θα παει στη Γερμανία! :megagrin
Εύχομαι το καλύτερο Ανδρέα.
Πάντως εχω ακούσει πως Σκανδιναβικές χώρες είναι καλά αλλα δεν ξέρω τί παιζει αν πας ευκολα ή θέλει τίποτα περίεργα.
Re: ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ
Δημοσιεύτηκε: 15 Ιαν 2011, 10:04
από vanm66
Στενάχωρο, αλλά Καλή Τύχη, με όλη την καρδιά μου κι από μένα Αντρέα!
Re: ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ
Δημοσιεύτηκε: 15 Ιαν 2011, 10:46
από Stefanos
Σε πρωτη φαση διακοπες ερχεται να κανει ωρε και να δει τι καιρο εχει! :beah2 Ηρεμηστε! :shocking
Re: ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ
Δημοσιεύτηκε: 15 Ιαν 2011, 10:53
από Δημήτρης
Απαιτούμε ομαδική φωτογραφία! Άντε, να σας δούμε κιόλας! Στέφο, στοιχείο να δώσεις σήμερα!
Re: ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ
Δημοσιεύτηκε: 15 Ιαν 2011, 12:09
από vanm66
Stefanos έγραψε:Σε πρωτη φαση διακοπες ερχεται να κανει ωρε ...
Μπερδευτήκαμε επειδή το θέμα έχει τίτλο "μετανάστευση" :!@#! :megagrin
Re: ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ
Δημοσιεύτηκε: 15 Ιαν 2011, 13:14
από Stefanos
Βαρα τον Αρη.... χαχαχα
Re: ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ
Δημοσιεύτηκε: 15 Ιαν 2011, 14:28
από Aris
Ήρεμα ....... :!@#!
Re: ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ
Δημοσιεύτηκε: 15 Ιαν 2011, 14:32
από Stefanos
:hystericalbs1
Re: ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ
Δημοσιεύτηκε: 15 Ιαν 2011, 19:46
από Apostolos
ε δεν υπάρχετε λέμε... :hystericalbs1 :hystericalbs1 :hystericalbs1
:btt2