Σελίδα 3 από 9
Re: 444 Gel
Δημοσιεύτηκε: 02 Σεπ 2014, 13:55
από Ηλίας
Xαχαχα ! Χάρισα αυτά που είχα ! Έχει πλάκα που έχουμε τόσο αντίθετες απόψεις.
Re: 444 Gel
Δημοσιεύτηκε: 02 Σεπ 2014, 16:39
από digibill
Γιατί βρε Ηλία, τι δε σου άρεσε; :confused
Re: 444 Gel
Δημοσιεύτηκε: 02 Σεπ 2014, 19:19
από Ηλίας
Βασίλη, διάβαζα τις καλές κριτικές και λόγω και της τιμής είπα ας το δοκιμάσω. Ε λοιπόν μου μύριζε μέντα τόσο έντονα που σκέφτηκα πως αυτό για μένα είναι απλά και μόνο ένα " menthol booster " που αν κάποιος θέλει να το φορέσει μαζί με asl θα πρέπει να το συνδιάσει με κείνα που έχουν μέντα ή και ευκάλυπτο στα συστατικά τους. Να το βάλω μόνο του θα ήταν κοροϊδία αφού 37γρ τί να σου κάνουν όσο για τις εν λόγω ιδιότητες δε κατάλαβα και τίποτα σπουδαίο. Σαν τζελ που είναι έχεις την αίσθηση πως φοράς asl που προσπαθεί να γίνει balsam. :electrician2
Re: 444 Gel
Δημοσιεύτηκε: 02 Σεπ 2014, 20:45
από digibill
Εντάξει, είναι και λίγο υποκειμενική η μύτη του καθενός.....
Πράγματι μυρίζει φαρμακίλα, αλλά αν το βάλεις μαζί με κάποιο asl η μυρωδιά του 444 δεν είναι καθόλου αισθητή...
Αναφορικά με τις ιδιότητες... έχω κάνει μερικές φορές όχι καλά ξυρίσματα και το 444 πραγματικά με απάλυνε...
Re: 444 Gel
Δημοσιεύτηκε: 03 Σεπ 2014, 00:15
από Ηλίας
Ακροβατώ στα όρια του off topic και θα σου απαντούσα με pm αλλά σκέφτηκα ας το διαβάσουν και άλλοι, σιγά το μυστικό.
Λοιπόν, όταν θέλω ν'ανακουφίσω το προσωπό μου απο ένα άσχημο ξύρισμα, παίρνω τη κρέμα Βorage του Κορρέ απο το ψυγείο.
Ένα πάτημα απο τη δοσομετρική αντλία και η ενυδατική μους κάνει τα υπόλοιπα.
Re: 444 Gel
Δημοσιεύτηκε: 03 Σεπ 2014, 10:02
από digibill
Ηλία προφανώς και το 444 δεν είναι το κορυφαίο ενυδατικό προϊόν. Η αξία του (και των παρόμοιων πχ vilfrex κλπ) νομίζω ότι έγκειται στον συνδυασμό της καλής ενυδάτωσης, των σχετικά αθώων συστατικών και του menthol boost που παρέχει, πάντα υποστηρικτικά σε ένα καλό, δροσιστικό asl. Εγώ πχ το πήρα κυρίως για να ενισχύει τη δροσιά των vigoroso, aqua velva κλπ και για να μου αφήνει λίγο δροσιά στα asl που δεν έχουν καθόλου menthol ή οινόπνευμα.
Re: 444 Gel
Δημοσιεύτηκε: 03 Σεπ 2014, 10:40
από aris22
Συμφωνώ απόλυτα με τα λεγόμενα του Βασίλη .
Re: 444 Gel
Δημοσιεύτηκε: 03 Σεπ 2014, 10:44
από Blade Runner
Ηλίας έγραψε:Βασίλη, διάβαζα τις καλές κριτικές και λόγω και της τιμής είπα ας το δοκιμάσω. Ε λοιπόν μου μύριζε μέντα τόσο έντονα που σκέφτηκα πως αυτό για μένα είναι απλά και μόνο ένα " menthol booster " που αν κάποιος θέλει να το φορέσει μαζί με asl θα πρέπει να το συνδιάσει με κείνα που έχουν μέντα ή και ευκάλυπτο στα συστατικά τους. Να το βάλω μόνο του θα ήταν κοροϊδία αφού 37γρ τί να σου κάνουν όσο για τις εν λόγω ιδιότητες δε κατάλαβα και τίποτα σπουδαίο. Σαν τζελ που είναι έχεις την αίσθηση πως φοράς asl που προσπαθεί να γίνει balsam. :electrician2
δηλαδή δεν θα το συνδύαζες με Clubman?
Re: 444 Gel
Δημοσιεύτηκε: 03 Σεπ 2014, 11:42
από Spiros
Εγώ πάντως που συνδύασα Clubman + 444 (λόγω πακέτου οδοιπόρος) εντυπωσιάστηκα. ..κι έτσι τα παράγγειλα και τα 2
Re: 444 Gel
Δημοσιεύτηκε: 03 Σεπ 2014, 14:09
από NikosX
Για τον Ηλία κυρίως:
Το τζελ 444 το βρίσκω κι εγώ μεντο-φαρμακευτικό, σκέτο. Δεν το χρησιμοποιώ πια σκέτο.
Το χρησιμοποιώ πάντα ανακατεμένο στην παλάμη με αφτερ λοσιόν (ταιριάζει με Aqua Velva) ή ακόμη καλύτερα με φτηνή πλην άριστη κολώνια Μενούνος Νο 10 (ίδια με 4711).
Αχτύπητος συνδυασμός δροσιάς και περιποίησης, χωρίς ίχνος φαρμακίλας.
Xωρίς to άρωμα μεντο-φαρμακίλας του 444, με εξαιρετικά ενδιαφέρουσα μυρωδιά κουρείου και καθαριότητας, είναι το ιταλικό τζελ Vifrex.