Το ξύρισμα της ημέρας: 18.09.2011-24.09.2011

Άβαταρ μέλους
Slur
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 3535
Εγγραφή: 26 Οκτ 2010, 13:59
15
Has thanked: 35 times
Been thanked: 149 times

HORSE DAY

Derby Limon – Vie Long
L’Occitane cream – Bestshave
WALTER KLOPHAUS 6/8 FULL HOLLOW
Derby Limon – Vie Long
L’Occitane Balsam

Σχόλια για την L’ Occitane cream
εἶς ἐμοὶ μύριοι, ἐὰν ἄριστος ἦι
Άβαταρ μέλους
iogi
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 5069
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2010, 10:31
15
Τοποθεσία: Αθήνα - Αμπελόκηποι
Has thanked: 25972 times
Been thanked: 7901 times
Ηλικία: 69

- Ζεστό νερό
- SB HJM pure badger
- SC Geo F. Trumper Rose
- SR Feather AS
- RB Feather (1)
- ASL 4711
Γιάννης
Άβαταρ μέλους
Δορυφέρων
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2519
Εγγραφή: 13 Δεκ 2010, 17:51
15
Has thanked: 46 times
Been thanked: 148 times
Ηλικία: 59

Εικόνα: Mama Bear Wood-Muhle Sythetic

Εικόνα: NPV finest badger-TΟBS Avocado-Korium Gun Metal R41-Personna platinum

Εικόνα: (τιποτα)

Εικόνα: Fresh Line Απολλων-Florena Aloe Vera

Εικόνα: 3 περασματα-1 Με,1 Καθετα και 1 Κοντρα στην φορα της τριχας
Το ξυρισμα ηταν βαθυ οχι παρα πολυ μα καλο
Η κρεμα βοηθουσε στο να κανει σλαλομ η λεπειδα απλα η κεφαλη της R41 δεν ειναι πολυ επιθετικη
Ο θυσανος του πινελου κοντουλης μα η βαση ενισχυμενη και εδινε βαρος στο πινελο
Προσεχως φωτογραφια στο αναλογο τοπικ.
«ΟΥΚ ΕΙΘΙΣΤΑΙ ΤΟΙΣ ΕΛΛΗΣΙ ΠΡΟΣΚΥΝΕΕΙΝ»

Blog: http://ksyrisma-shaving.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Άβαταρ μέλους
Slur
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 3535
Εγγραφή: 26 Οκτ 2010, 13:59
15
Has thanked: 35 times
Been thanked: 149 times

Αν κατάλαβα καλά έκανες προετοιμασία με ένα σαπούνι/πινέλο και μετά ετοιμασία με άλλο πινέλο/κρέμα κατά τα σλουριανά πρότυπα; :megagrin
εἶς ἐμοὶ μύριοι, ἐὰν ἄριστος ἦι
Άβαταρ μέλους
Δορυφέρων
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2519
Εγγραφή: 13 Δεκ 2010, 17:51
15
Has thanked: 46 times
Been thanked: 148 times
Ηλικία: 59

Εδω και πολυ καιρο
Μα το γραφω καθε φορα καθαρα πως κανω Προετοιμασια και μετα Ξυρισμα
Απο εσενα εμπνευστηκα,σε ευχαριστω πολυ !

:danke
«ΟΥΚ ΕΙΘΙΣΤΑΙ ΤΟΙΣ ΕΛΛΗΣΙ ΠΡΟΣΚΥΝΕΕΙΝ»

Blog: http://ksyrisma-shaving.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Άβαταρ μέλους
Slur
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 3535
Εγγραφή: 26 Οκτ 2010, 13:59
15
Has thanked: 35 times
Been thanked: 149 times

Ουάου! Τώρα το πρόσεξα.
Καλή ευχαρίστηση...
εἶς ἐμοὶ μύριοι, ἐὰν ἄριστος ἦι
Άβαταρ μέλους
Δημήτρης
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 4001
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2010, 15:23
15
Τοποθεσία: Αγρίνιο
Has thanked: 156 times
Been thanked: 197 times

Εγω πρεπει να καω στο πυρ το εξωτερον, παλι μια βδομαδα εχω αξυριστος!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Slur
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 3535
Εγγραφή: 26 Οκτ 2010, 13:59
15
Has thanked: 35 times
Been thanked: 149 times

for Mr calmato:

Εικόνα
εἶς ἐμοὶ μύριοι, ἐὰν ἄριστος ἦι
Άβαταρ μέλους
Δημήτρης
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 4001
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2010, 15:23
15
Τοποθεσία: Αγρίνιο
Has thanked: 156 times
Been thanked: 197 times

Θα επανορθωσω συντομα με περιποιημενη κοντρα!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vanm66
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 2312
Εγγραφή: 15 Σεπ 2010, 13:28
15
Has thanked: 231 times
Been thanked: 350 times

Καλημέρα. Σήμερα πρωί:
-SB Vie Long mix
-SS MWF
-SR Gillette SS black handle
-RB Gillette Platinum (4)
-Arko Fat Cream
Βαγγέλης
Απάντηση

Επιστροφή στο “Το ξύρισμα της ημέρας”