Σελίδα 3 από 3

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 28.08.2011-03.09.2011

Δημοσιεύτηκε: 01 Σεπ 2011, 20:59
από JohnnyBlade
ζεστο νερο
κρεμα derby lemon
πινελο omega 10065
shavette kiepe profesional pro cut 120
λεπιδα astra KP (3)
ASL 4711

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 28.08.2011-03.09.2011

Δημοσιεύτηκε: 02 Σεπ 2011, 14:49
από Slur
Γένια 18 ωρών
Arko Cool – Silveritip custom made
Mama Bear’s Spellbound Woods – Omega 80
TOWNSEND CULTERY full hollow, 9/16
Arko Cool – Silveritip custom made
Apivita Balsam

Σήμερα αυτό το ξυράφι κειμήλιο μου έκανε πολύ καλό ξύρισμα. Και το είχα περιφρονήσει τόσο καιρό το καημένο.

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 28.08.2011-03.09.2011

Δημοσιεύτηκε: 02 Σεπ 2011, 21:29
από JohnnyBlade
ζεστο νερο
σαπουνι proraso λευκο
πινελο omega 10065
μηχανη merkur 34C HD
λεπιδα feather (17)
ASB speick sensitive

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 28.08.2011-03.09.2011

Δημοσιεύτηκε: 02 Σεπ 2011, 22:51
από Δορυφέρων
Προετοιμασια:
Muhle Synthetic
Athena Organics

Ξυρισμα:
Mama Bears Wood
HJM Black Badger
Vintage safety razor Bulgarian open comb
Asco super stainless

Fresh Line Apollon
Blue Stratos

Λιγο το σαπουνι,λιγο η λεπιδα το ξυρισμα ηταν μετριο
Για το σαπουνι τα λεω εδω http://forum.mens-only.gr/viewtopic.php?f=51&t=1424" onclick="window.open(this.href);return false;
Για την μηχανη οταν ερθει η ωρα να τελειωσω την λαβη της θα ανοιξω νεο τοπικ.

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 28.08.2011-03.09.2011

Δημοσιεύτηκε: 03 Σεπ 2011, 16:39
από boltsis
Omega 48
Omega cream
Futur Gold
Personna platinum (3)
Brut ASL

H omega κρέμα είναι φανταστική!Πλόυσιο αφρό, δε χάνεται και πιστεύω με προστάτεψε πλήρως στο ξυρισμά μου.Ολα αυτά με κανονική ποσότητα (μήκος 2,5 με 3 εκ περίπου κρέμα)

To νούμερο στη παρένθεση που βάζετε είναι πόσες φορές έχει χρησιμοποιηθεί η λεπίδα, σωστά?

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 28.08.2011-03.09.2011

Δημοσιεύτηκε: 03 Σεπ 2011, 17:55
από Δημήτρης
boltsis έγραψε:To νούμερο στη παρένθεση που βάζετε είναι πόσες φορές έχει χρησιμοποιηθεί η λεπίδα, σωστά?
Σωστα!

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 28.08.2011-03.09.2011

Δημοσιεύτηκε: 03 Σεπ 2011, 19:28
από Apostolos
Nomad Shaving Soap C&E
Dovo 101 6/8
Body Shop Synthetic Shaving Brush
ASB Crema Fluida

Είχα καιρό να το χρησιμοποιήσω το μαχαίρι, και αποδεικνύεται ότι δεν είναι σαν το ποδήλατο. Μου πήρε λίγη ώρα παραπάνω και το στοπάρισμα και το ξύρισμα αλλά όλα πήγαν καλά!

Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 28.08.2011-03.09.2011

Δημοσιεύτηκε: 03 Σεπ 2011, 20:52
από Δορυφέρων
Προετοιμασια:
No Name Synthetic
Athena Organics

Ξυρισμα:
Taylor of Old Bond Street Avocado
NPV Crystal Clear Finest Badger (μετατροπη)
J.A Henckels Henso
Shark super chrome

Fresh Line Apollon

3 περασματα-1 Με και 2 Καθετα με την φορα
Για την κρεμα εχω γραψει αναλυτικα εδω http://forum.mens-only.gr/viewtopic.php?p=25632#p25632" onclick="window.open(this.href);return false;
Το πινελο ειναι μετατροπη μα δεν το εχω παρουσιασει ακομη γιατι δεν εχω τελειωσει με την βαση της λαβης.