Το ξύρισμα της ημέρας: 28.08.2011-03.09.2011

Άβαταρ μέλους
iogi
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 5069
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2010, 10:31
15
Τοποθεσία: Αθήνα - Αμπελόκηποι
Has thanked: 25958 times
Been thanked: 7901 times
Ηλικία: 69

Καλημέρα, καλή βδομάδα!

- Ζεστό νερό
- SB Imperial badger
- SS MWF
- SR Muehle R41
- RB Astra SP (1)
- ASL Speick

Μέτρησα 10(!) μικροκοψιματάκια... Τελικά ύστερα από τις λίγες δοκιμές νομίζω πως ο καλύτερος συνδυασμός ήταν R41+Astra KeramikΕικόνα
Γιάννης
Άβαταρ μέλους
boltsis
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2962
Εγγραφή: 19 Απρ 2011, 23:33
15
Τοποθεσία: Λάρισα
Has thanked: 366 times
Been thanked: 321 times

Speick soap
Κινέζικος ασβός
Merkur 34C HD
feather blade
Wella shoothing balm

Λεπτομέρειες για το ξυρισμά μου και για τη λεπίδα feather εδώ
Dovo Silver Steel Prima, Joseph Allen & Sons Sheffield ,C.V Heljestrand Ringdove Νο55,Dubl Duck Satinedge,Thomas Turner & Co,Thiers-Issard Spartacus "dreadnought",Frederick Reynolds Sheffield
Mercur 34c, Merkur Futur Gold
Ηλίας
Άβαταρ μέλους
Slur
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 3535
Εγγραφή: 26 Οκτ 2010, 13:59
15
Has thanked: 35 times
Been thanked: 149 times

Προετοιμασία:
Κυψέλη – Ω-ρβ’
Ετοιμασία:
Νομάς – Ω-π’
Τριχοτομία:
Ιαπωνική Κοπίς
Υστεροτριχοτομικώς:
Κυψέλη – Ω-ρβ’
Νομάς - Υστεροτριχοτομικό επουλωτικό
εἶς ἐμοὶ μύριοι, ἐὰν ἄριστος ἦι
Άβαταρ μέλους
Apostolos
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 6359
Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 14:06
17
Has thanked: 1394 times
Been thanked: 653 times
Επικοινωνία:

@Γιάννη τί έφταιξε για τα κομματάκια?
@Slur καλό, αλλά η κυψέλη ποιά είναι; Έχω κολλήσει...

Εγώ εχτές:
Cella Soap
Pure Badger Brush
Dovo 101 6/8
ASL Lucky Tiger
Νow Τhat Υou Αre Α Μan, Shave Like One.
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
Άβαταρ μέλους
Slur
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 3535
Εγγραφή: 26 Οκτ 2010, 13:59
15
Has thanked: 35 times
Been thanked: 149 times

Apostolos έγραψε:@Slur καλό, αλλά η κυψέλη ποιά είναι; Έχω κολλήσει...
Apostolos έγραψε:Cella Soap
:megagrin
εἶς ἐμοὶ μύριοι, ἐὰν ἄριστος ἦι
Άβαταρ μέλους
Apostolos
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 6359
Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 14:06
17
Has thanked: 1394 times
Been thanked: 653 times
Επικοινωνία:

:megagrin απίστευτο :megagrin :hystericalbs1
Νow Τhat Υou Αre Α Μan, Shave Like One.
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
Άβαταρ μέλους
iogi
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 5069
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2010, 10:31
15
Τοποθεσία: Αθήνα - Αμπελόκηποι
Has thanked: 25958 times
Been thanked: 7901 times
Ηλικία: 69

Απόστολε, μάλλον είναι η υπερβολική έκθεση της λεπίδας, η πολύ λίγη κάμψη της... Κατά την διάρκεια του ξυρίσματος την "αισθάνεσαι" (και την ακούς) έντονα. Η πλάκα είναι πως δεν συνειδητοποίησα πως είχα κοπεί, το πήρα είδηση στο ξέπλυμα. Ισως θέλει πολύ πιο αργές κινήσεις και προσοχή.
Γιάννης
Άβαταρ μέλους
Apostolos
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 6359
Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 14:06
17
Has thanked: 1394 times
Been thanked: 653 times
Επικοινωνία:

Μάλιστα...
Νow Τhat Υou Αre Α Μan, Shave Like One.
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
Άβαταρ μέλους
Δημήτρης
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 4001
Εγγραφή: 03 Ιούλ 2010, 15:23
15
Τοποθεσία: Αγρίνιο
Has thanked: 156 times
Been thanked: 197 times

Και το ρβ' δεν έπιασα!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Slur
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 3535
Εγγραφή: 26 Οκτ 2010, 13:59
15
Has thanked: 35 times
Been thanked: 149 times

calmato έγραψε:Και το ρβ' δεν έπιασα!
102

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%95%CE% ... E%B7%CF%82" onclick="window.open(this.href);return false;
εἶς ἐμοὶ μύριοι, ἐὰν ἄριστος ἦι
Απάντηση

Επιστροφή στο “Το ξύρισμα της ημέρας”