Σελίδα 2 από 3

Re: Crabtree & Evelyn West Indian Lime ss

Δημοσιεύτηκε: 21 Σεπ 2013, 09:11
από Ηλίας
Aν κατάλαβα καλά η διαφορά στη μέθοδο που προτείνει ο Αντώνης σε σχέση με την Ιταλική μέθοδο φορτώματος που παρουσιάζει ο Κωνσταντίνος είναι οτι ο πρώτος τινάζει το πινέλο ενώ ο δεύτερος αφήνει όλο το νερό μέσα.
Το σίγουρο είναι πως δε το φόρτωσα τόσο πολύ και αυτό μάλλον είναι το κλειδί για να πετύχω το αποτέλεσμα που ζητάω.
Δε περιμένω θαύματα αλλά αύριο το πρωί που θα ξυριστώ πάλι θα το στροφάρω τουλάχιστον ένα λεπτό.

Re: Crabtree & Evelyn West Indian Lime ss

Δημοσιεύτηκε: 22 Σεπ 2013, 12:15
από Ηλίας
Captains' log stardate 134854/90

Σήμερα έκανα το τρίτο ξύρισμα με το σαπούνι.Δοκίμασα την ιταλική μέθοδο φορτώματος.
Μου έβγαλε τη πίστη. Εγκατέλειψα τη προσπάθεια και άφησα να ξυριστώ με οτι κατάφερα να φτιάξω.
Την επόμενη φορά θα δοκιμάσω τίναγμα του πινέλου, να 'χει λιγότερο νερό στο θύσσανο.
Πάντως σήμερα δε το γλίτωσα τον ερεθισμό. Μου πήρε κανά δεκάλεπτο να ξεκοκκινήσει ο λαιμός μου και το asl ήταν μπαρούτι ( αναμενόμενο ).
Το παράδοξο είναι πως αν και η προεργασία πήγε κάπως καλύτερα απο τις άλλες φορές το αποτέλεσμα ήταν αντιστρόφως ανάλογο.

Re: Crabtree & Evelyn West Indian Lime ss

Δημοσιεύτηκε: 22 Σεπ 2013, 13:01
από dimitris
Περίεργο, το Sienna δεν έχει τέτοια προβλήματα.
Προσπάθησε να φορτώσεις περισσότερο, περίπου 100 στροφές.

Αν θέλετε ανάλυση για το Sodium και Potassium μπορώ να γράψω την εμπειρία μου μέχρι τώρα.

Re: Crabtree & Evelyn West Indian Lime ss

Δημοσιεύτηκε: 22 Σεπ 2013, 16:30
από Ηλίας
Θέλει δουλειά. Το ' χω πάρει απο πείσμα τώρα και δε βάζω αλλο στο rotation .

Re: Crabtree & Evelyn West Indian Lime ss

Δημοσιεύτηκε: 22 Σεπ 2013, 17:44
από Πάνος
dimitris έγραψε: Αν θέλετε ανάλυση για το Sodium και Potassium μπορώ να γράψω την εμπειρία μου μέχρι τώρα.

Δημήτρη θα ακούσουμε τι έχεις να πεις με ενδιαφέρον !!

Re: Crabtree & Evelyn West Indian Lime ss

Δημοσιεύτηκε: 22 Σεπ 2013, 21:22
από dimitris
Πάνο, ας συνεχίσουμε εδώ.

Re: Crabtree & Evelyn West Indian Lime ss

Δημοσιεύτηκε: 23 Σεπ 2013, 12:05
από Ηλίας
Σήμερα έκανα το τέταρτο και τελευταίο ξύρισμα για την ώρα ( ας ασχοληθώ και με άλλα σαπούνια ) με το indian lime. Δε κατάφερα πολλά. Αν και έκανα αφρό και το πινέλο είχε φορτωθεί πολύ, νομίζεις πως το πρόσωπο ρουφάει το σαπούνι σα σφουγγάρι.Τουλάχιστον αυτή τη φορά δεν είχα ερεθισμούς.

Re: Crabtree & Evelyn West Indian Lime ss

Δημοσιεύτηκε: 23 Σεπ 2013, 12:14
από Harry
Ηλία μήπως δεν είναι στρωμένο το Semogue;
Έχεις δοκιμάσει με άλλο πινέλο π.χ. Omega 48 ή 98.

Re: Crabtree & Evelyn West Indian Lime ss

Δημοσιεύτηκε: 23 Σεπ 2013, 15:24
από Ηλίας
Λες να ? Δεν έχω άλλο πινέλο ακόμα. Σύντομα θα αποκτήσω. Όμως αφού είναι το μοναδικό μου και δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα με άλλα σαπούνια δεν είναι στρωμένο πιά?

Re: Crabtree & Evelyn West Indian Lime ss

Δημοσιεύτηκε: 24 Σεπ 2013, 22:19
από νικος
Ποσα ξυρισματα μετραει το πινελο Ηλια πανω απο 20?