Σελίδα 2 από 5
Re: Συντήρηση σαπουνιού
Δημοσιεύτηκε: 21 Ιουν 2012, 11:14
από Πάνος
Παρε και ενα 444 από εκεί
φτηνό είναι και θαυματουργό
Re: Συντήρηση σαπουνιού
Δημοσιεύτηκε: 21 Ιουν 2012, 11:24
από vanm66
Επίσης μια πολύ ωραία ανοξείδωτη θήκη σαπουνιού είναι αυτή
εδώ.
Re: Συντήρηση σαπουνιού
Δημοσιεύτηκε: 21 Ιουν 2012, 11:50
από boltsis
Βαγγέλη paypal έχει εκεί, έχεις πάρει ποτέ απο κει κάτι?
Παιδιά στο ebay τα 3 τσίγκινα δοχεία του ΙΚΕΑ τα βρίσκεις με 14 ευρώ πακέτο μαζί με τα μεταφορικά.Οι μάγκες εδώ για 3 θέλεις 21 ευρώ!
Το θέμα είναι να πάρω 3 του ΙΚΕΑ στα 14 ευρώ με 9,5cm άνοιγμα ή 3 απο τον πορτογάλο στα 9,5 ευρώ περίπου με 8,1cm άνοιγμα?Ποιο άνοιγμα είναι πιο βολικό, εεεεε?
Re: Συντήρηση σαπουνιού
Δημοσιεύτηκε: 21 Ιουν 2012, 12:18
από boltsis
Ωπ λάθος παιδιά, σαν μαλ@κας νεοέλληνας που είμαι βιάστηκα να μιλήσω, 6,99 ευρω έχουν τα 3 τεμάχια στο ΙΚΕΑ και όχι 21 όπως είπα!!Διορθώστε το!Μάλλον πάω για ΙΚΕΑ :megagrin ..
Re: Συντήρηση σαπουνιού
Δημοσιεύτηκε: 21 Ιουν 2012, 13:38
από dimitris
Και εγώ έχω του ΙΚΕΑ και είναι πολύ βολικά και σε πολύ καλή διάμετρο.
Re: Συντήρηση σαπουνιού
Δημοσιεύτηκε: 21 Ιουν 2012, 14:11
από NavalArchitect
To τσίγγινο που έχω με το γυαλί από πάνω τό'χω πάρει από το ΙΚΕΑ. Ναι, είναι αυτό στη συσκευασία των 3, νομίζω λέγεται Grundtal.
Τώρα, είχα μία κρέμα Acca Kappa (veggie, tube) κι έπαθα αυτό που έχω πάθει επίσης 2 φορές ως τώρα με τις κρέμες ToBS, έσφιξα το καπάκι λίγο παραπάνω και έσπασε. Αναγκάστηκα λοιπόν να βγάλω την κρέμα από εκεί. Την έβαλα σ'ένα απ'αυτά τα ξύλινα μπωλάκια του Connaught.
Το ίδιο είχε γίνει με την Crabtree & Evelyn που είχα (Nomad, σε σιδερένιο tube). Εκεί που είχε σπάσει/ραγίσει το 'σκέπασμα' που έχει το μικρό μαύρο βιδωτό καπάκι. Έκανα το ίδιο κι έβαλα την υπόλοιπη κρέμα σε ένα Grundtal IKEA.
Και στα δύο μπωλ το περιεχόμενο είχε ξεραθεί εντελώς μετά από λίγους μήνες. Δεν είναι θέμα, βάζεις νερό, το αφήνεις λίγο και μετά το βγάζεις. Ύστερα παίρνεις ένα πινέλο και φορτώνεις - είναι σαν να φορτώνεις από μέτριο ως σκληρό σαπούνι στην ουσία.
Το πιό καλό είναι να βγάλεις το περιεχόμενο οποιουδήποτε σωληναρίου και να βάλεις την κρέμα σε κλειστό μικρό βαζάκι, π.χ. ένα βαζάκι από ενυδατική κρέμα.
Τα σαπούνια τώρα - το Cella ειδικά είναι πολύ ευαίσθητο και δεν θέλει νερό και αέρα. Όσοι έχουν κιλό κόβουν ένα κομμάτι για 1-2 μήνες και το υπόλοιπο το βάζουν στο ψυγείο κλειστό σε σακούλα. Το ίδιο για τα κιλά Valobra, Vitos, κλπ.
Έχουν παρατηρηθεί πολλές περιπτώσεις που χάλασε Cella (έβγαλε μικρόβια - δείτε στο Β&Β παλιά νήματα), αφού το άφηναν με νερό ή/και να παίρνει αέρα. Επειδή δεν έχει συντηρητικά (ή τέλος πάντων έχει ελάχιστα) είναι πιό ευαίσθητο.
Τα balms οπωσδήποτε ψυγείο, ουδεμία συζήτηση.
Τα άλλα σαπούνια/κρέμες εγώ για να είμαι ειλικρινής δεν τα βάζω ψυγείο. Όπως είπαν μερικοί άλλοι, χαμηλή θερμοκρασία δωματίου και σκιά είναι αρκετή για να κρατήσουν τα οποιαδήποτε σαπούνια και κρέμες χρόνια. Οι κρέμες το πολύ-πολύ να χάσουν την υγρασία τους μετά από 10+ χρόνια, αλλά με προσθήκη νερού είναι έτοιμες για καλή σαπουνάδα.
Re: Συντήρηση σαπουνιού
Δημοσιεύτηκε: 21 Ιουν 2012, 15:37
από dimitris
Έχω το Cella σε συσκευασία ενός κιλού, άρα μάλλον θα το βάλω ψυγείο.
Re: Συντήρηση σαπουνιού
Δημοσιεύτηκε: 21 Ιουν 2012, 17:01
από Stefanos
Και ταμπελακι:
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΡΤΣΙΠΑΝ!
:megagrin
Re: Συντήρηση σαπουνιού
Δημοσιεύτηκε: 21 Ιουν 2012, 17:25
από dimitris
:hystericalbs1 :hystericalbs1 :hystericalbs1
Re: Συντήρηση σαπουνιού
Δημοσιεύτηκε: 22 Ιουν 2012, 08:34
από Νεκρομάντης
NavalArchitect έγραψε:
Τώρα, είχα μία κρέμα Acca Kappa (veggie, tube) κι έπαθα αυτό που έχω πάθει επίσης 2 φορές ως τώρα με τις κρέμες ToBS, έσφιξα το καπάκι λίγο παραπάνω και έσπασε. Αναγκάστηκα λοιπόν να βγάλω την κρέμα από εκεί. Την έβαλα σ'ένα απ'αυτά τα ξύλινα μπωλάκια του Connaught.
Το ίδιο είχε γίνει με την Crabtree & Evelyn που είχα (Nomad, σε σιδερένιο tube). Εκεί που είχε σπάσει/ραγίσει το 'σκέπασμα' που έχει το μικρό μαύρο βιδωτό καπάκι. Έκανα το ίδιο κι έβαλα την υπόλοιπη κρέμα σε ένα Grundtal IKEA.
Καλά ρε συ Κωνσταντίνε, με τόση δύναμη που βάζεις, μετά απορείς γιατί σου στραβώνουν και κολλάνε τα μεταλλικά δοχεία που έχεις για σαπούνια;;;; (το θυμάσαι αυτό που έλεγε σίδερα μασάει ο Κουταλιανός;;; :bigsmilie )
Το ίδιο έκανα και εγώ, παρόλο που σου το παίζω έξυπνος, μέχρι που έφαγα μερικές βίδες τις οποίες φυσικά μετά δεν μπορούσα να ξεβιδώσω, και έβαλα μυαλό. Προσέχω να μην το παρακάνω βάζοντας πολύ δύναμη όταν βιδώνω- σφίγγω κάτι. Όλα με μέτρο ....