Παρε και ενα 444 από εκεί
φτηνό είναι και θαυματουργό
Συντήρηση σαπουνιού
- boltsis
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 2962
- Εγγραφή: 19 Απρ 2011, 23:33
- 15
- Τοποθεσία: Λάρισα
- Has thanked: 366 times
- Been thanked: 321 times
Βαγγέλη paypal έχει εκεί, έχεις πάρει ποτέ απο κει κάτι?
Παιδιά στο ebay τα 3 τσίγκινα δοχεία του ΙΚΕΑ τα βρίσκεις με 14 ευρώ πακέτο μαζί με τα μεταφορικά.Οι μάγκες εδώ για 3 θέλεις 21 ευρώ!
Το θέμα είναι να πάρω 3 του ΙΚΕΑ στα 14 ευρώ με 9,5cm άνοιγμα ή 3 απο τον πορτογάλο στα 9,5 ευρώ περίπου με 8,1cm άνοιγμα?Ποιο άνοιγμα είναι πιο βολικό, εεεεε?
Παιδιά στο ebay τα 3 τσίγκινα δοχεία του ΙΚΕΑ τα βρίσκεις με 14 ευρώ πακέτο μαζί με τα μεταφορικά.Οι μάγκες εδώ για 3 θέλεις 21 ευρώ!
Το θέμα είναι να πάρω 3 του ΙΚΕΑ στα 14 ευρώ με 9,5cm άνοιγμα ή 3 απο τον πορτογάλο στα 9,5 ευρώ περίπου με 8,1cm άνοιγμα?Ποιο άνοιγμα είναι πιο βολικό, εεεεε?
Dovo Silver Steel Prima, Joseph Allen & Sons Sheffield ,C.V Heljestrand Ringdove Νο55,Dubl Duck Satinedge,Thomas Turner & Co,Thiers-Issard Spartacus "dreadnought",Frederick Reynolds Sheffield
Mercur 34c, Merkur Futur Gold
Ηλίας
Mercur 34c, Merkur Futur Gold
Ηλίας
- boltsis
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 2962
- Εγγραφή: 19 Απρ 2011, 23:33
- 15
- Τοποθεσία: Λάρισα
- Has thanked: 366 times
- Been thanked: 321 times
Ωπ λάθος παιδιά, σαν μαλ@κας νεοέλληνας που είμαι βιάστηκα να μιλήσω, 6,99 ευρω έχουν τα 3 τεμάχια στο ΙΚΕΑ και όχι 21 όπως είπα!!Διορθώστε το!Μάλλον πάω για ΙΚΕΑ :megagrin ..
Dovo Silver Steel Prima, Joseph Allen & Sons Sheffield ,C.V Heljestrand Ringdove Νο55,Dubl Duck Satinedge,Thomas Turner & Co,Thiers-Issard Spartacus "dreadnought",Frederick Reynolds Sheffield
Mercur 34c, Merkur Futur Gold
Ηλίας
Mercur 34c, Merkur Futur Gold
Ηλίας
- dimitris
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 4142
- Εγγραφή: 08 Μάιος 2012, 09:04
- 14
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Has thanked: 149 times
- Been thanked: 1807 times
- Ηλικία: 49
Και εγώ έχω του ΙΚΕΑ και είναι πολύ βολικά και σε πολύ καλή διάμετρο.
Ερασιτέχνης σαπωνοποιός
Συχνές ερωτήσεις για το φόρουμ
Συχνές ερωτήσεις για το φόρουμ
-
NavalArchitect
To τσίγγινο που έχω με το γυαλί από πάνω τό'χω πάρει από το ΙΚΕΑ. Ναι, είναι αυτό στη συσκευασία των 3, νομίζω λέγεται Grundtal.
Τώρα, είχα μία κρέμα Acca Kappa (veggie, tube) κι έπαθα αυτό που έχω πάθει επίσης 2 φορές ως τώρα με τις κρέμες ToBS, έσφιξα το καπάκι λίγο παραπάνω και έσπασε. Αναγκάστηκα λοιπόν να βγάλω την κρέμα από εκεί. Την έβαλα σ'ένα απ'αυτά τα ξύλινα μπωλάκια του Connaught.
Το ίδιο είχε γίνει με την Crabtree & Evelyn που είχα (Nomad, σε σιδερένιο tube). Εκεί που είχε σπάσει/ραγίσει το 'σκέπασμα' που έχει το μικρό μαύρο βιδωτό καπάκι. Έκανα το ίδιο κι έβαλα την υπόλοιπη κρέμα σε ένα Grundtal IKEA.
Και στα δύο μπωλ το περιεχόμενο είχε ξεραθεί εντελώς μετά από λίγους μήνες. Δεν είναι θέμα, βάζεις νερό, το αφήνεις λίγο και μετά το βγάζεις. Ύστερα παίρνεις ένα πινέλο και φορτώνεις - είναι σαν να φορτώνεις από μέτριο ως σκληρό σαπούνι στην ουσία.
Το πιό καλό είναι να βγάλεις το περιεχόμενο οποιουδήποτε σωληναρίου και να βάλεις την κρέμα σε κλειστό μικρό βαζάκι, π.χ. ένα βαζάκι από ενυδατική κρέμα.
Τα σαπούνια τώρα - το Cella ειδικά είναι πολύ ευαίσθητο και δεν θέλει νερό και αέρα. Όσοι έχουν κιλό κόβουν ένα κομμάτι για 1-2 μήνες και το υπόλοιπο το βάζουν στο ψυγείο κλειστό σε σακούλα. Το ίδιο για τα κιλά Valobra, Vitos, κλπ.
Έχουν παρατηρηθεί πολλές περιπτώσεις που χάλασε Cella (έβγαλε μικρόβια - δείτε στο Β&Β παλιά νήματα), αφού το άφηναν με νερό ή/και να παίρνει αέρα. Επειδή δεν έχει συντηρητικά (ή τέλος πάντων έχει ελάχιστα) είναι πιό ευαίσθητο.
Τα balms οπωσδήποτε ψυγείο, ουδεμία συζήτηση.
Τα άλλα σαπούνια/κρέμες εγώ για να είμαι ειλικρινής δεν τα βάζω ψυγείο. Όπως είπαν μερικοί άλλοι, χαμηλή θερμοκρασία δωματίου και σκιά είναι αρκετή για να κρατήσουν τα οποιαδήποτε σαπούνια και κρέμες χρόνια. Οι κρέμες το πολύ-πολύ να χάσουν την υγρασία τους μετά από 10+ χρόνια, αλλά με προσθήκη νερού είναι έτοιμες για καλή σαπουνάδα.
Τώρα, είχα μία κρέμα Acca Kappa (veggie, tube) κι έπαθα αυτό που έχω πάθει επίσης 2 φορές ως τώρα με τις κρέμες ToBS, έσφιξα το καπάκι λίγο παραπάνω και έσπασε. Αναγκάστηκα λοιπόν να βγάλω την κρέμα από εκεί. Την έβαλα σ'ένα απ'αυτά τα ξύλινα μπωλάκια του Connaught.
Το ίδιο είχε γίνει με την Crabtree & Evelyn που είχα (Nomad, σε σιδερένιο tube). Εκεί που είχε σπάσει/ραγίσει το 'σκέπασμα' που έχει το μικρό μαύρο βιδωτό καπάκι. Έκανα το ίδιο κι έβαλα την υπόλοιπη κρέμα σε ένα Grundtal IKEA.
Και στα δύο μπωλ το περιεχόμενο είχε ξεραθεί εντελώς μετά από λίγους μήνες. Δεν είναι θέμα, βάζεις νερό, το αφήνεις λίγο και μετά το βγάζεις. Ύστερα παίρνεις ένα πινέλο και φορτώνεις - είναι σαν να φορτώνεις από μέτριο ως σκληρό σαπούνι στην ουσία.
Το πιό καλό είναι να βγάλεις το περιεχόμενο οποιουδήποτε σωληναρίου και να βάλεις την κρέμα σε κλειστό μικρό βαζάκι, π.χ. ένα βαζάκι από ενυδατική κρέμα.
Τα σαπούνια τώρα - το Cella ειδικά είναι πολύ ευαίσθητο και δεν θέλει νερό και αέρα. Όσοι έχουν κιλό κόβουν ένα κομμάτι για 1-2 μήνες και το υπόλοιπο το βάζουν στο ψυγείο κλειστό σε σακούλα. Το ίδιο για τα κιλά Valobra, Vitos, κλπ.
Έχουν παρατηρηθεί πολλές περιπτώσεις που χάλασε Cella (έβγαλε μικρόβια - δείτε στο Β&Β παλιά νήματα), αφού το άφηναν με νερό ή/και να παίρνει αέρα. Επειδή δεν έχει συντηρητικά (ή τέλος πάντων έχει ελάχιστα) είναι πιό ευαίσθητο.
Τα balms οπωσδήποτε ψυγείο, ουδεμία συζήτηση.
Τα άλλα σαπούνια/κρέμες εγώ για να είμαι ειλικρινής δεν τα βάζω ψυγείο. Όπως είπαν μερικοί άλλοι, χαμηλή θερμοκρασία δωματίου και σκιά είναι αρκετή για να κρατήσουν τα οποιαδήποτε σαπούνια και κρέμες χρόνια. Οι κρέμες το πολύ-πολύ να χάσουν την υγρασία τους μετά από 10+ χρόνια, αλλά με προσθήκη νερού είναι έτοιμες για καλή σαπουνάδα.
- dimitris
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 4142
- Εγγραφή: 08 Μάιος 2012, 09:04
- 14
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Has thanked: 149 times
- Been thanked: 1807 times
- Ηλικία: 49
Έχω το Cella σε συσκευασία ενός κιλού, άρα μάλλον θα το βάλω ψυγείο.
Ερασιτέχνης σαπωνοποιός
Συχνές ερωτήσεις για το φόρουμ
Συχνές ερωτήσεις για το φόρουμ
- Stefanos
- Καθηγητής Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 9901
- Εγγραφή: 14 Ιουν 2010, 10:28
- 16
- Τοποθεσία: [ Mering ]
- Has thanked: 212 times
- Been thanked: 1193 times
- Ηλικία: 51
- Επικοινωνία:
Και ταμπελακι:
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΡΤΣΙΠΑΝ!
:megagrin
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΡΤΣΙΠΑΝ!
:megagrin

- dimitris
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 4142
- Εγγραφή: 08 Μάιος 2012, 09:04
- 14
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Has thanked: 149 times
- Been thanked: 1807 times
- Ηλικία: 49
- Νεκρομάντης
- Δημοτικό

- Δημοσιεύσεις: 463
- Εγγραφή: 27 Ιαν 2012, 10:23
- 14
- Has thanked: 148 times
- Been thanked: 41 times
Καλά ρε συ Κωνσταντίνε, με τόση δύναμη που βάζεις, μετά απορείς γιατί σου στραβώνουν και κολλάνε τα μεταλλικά δοχεία που έχεις για σαπούνια;;;; (το θυμάσαι αυτό που έλεγε σίδερα μασάει ο Κουταλιανός;;; :bigsmilie )NavalArchitect έγραψε: Τώρα, είχα μία κρέμα Acca Kappa (veggie, tube) κι έπαθα αυτό που έχω πάθει επίσης 2 φορές ως τώρα με τις κρέμες ToBS, έσφιξα το καπάκι λίγο παραπάνω και έσπασε. Αναγκάστηκα λοιπόν να βγάλω την κρέμα από εκεί. Την έβαλα σ'ένα απ'αυτά τα ξύλινα μπωλάκια του Connaught.
Το ίδιο είχε γίνει με την Crabtree & Evelyn που είχα (Nomad, σε σιδερένιο tube). Εκεί που είχε σπάσει/ραγίσει το 'σκέπασμα' που έχει το μικρό μαύρο βιδωτό καπάκι. Έκανα το ίδιο κι έβαλα την υπόλοιπη κρέμα σε ένα Grundtal IKEA.
Το ίδιο έκανα και εγώ, παρόλο που σου το παίζω έξυπνος, μέχρι που έφαγα μερικές βίδες τις οποίες φυσικά μετά δεν μπορούσα να ξεβιδώσω, και έβαλα μυαλό. Προσέχω να μην το παρακάνω βάζοντας πολύ δύναμη όταν βιδώνω- σφίγγω κάτι. Όλα με μέτρο ....
Μανώλης
"the blind are leading the blind are leading the blind"
"the blind are leading the blind are leading the blind"
