Σελίδα 2 από 5
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 18.09.2011-24.09.2011
Δημοσιεύτηκε: 20 Σεπ 2011, 14:04
από Slur
Καλώς τον πάλι πίσω στην παρέα.
Περιέγραψε λίγο το άρωμα των floid αν θες.
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 18.09.2011-24.09.2011
Δημοσιεύτηκε: 20 Σεπ 2011, 16:48
από macnac
-Ζεστο νερο + PRORASO GLYCERIN CLEANSING SOAP
-proraso pre shaving cream
-SB hjm pure badger hair + SS proraso
-SR merkur 39C + RB personna(2)
-Alum block
-proraso pre shaving cream
Το ξυρισμα πηγε μια χαρα , ωσπου μετα το ξυρισμα γεμισα κοκκινιλες :dash !!!Δεν εχω ουτε καψιμο στο προσωπο ουτε τιποτα και αν ηταν απο λαθος στο ξυρισμα δεν θα το ενιωθα απο το alum block σαν τσουξιμο(οταν το περασα απο το προσωπο δεν ενιωσα τιποτα) :confused ???Ακομα η μηχανη ειναι επιχρωμιωμενη οποτε δεν πιστευω να εχω αλλεργια εκει (εχω αλλεργια στο nickel και σε ορισμενα πλαστικα , λογος για τον οποιο εχω αλλαξει πολλα λουρια απο ρολογια).Μηπως καποιο συστατικο απο το σαπουνι ή την κρεμα?Αν εχει κανεις παρομοιες εμπειριες ή εστω αν εχω κανει λαθος και το γεγονος οτι δεν νιωθω τιποτα στο προσωπο δεν σημαινει οτι δεν φταιω εγω για τις κοκκινιλες ας προτεινει κατι.
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 18.09.2011-24.09.2011
Δημοσιεύτηκε: 20 Σεπ 2011, 17:31
από Apostolos
όταν λες κοκκινίλες είναι σαν σπυριά ακμής ή εντελώς flat?
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 18.09.2011-24.09.2011
Δημοσιεύτηκε: 20 Σεπ 2011, 18:34
από macnac
Οχι ειναι επιπεδες εντελως
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 18.09.2011-24.09.2011
Δημοσιεύτηκε: 20 Σεπ 2011, 19:31
από vanm66
Slur έγραψε:...Περιέγραψε λίγο το άρωμα των floid αν θες.
Το balsam δεν λέει κάτι το ιδιαίτερο από πλευράς αρώματος, είναι όμως πολύ καλό σαν balsam, δηλαδή κάνει πολύ καλά τη δουλειά του.
Η Lotion (έχω τη Suave η οποία έχει λιγότερο αλκοόλ από τη Vigoroso) έχει φανταστικό άρωμα κατ' εμένα, αλλά, δυστυχώς, δε μπορώ να το περιγράψω. Μου θυμίζει κάτι το παλιό και λεν ότι μοιάζει με το ιταλικό Floid, το οποίο όμως δεν έχω δοκιμάσει.....ακόμη :megagrin
Μάλλον δεν βοήθησα και πολύ
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 18.09.2011-24.09.2011
Δημοσιεύτηκε: 20 Σεπ 2011, 19:34
από Slur
Suave είναι το πορτοκαλί και Vigoroso το μπλε;
http://forum.mens-only.gr/viewtopic.php?f=53&t=1269" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 18.09.2011-24.09.2011
Δημοσιεύτηκε: 20 Σεπ 2011, 19:51
από vanm66
Όχι και τα δύο είναι πορτοκαλί.
Αυτό είναι το
Suave κι αυτό το
Vigoroso
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 18.09.2011-24.09.2011
Δημοσιεύτηκε: 20 Σεπ 2011, 20:33
από Slur
Πολύ ενδιαφέρον Βαγγέλη, δεν το ήξερα ότι βγαίνουν δύο πορτοκαλί Ισπανικά.
Ο Απόλλων ο Θεός του ξυρίσματος σήμερα με επισκέφτηκε:
Cella – Omega 102
Nomad – Omega 48
BISMARCK 6/8 FULL HOLLOW
Cella – Omega 102
Nomad Balsam
Τα νεύρα μου ήταν τεντωμένα. Το αυτοκίνητο έχει χαλάσει από την Παρασκευή και ακόμα να φτιαχτεί, σήμερα μου χάλασε και το κινητό. Τα ραβασάκια από την εφορία τα μυρίζομαι να έρχονται και όλα πάνε κατά διαόλου.
Με τέτοια νεύρα αρχίζω το ξύρισμα. Συνήθως όταν έχω νεύρα πάνε όλα χάλια, αλλάζω τα πινέλα στη μέση του ξυρίσματος, αλλάζω τα σαπούνια, αλλάζω ξυράφια, τίποτα δεν μου κάθετε καλά αν έχω νεύρα. Σήμερα όμως περιέργως τίποτα. Όλα συνεργάστηκαν αρμονικά για να με χαλαρώσουν!
Το cella έκανε αφρό σαν σαντιγί, το ωμέγα 102 το ανέβασε στα ουράνια, το μπολ του dirty bird φιλοξένησε αυτό το μεγαλείο.
Στη συνέχεια το Nomad χόρεψε ταγκό μαζί με το ωμέγα 48 φτιάχνοντας τον καλύτερο αφρό που μου έχει αποδώσει μέχρι τώρα αυτό το σαπούνι. Κρέμα πηχτή και προστατευτική. Το προϊόν του έρωτά τους φιλοξενήθηκε στο γερμανικό μεγα-μπολ.
Το Bismarck που συνήθως είναι «μπήκαν στην Πόλη οι οκτροί» αυτή τη φορά φέρθηκε σαν πρίγκιπας. Δεν μπορώ να πω ότι ήταν μαλακό, αλλά δεν ήταν επιθετικό όπως άλλες φορές. Στο τέλος το βάθος πραγματικά απύθμενο!
Το balsam ήταν ο επίλογος της συμφωνίας.
Σε ευχαριστώ Απόλλωνα!
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 18.09.2011-24.09.2011
Δημοσιεύτηκε: 20 Σεπ 2011, 20:54
από JohnnyBlade
εχτες 19-09
ζεστο νερο
σαπουνι tabac
πινελο omega 10065
μηχανη merkur 34C HD
λεπιδα astra KP (2)
ASL old spice original
Re: Το ξύρισμα της ημέρας: 18.09.2011-24.09.2011
Δημοσιεύτηκε: 21 Σεπ 2011, 08:42
από vanm66
Καλημέρα!
Σήμερα το πρωί:
-SB Vie Long 12705 (horse)
-SS Glassic Male Grooming
-SR Gillette SS black handle
-RB Gillette Platinum (3)
-ASB Glassic Male Grooming
-EdT Azzaro Chrome
Οου γιες! :dance3