Δειξτε τα πινελα σας!
- aris22
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 5407
- Εγγραφή: 30 Απρ 2012, 07:08
- 14
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
- Has thanked: 4491 times
- Been thanked: 5445 times
Πολύ ωραία συλλογή Γιάννη , να την χαίρεσαι! :megagrin
Άρης
Ζούν ανάμεσα μας........
Ζούν ανάμεσα μας........
- yiannischris
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 5371
- Εγγραφή: 22 Μαρ 2013, 09:22
- 13
- Τοποθεσία: Patras
- Has thanked: 8965 times
- Been thanked: 17780 times
- Ηλικία: 60
Πολύ ωραία συλλογή Γιάννη !!
Γιάννης
- Giannis
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 2537
- Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 16:13
- 17
- Has thanked: 1038 times
- Been thanked: 1249 times
Μπράβο Γιάννη , όλα άψογα !!!!
if you have a great shave you have a great day
- boltsis
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 2962
- Εγγραφή: 19 Απρ 2011, 23:33
- 15
- Τοποθεσία: Λάρισα
- Has thanked: 366 times
- Been thanked: 321 times
Ωραίος ο Γιάννης!!
Dovo Silver Steel Prima, Joseph Allen & Sons Sheffield ,C.V Heljestrand Ringdove Νο55,Dubl Duck Satinedge,Thomas Turner & Co,Thiers-Issard Spartacus "dreadnought",Frederick Reynolds Sheffield
Mercur 34c, Merkur Futur Gold
Ηλίας
Mercur 34c, Merkur Futur Gold
Ηλίας
- iogi
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 5069
- Εγγραφή: 16 Ιούλ 2010, 10:31
- 15
- Τοποθεσία: Αθήνα - Αμπελόκηποι
- Has thanked: 25963 times
- Been thanked: 7901 times
- Ηλικία: 69
Κατ'αρχήν να πω ποια θα κράταγα αν ήταν να κάνω ένα ξεσκαρτάρισμα:
Ολα τα Simpsons (σιγά τα πολλά δηλαδή :megagrin )
Ολα τα Semogue (*)
Omega 48, 80 και 97
Dovo Silvertip, Corsair και Imperial
To Omega 46151
Ποια συμπαθώ περισσότερο:
Τα Simpsons και ειδικά το Wee Scot (μη γελάτε... :megagrin )
Τα δύο SOC
To Omega 80
To Imperial
(*) To 1438 δεν έχει ακόμα χρησιμοποιηθεί, αλλά μου αρέσει πολύ οπτικά.
Ολα τα Simpsons (σιγά τα πολλά δηλαδή :megagrin )
Ολα τα Semogue (*)
Omega 48, 80 και 97
Dovo Silvertip, Corsair και Imperial
To Omega 46151
Ποια συμπαθώ περισσότερο:
Τα Simpsons και ειδικά το Wee Scot (μη γελάτε... :megagrin )
Τα δύο SOC
To Omega 80
To Imperial
(*) To 1438 δεν έχει ακόμα χρησιμοποιηθεί, αλλά μου αρέσει πολύ οπτικά.
Γιάννης
- Αλέξης
- Γυμνάσιο

- Δημοσιεύσεις: 1101
- Εγγραφή: 12 Ιαν 2013, 18:54
- 13
- Has thanked: 59 times
- Been thanked: 190 times
Πάρα πολύ όμορφη συλλογή Γιάννη! Το wee scott είναι τόσο μικρό ή το chubby τόσο μεγάλο? Θα κράταγες 4 Omega, ε? Ρε γαμώτο, τα Omega ενώ όλοι τα εκθειάζουν και όντως (από ένα 48 που είχα δανειστεί) είναι καλά πινέλα σε απόδοση, κάθε φορά που τα βλέπω από κοντά βγάζουν κάτι "φτηνιάρικο" αισθητικά σε σχέση με τα Semogue.
- iogi
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 5069
- Εγγραφή: 16 Ιούλ 2010, 10:31
- 15
- Τοποθεσία: Αθήνα - Αμπελόκηποι
- Has thanked: 25963 times
- Been thanked: 7901 times
- Ηλικία: 69

