Δειξτε τα πινελα σας!

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
aris22
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 5407
Εγγραφή: 30 Απρ 2012, 07:08
14
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Has thanked: 4491 times
Been thanked: 5445 times

Πολύ ωραία συλλογή Γιάννη , να την χαίρεσαι! :megagrin
Άρης

Ζούν ανάμεσα μας........
Άβαταρ μέλους
donP
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 803
Εγγραφή: 07 Αύγ 2011, 12:05
14
Τοποθεσία: South of -No- North
Has thanked: 652 times
Been thanked: 841 times

:shocking τι ωραία συλλογή είναι αυτή ?

Να τη χαίρεσαι... !
Νηπίοισιν ου λόγος, αλλά ξυμφορή γίνεται διδάσκαλος.
Δημόκριτος
Άβαταρ μέλους
yiannischris
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 5371
Εγγραφή: 22 Μαρ 2013, 09:22
13
Τοποθεσία: Patras
Has thanked: 8965 times
Been thanked: 17780 times
Ηλικία: 60

Πολύ ωραία συλλογή Γιάννη !!
Γιάννης
Άβαταρ μέλους
Giannis
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2537
Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 16:13
17
Has thanked: 1038 times
Been thanked: 1249 times

Μπράβο Γιάννη , όλα άψογα !!!!
if you have a great shave you have a great day
Άβαταρ μέλους
boltsis
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2962
Εγγραφή: 19 Απρ 2011, 23:33
15
Τοποθεσία: Λάρισα
Has thanked: 366 times
Been thanked: 321 times

Ωραίος ο Γιάννης!!
Dovo Silver Steel Prima, Joseph Allen & Sons Sheffield ,C.V Heljestrand Ringdove Νο55,Dubl Duck Satinedge,Thomas Turner & Co,Thiers-Issard Spartacus "dreadnought",Frederick Reynolds Sheffield
Mercur 34c, Merkur Futur Gold
Ηλίας
chris82
Δημοτικό
Δημοτικό
Δημοσιεύσεις: 447
Εγγραφή: 19 Φεβ 2013, 01:45
13
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Has thanked: 410 times
Been thanked: 205 times
Ηλικία: 43

Πολύ όμορφα όλα τους Γιάννη! Κάποιο που του έχεις ιδιαίτερη συμπάθεια;
Άβαταρ μέλους
iogi
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 5069
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2010, 10:31
15
Τοποθεσία: Αθήνα - Αμπελόκηποι
Has thanked: 25963 times
Been thanked: 7901 times
Ηλικία: 69

Κατ'αρχήν να πω ποια θα κράταγα αν ήταν να κάνω ένα ξεσκαρτάρισμα:
Ολα τα Simpsons (σιγά τα πολλά δηλαδή :megagrin )
Ολα τα Semogue (*)
Omega 48, 80 και 97
Dovo Silvertip, Corsair και Imperial
To Omega 46151

Ποια συμπαθώ περισσότερο:
Τα Simpsons και ειδικά το Wee Scot (μη γελάτε... :megagrin )
Τα δύο SOC
To Omega 80
To Imperial

(*) To 1438 δεν έχει ακόμα χρησιμοποιηθεί, αλλά μου αρέσει πολύ οπτικά.
Γιάννης
Άβαταρ μέλους
Αλέξης
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 1101
Εγγραφή: 12 Ιαν 2013, 18:54
13
Has thanked: 59 times
Been thanked: 190 times

Πάρα πολύ όμορφη συλλογή Γιάννη! Το wee scott είναι τόσο μικρό ή το chubby τόσο μεγάλο? Θα κράταγες 4 Omega, ε? Ρε γαμώτο, τα Omega ενώ όλοι τα εκθειάζουν και όντως (από ένα 48 που είχα δανειστεί) είναι καλά πινέλα σε απόδοση, κάθε φορά που τα βλέπω από κοντά βγάζουν κάτι "φτηνιάρικο" αισθητικά σε σχέση με τα Semogue.
Άβαταρ μέλους
iogi
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 5069
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2010, 10:31
15
Τοποθεσία: Αθήνα - Αμπελόκηποι
Has thanked: 25963 times
Been thanked: 7901 times
Ηλικία: 69

Αλέξη, για να πάρεις μιαν ιδέα, μιας και το 48 αποτελεί ένα καλό μέτρο συγκρισης...
Εικόνα
Το Chubby δεν είναι μεγάλο κατά την γνώμη μου, είναι όμως χοντρό. Το Wee Scot είναι πολύ μικρό!
Για τα Semogue σε σύγκριση με τα Omega συμφωνώ μαζί σου. Βέβαια και οι τιμές τους είναι ανάλογες...
Γιάννης
Άβαταρ μέλους
marinos79
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 886
Εγγραφή: 22 Ιαν 2013, 12:57
13
Τοποθεσία: Βύρωνας - Αττικής.
Has thanked: 190 times
Been thanked: 762 times
Ηλικία: 64

Γιάννη, η συλλογή σου είναι "το κάτι άλλο"!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Το πινέλο”