Henson Medium ή Agressive;
- zanxion
- Δημοτικό

- Δημοσιεύσεις: 577
- Εγγραφή: 27 Μάιος 2021, 10:05
- 5
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Has thanked: 3571 times
- Been thanked: 3622 times
- Ηλικία: 53
Το μυαλό μου έχει κολλήσει με τις Henson. Και ιδού το δίλημμα, Medium ή Aggressive; Έχει κανείς εμπειρία από αυτές; Ας περιοριστούμε σε αυτές γιατί έχω φάει άσχημο κόλλημα με δαύτες και θέλω μια οπωσδήποτε.
"If anyone here believes in telekinesis, raise my hand"
Νίκος
Νίκος
- Vavous
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 6252
- Εγγραφή: 06 Ιούλ 2015, 11:30
- 10
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη - Aθήνα
- Has thanked: 30780 times
- Been thanked: 41688 times
- Ηλικία: 57
Δοκίμασα και τις δυο. Κράτησα την aggressive. Με κοφτερή λεπίδα είναι σούπερ.
Ανδρέας, Μ.Δ.


- zanxion
- Δημοτικό

- Δημοσιεύσεις: 577
- Εγγραφή: 27 Μάιος 2021, 10:05
- 5
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Has thanked: 3571 times
- Been thanked: 3622 times
- Ηλικία: 53
@Vavous Πόσο aggressive θα είναι; Έχω και την Ikon Tek και δεν την χρησιμοποιώ γιατί παραείναι aggressive. Θα είναι το ίδιο κι αυτή;
"If anyone here believes in telekinesis, raise my hand"
Νίκος
Νίκος
- Vavous
- Δάσκαλος Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 6252
- Εγγραφή: 06 Ιούλ 2015, 11:30
- 10
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη - Aθήνα
- Has thanked: 30780 times
- Been thanked: 41688 times
- Ηλικία: 57
Καμία σχέση. Τη χρησιμοποιώ για καθημερινό ξύρισμα. Φαντάσου 6s στην πλάκα 4. Αλλά είναι όμορφη, καλοφτιαγμένη και εργονομική.
Έλα στον επόμενο καφέ να σου τη δανείσω
Έλα στον επόμενο καφέ να σου τη δανείσω
Ανδρέας, Μ.Δ.


- zanxion
- Δημοτικό

- Δημοσιεύσεις: 577
- Εγγραφή: 27 Μάιος 2021, 10:05
- 5
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Has thanked: 3571 times
- Been thanked: 3622 times
- Ηλικία: 53
Θα είμαι στον επόμενο καφέ σίγουρα! Με έπεισες όμως και ήδη έπεσε η παραγγελιά για την aggressive. 
"If anyone here believes in telekinesis, raise my hand"
Νίκος
Νίκος