Το ξύρισμα μάλλον δεν το επηρέαζε, δεν μπορώ να κάνω σύγκριση ακόμα.
Στέλνω λοιπόν ημέηλ με φωτό στην εταιρεία (Shane), μιας και το πήρα κατευθείαν από το σάητ τους.
Σε λίγες ώρες απάντησαν: ζητούσαν συγγνώμη, 10% αποζημίωση και δίναν κι αριθμό τρακινγκ με την αντκατάσταση.
Σήμερα έφτασε κι αυτή, χωρίς κανένα πρόβλημα.
Εν κατακλείδι, η εξυπηρέτηση πελατών μετράει πάρα πολύ, από την όλη ιστορία μου έχει μείνει μια γλυκιά αίσθηση
και εννοείται ότι θα ξανάπαιρνα προϊόν τους.
