Κενά Μπολάκια ΤοOBS πχ. Ποιά Refills ταιριάζουν;;

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Νώντας
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2988
Εγγραφή: 05 Ιούλ 2013, 23:20
12
Τοποθεσία: Χαλκιδική
Has thanked: 802 times
Been thanked: 6049 times

Όπου νάναι μου τελειώνει η ToOBS Shaving Shop. Και ένα D.R. Harris το έχω από καιρό στη λίστα.
Επειδή πολλοί λένε πως το ξύλινό τους μπολάκι είναι μικρό σε διάμετρο και δυσκολεύει στο φόρτωμα.
Και επειδή έχω δεί μερικούς από σάς να έχετε τα D.R. Harris σαπούνια σε μπολάκια από κρέμες ToOBS.
Ταιριάζουν ακριβώς; Ή έχουν κενό από κάτω;
Εκτός των D.R. Harris έχει κάποιος άλλο ανταλλακτικό σαπούνι σε τέτοιο μπολάκι;
Άβαταρ μέλους
donP
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 803
Εγγραφή: 07 Αύγ 2011, 12:05
14
Τοποθεσία: South of -No- North
Has thanked: 652 times
Been thanked: 841 times

Ακριβώς την ίδια πατέντα έχω κάνει και εγώ με το DR Harris που έχω. Η λεπτομέρεια είναι πως για καλύτερη εφαρμογή θα πρέπει να τοποθετήσεις ανάποδα το σαπούνι μέσα στο δοχείο.
Η κάτω πλευρά του σαπουνιού είναι κυρτή ενώ η επάνω (η οποία φέρει και το λογότυπο) είναι επίπεδη όπως και ο πυθμένας του δοχείου...
Εάν κάνεις αυτό το κόλπο θα έχεις σχεδόν τέλεια εφαρμογή, αλλά όχι επίπεδη επιφάνεια φορτώματος...

Προσωπικά, δε με ενόχλησε/δυσκόλεψε ποτέ.
Νηπίοισιν ου λόγος, αλλά ξυμφορή γίνεται διδάσκαλος.
Δημόκριτος
Άβαταρ μέλους
rhtoras
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2729
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2012, 16:12
13
Has thanked: 2713 times
Been thanked: 1756 times

Μόλις δοκίμασα ενα crabtree and evelyn σε τέτοιο μπώλ.Χώρεσε μια χαρά ανάποδα+κανονικά.Υποθέτω λοιπόν πώς όλα τα Εγγλέζικα triple milled σαπούνια χωράνε ταμάμ.
https://unchained-gnu.gr Βάλτε linux που είναι δωρεάν, ελαφρύ και κάνει ο,τι θέλετε.
oneirofono.gr Το καλύτερο e-steki.

Φυσικά δε θέλω να ξεμείνω από: gillette κρέμα ξυρίσματος και oldspice asl.
Άβαταρ μέλους
Νώντας
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2988
Εγγραφή: 05 Ιούλ 2013, 23:20
12
Τοποθεσία: Χαλκιδική
Has thanked: 802 times
Been thanked: 6049 times

Το Νοmad που έχω (με το ξύλινο μπολάκι του) είναι μεγαλύτερο, 8,5 εκατοστά.
Του Harris νομίζω είναι στα 8 (το επάνω μέρος και 6 η βάση).
Μάλλον χωράει το Harris (ανάποδα) και στα μπολάκια των ΚΕΝΤ-MWF
Άβαταρ μέλους
Tony
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2496
Εγγραφή: 22 Ιουν 2014, 05:42
12
Τοποθεσία: Μικρό Σπίτι στο Λιβάδι
Has thanked: 23190 times
Been thanked: 13866 times

Νώντα μπορείς και να το τρίψεις με τον τρίφτη τυριού,όχι όλο,σε διάφορα σημεία, ότι δεν σου κάθεται, πχ να κάνεις το στρογγυλό κομμάτι ίσιο,και μετά το τοποθετήσεις όπου σου αρέσει... :megagrin
Αντώνης

Αἰτεῖτε, καὶ δοθήσεται ὑμῖν, ζητεῖτε, καὶ εὑρήσετε, κρούετε, καὶ ἀνοιγήσεται ὑμῖν·
πᾶς γὰρ ὁ αἰτῶν λαμβάνει καὶ ὁ ζητῶν εὑρίσκει καὶ τῷ κρούοντι ἀνοιχθήσεται.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Κρέμες και σαπούνια ξυρίσματος”