Να ενημερώσω απλά πως λόγω του ότι στην επιστροφή του ταξιδιού ήμουν κρυωμένος, δεν ασχολήθηκα με να τραβήξω περισσότερες φωτογραφίες, να κρατήσω σημειώσεις, κλπ. Είτε κοιμόμουν, είτε ήμουν ζαβλακωμένος από λίγο πυρετό που έκανα.
Κατά συνέπεια η ιστορία μας τελειώνει κάπου εδώ, το μόνο που έχω θα παραθέσω μερικές φωτό από το μενού στο αεροπλάνο, πτήση Αθήνα - Σιγκαπούρη. Η πτήση φεύγει 13:15 το μεσημέρι και έχει διάρκεια περίπου 10 ώρες και 40 λεπτά (ανάλογα με το flight path φυσικά). Κατά συνέπεια σερβίρεται γεύμα απογευματινό (στην ουσία) και μετά πρωινό περίπου 1 1/2 - 2 ώρες πριν την προσγείωση στη Σιγκαπούρη.
Έρχονται δύο ακόμη ταξίδια όμως μέχρι τα μέσα Ιουνίου οπότε πιστεύω τότε να κάνω κάτι καλύτερο. Και τα δύο θα είναι Νότιος Κορέα - Ελλάδα με ΤΚ (με την Τούρκικη δηλαδή) την οποία δεν έχω κάνει ποτέ long haul, έχω ακούσει καλά λόγια όμως. Στο route ICN-IST Airbus έχουν τα A340, και μάλιστα έχω γνωρίσει Έλληνα πιλότο που είναι συγκυβερνήτης σε αυτό τον τύπο αεροπλάνου με την ΤΚ.
Τα εισητήρια κλείστηκαν από την εταιρία μου εδώ, οπότε ούτε λόγος για πιθανές επιλογές τύπου Qatar (QR), Singapore (SQ), κλπ. εκτός κι αν είναι οι φθηνότερες (πράγμα που δεν συνέβαινε στην προκειμένη περίπτωση). Η Emirates ήταν παραδόξως πιό ακριβή (αλλά ούτως ή άλλως δεν την προτιμώ μιας και τα μίλια τα'χω στις SQ και QR). Η Lufthansa (LH) ήταν στα ίδια χρήματα με την ΤΚ και πετά από Πουσάν απευθείας (με 1 ώρα στάση στη Σεούλ για να πάρει κόσμο) αλλά λόγω Ελληνικών εκλογών το Μάιο δεν είχε θέσεις και καθότι είμαι άνθρωπος κι όχι σκύλος ούτως ή άλλως δεν ήθελα για λόγους αξιοπρέπειας να περάσω είτε από FRA είτε από MUC.
Το δρομολόγιο της ΤΚ είναι το συντομότερο από όλα, μιά σχετικά μεγάλη πτήση από Σεούλ για Κωνσταντινούπολη (κάπου 11 ώρες και 45 λεπτά) και μετά η μικρή βέβαια της επιστροφής στην πατρίδα. Να προσθέσουμε φυσικά το εσωτερικό δρομολόγιο 45 λεπτών περίπου PUS-GMP (Πουσάν - Σεούλ) είτε με ΚΕ (Korean Air) είτε με Air Busan (η οποία ανήκει στην Asiana) και μετά 45 λεπτά διαδρομή με το εξπρές λεωφορείο για την αλλαγή αεροδρομίου στη Σεούλ (το Incheon έχει ελάχιστες εσωτερικές πτήσεις, όλες σχεδόν φεύγουν από το άλλο αεροδρόμιο της Σεούλ, το Gimpo) .