Tiger και Trig
- herco
- Δάσκαλος Ξυρίσματος
- Δημοσιεύσεις: 6407
- Εγγραφή: 04 Σεπ 2013, 14:12
- 10
- Has thanked: 12159 times
- Been thanked: 12133 times
- Ηλικία: 53
Τα trig ειναι brand name της Treet - πολυ καλα και αξιοπιστα ξυραφακια - αλλα με περιορισμενο βαθος κοπης.
- herco
- Δάσκαλος Ξυρίσματος
- Δημοσιεύσεις: 6407
- Εγγραφή: 04 Σεπ 2013, 14:12
- 10
- Has thanked: 12159 times
- Been thanked: 12133 times
- Ηλικία: 53
Φυσικα και να παρεις πχ Treet Platinum ή Treet Durasharp. Θα ξαφνιαστεις οταν δεις ποσα "δυτικα" ξυριστικα προιοντα ειναι κατασκευασμενα στο Πακισταν
- Γιώργος Λ
- Γυμνάσιο
- Δημοσιεύσεις: 1078
- Εγγραφή: 25 Αύγ 2016, 18:16
- 7
- Has thanked: 10306 times
- Been thanked: 10087 times
- Ηλικία: 47
Δοκιμή πρώτη χθες το βράδυ για τις εκ Τσεχίας Tiger.
Με το άνοιγμα του χαρτιού (σε 2 χαρτιά είναι τυλιγμένες), αντίκρυσα την παχύτερη και πιο άκαμπτη λεπίδα που έχω δει. Εχουν κι αυτό το σκούρο ανθρακί χρώμα... Μου πέρασε απ'το μυαλό ότι τις γκιλοτίνες, κάποιος πρόγονος της Τιger θα τις έφτιαχνε... Τρόμος λοιπόν.
Φορτώθηκε στην Parker semi slant, και με φόβο - προσοχή ξεκίνησα... Κόβουν καλά ήταν η πρώτη αίσθηση... Νοιώθει το πρόσωπο την ακαμψία της η δεύτερη.... Δεν είναι για μανούβρες και ταρζανιες η τρίτη... "Κλείσιμο" λίγο της γωνίας, και σα να βρήκα την χρυσή τομή στην αίσθηση, την κοπή και την ηχητική ανάδραση!
Με δύο περάσματα, καθάρισαν τα πάντα! Με γένια σκάρτου 24ωρου, δεν χρειάζονται παραπάνω θα μου πείτε.
Πρώτη εντύπωση λοιπόν προς το "θετική".
Κοφτερές χωρίς να είναι τραχιές όπως σε προϊδεάζει η πρώτη επαφή.
Φαντάζομαι σε μηχανές που δεν κάμπτει το top cap τη λεπίδα (R89 λχ), θα είναι πιο απολαυστικές.
Θα συνεχιστούν οι δοκιμές και θα επανέλθω.
Με το άνοιγμα του χαρτιού (σε 2 χαρτιά είναι τυλιγμένες), αντίκρυσα την παχύτερη και πιο άκαμπτη λεπίδα που έχω δει. Εχουν κι αυτό το σκούρο ανθρακί χρώμα... Μου πέρασε απ'το μυαλό ότι τις γκιλοτίνες, κάποιος πρόγονος της Τιger θα τις έφτιαχνε... Τρόμος λοιπόν.
Φορτώθηκε στην Parker semi slant, και με φόβο - προσοχή ξεκίνησα... Κόβουν καλά ήταν η πρώτη αίσθηση... Νοιώθει το πρόσωπο την ακαμψία της η δεύτερη.... Δεν είναι για μανούβρες και ταρζανιες η τρίτη... "Κλείσιμο" λίγο της γωνίας, και σα να βρήκα την χρυσή τομή στην αίσθηση, την κοπή και την ηχητική ανάδραση!
Με δύο περάσματα, καθάρισαν τα πάντα! Με γένια σκάρτου 24ωρου, δεν χρειάζονται παραπάνω θα μου πείτε.
Πρώτη εντύπωση λοιπόν προς το "θετική".
Κοφτερές χωρίς να είναι τραχιές όπως σε προϊδεάζει η πρώτη επαφή.
Φαντάζομαι σε μηχανές που δεν κάμπτει το top cap τη λεπίδα (R89 λχ), θα είναι πιο απολαυστικές.
Θα συνεχιστούν οι δοκιμές και θα επανέλθω.
- Γιώργος Λ
- Γυμνάσιο
- Δημοσιεύσεις: 1078
- Εγγραφή: 25 Αύγ 2016, 18:16
- 7
- Has thanked: 10306 times
- Been thanked: 10087 times
- Ηλικία: 47
Συνεχίστηκαν οι δοκιμές στην λεπίδα της Tiger.
Η λεπίδα με επιθετικές μηχανές (R41) , είναι ιδιαίτερα τραχιά. Ομοίως και σε ρυθμιζόμενη στις υψηλές ρυθμίσεις. (Progress @3 έως @5). Στις χαμηλές κάπως βελτιώνεται.
Σε μηχανές ήπιες (R89) είναι άλλη λεπίδα. Θερίζει τα γένια χωρίς να είναι ενοχλητική η ακαμψία της.
Σε μηχανές με μηχανισμό πεταλούδας (ΤΤΟ) δεν ταιριάζουν, γιατί πολύ απλά δεν μπαίνουν. Δεν μπαίνουν γιατί δεν έχουν το κενό στη μέση για να θηλυκώσουν σε τέτοιες μηχανές. Έχουν απλά τρεις τρύπες.
Συμπερασματικά, πρόκειται για λεπίδες που αφορούν μόνο de μηχανές δύο ή τριών τεμαχίων.
Δουλεύουν πολύ καλύτερα με μηχανές που η φιλοσοφία τους είναι το top cap να "στρώνει" την λεπίδα στο base plate, για ήπιες δηλαδή μηχανές.
Σε μηχανές που δεν κάμπτουν την λεπίδα, δεν ταιριάζουν. Εκτός κι αν σε κάποιον αρέσουν τα βασανιστήρια.
Σε γενικές γραμμές λεπίδες αδιάφορες, που δεν θα τις πετάξεις κιόλας. Προσωπικά με μια δεκάδα που έχω, με αυτή θα πορευθώ και δεν θα τις ξαναπάρω.
Η λεπίδα με επιθετικές μηχανές (R41) , είναι ιδιαίτερα τραχιά. Ομοίως και σε ρυθμιζόμενη στις υψηλές ρυθμίσεις. (Progress @3 έως @5). Στις χαμηλές κάπως βελτιώνεται.
Σε μηχανές ήπιες (R89) είναι άλλη λεπίδα. Θερίζει τα γένια χωρίς να είναι ενοχλητική η ακαμψία της.
Σε μηχανές με μηχανισμό πεταλούδας (ΤΤΟ) δεν ταιριάζουν, γιατί πολύ απλά δεν μπαίνουν. Δεν μπαίνουν γιατί δεν έχουν το κενό στη μέση για να θηλυκώσουν σε τέτοιες μηχανές. Έχουν απλά τρεις τρύπες.
Συμπερασματικά, πρόκειται για λεπίδες που αφορούν μόνο de μηχανές δύο ή τριών τεμαχίων.
Δουλεύουν πολύ καλύτερα με μηχανές που η φιλοσοφία τους είναι το top cap να "στρώνει" την λεπίδα στο base plate, για ήπιες δηλαδή μηχανές.
Σε μηχανές που δεν κάμπτουν την λεπίδα, δεν ταιριάζουν. Εκτός κι αν σε κάποιον αρέσουν τα βασανιστήρια.
Σε γενικές γραμμές λεπίδες αδιάφορες, που δεν θα τις πετάξεις κιόλας. Προσωπικά με μια δεκάδα που έχω, με αυτή θα πορευθώ και δεν θα τις ξαναπάρω.
- Νώντας
- Εξειδίκευση
- Δημοσιεύσεις: 2987
- Εγγραφή: 05 Ιούλ 2013, 23:20
- 10
- Τοποθεσία: Χαλκιδική
- Has thanked: 801 times
- Been thanked: 6048 times
Όσον αφορά τις Tiger, μάλλον εδώ γράφετε για τις Carbon Steel, τις "ανθρακί".
Χθες έκανα το πρώτο ξύρισμα με μιά από τις καινούργιες τους Tiger Plarinum.
Αρκετά κοφτερές (επίπεδ0 Bic Chrome, Permasharp) αλλά και γλυκές (σαν τις πράσινες Αστρα).
Και ψάχνοντας λίγο διάβασα τα εξής...
Η Εταιρία αυτή στην Τσεχία, κατασκεύαζε και τις Αστρα, πράσινες και μπλέ.
Οταν τις πήρε η Τζιλέτ και τις πήγε στη Ρωσία, είχαν συμφωνία για 15 χρόνια (μέχρι το 2019)
να μην παράξει το εργοστάσιο Stainless Steel. Ετσι έβγαζαν Carbon Steel, το οποίο όμως
δεν είναι και το καλύτερο (οι ίδιοι το λένε) για ξυρισμα. Πιό πολύ είναι για "βιομηχανική" χρήση,
εγώ θάλεγα και για ραφτάδες και μοδίστρες να ξηλώνουν και για τοπογράφους να σβήνουν...
Τώρα όμως που έληξε το απαγορευτικό, βγάλανε Tiger Platinum και Tatra Platinum (που οι ίδιοι
λένε πως είναι οι ίδιες με άλλο πακέτο κι όνομα) και πλέον βγάλανε και σκέτο Stainless και στις
δύο που τις ονομάζουν Superior.
Έκανα μόνο ένα ξύρισμα με την Tiger Platinum. Ενθουσιάστηκα (Futur @6).
Πλέον δεν παίρνω κατοστάδες με τον πρώτο ενθουσιασμό όπως έκαμα πριν 5-6 χρόνια,
θα τελειώσω το κουτάκι και θα δώ, αλλά μάλλον θα πάρω.
Οι λάτρεις των πράσινων Αστρα να τις δοκιμάσετε κάποια στιγμή. Είναι πιό
κοφτερές, κοντά στις μπλέ, αλλά το ίδιο γλυκές (ΠΟΚ πάντα, YMMV, εννοείται).
Πρέπει να φτιάξουμε και ένα θέμα για τις καινούργιες τις προσεχείς μέρες, βδομάδες, όταν
τις δοκιμάσουν κι άλλοι
Προστέθηκε μετά από 6 λεπτά 54 δευτερόλεπτα:
Τις έχουν διαθεσιμες Hairmaker, Wellshaved, Kosmosman, TheTwoBarbers,
και ίσως κι άλλοι που δεν πρόσεξα
Προστέθηκε μετά από 13 λεπτά 4 δευτερόλεπτα:
Προστέθηκε μετά από 20 λεπτά 11 δευτερόλεπτα:
Και το νέο τους Site
Χθες έκανα το πρώτο ξύρισμα με μιά από τις καινούργιες τους Tiger Plarinum.
Αρκετά κοφτερές (επίπεδ0 Bic Chrome, Permasharp) αλλά και γλυκές (σαν τις πράσινες Αστρα).
Και ψάχνοντας λίγο διάβασα τα εξής...
Η Εταιρία αυτή στην Τσεχία, κατασκεύαζε και τις Αστρα, πράσινες και μπλέ.
Οταν τις πήρε η Τζιλέτ και τις πήγε στη Ρωσία, είχαν συμφωνία για 15 χρόνια (μέχρι το 2019)
να μην παράξει το εργοστάσιο Stainless Steel. Ετσι έβγαζαν Carbon Steel, το οποίο όμως
δεν είναι και το καλύτερο (οι ίδιοι το λένε) για ξυρισμα. Πιό πολύ είναι για "βιομηχανική" χρήση,
εγώ θάλεγα και για ραφτάδες και μοδίστρες να ξηλώνουν και για τοπογράφους να σβήνουν...
Τώρα όμως που έληξε το απαγορευτικό, βγάλανε Tiger Platinum και Tatra Platinum (που οι ίδιοι
λένε πως είναι οι ίδιες με άλλο πακέτο κι όνομα) και πλέον βγάλανε και σκέτο Stainless και στις
δύο που τις ονομάζουν Superior.
Έκανα μόνο ένα ξύρισμα με την Tiger Platinum. Ενθουσιάστηκα (Futur @6).
Πλέον δεν παίρνω κατοστάδες με τον πρώτο ενθουσιασμό όπως έκαμα πριν 5-6 χρόνια,
θα τελειώσω το κουτάκι και θα δώ, αλλά μάλλον θα πάρω.
Οι λάτρεις των πράσινων Αστρα να τις δοκιμάσετε κάποια στιγμή. Είναι πιό
κοφτερές, κοντά στις μπλέ, αλλά το ίδιο γλυκές (ΠΟΚ πάντα, YMMV, εννοείται).
Πρέπει να φτιάξουμε και ένα θέμα για τις καινούργιες τις προσεχείς μέρες, βδομάδες, όταν
τις δοκιμάσουν κι άλλοι
Προστέθηκε μετά από 6 λεπτά 54 δευτερόλεπτα:
Τις έχουν διαθεσιμες Hairmaker, Wellshaved, Kosmosman, TheTwoBarbers,
και ίσως κι άλλοι που δεν πρόσεξα
Προστέθηκε μετά από 13 λεπτά 4 δευτερόλεπτα:
Προστέθηκε μετά από 20 λεπτά 11 δευτερόλεπτα:
Και το νέο τους Site