Σελίδα 1 από 1
2-Band
Δημοσιεύτηκε: 10 Ιούλ 2022, 14:07
από vasilis
Καλησπέρα σας.Θα ήθελα να ρωτήσω τι ε ννοούμε με τον όρο 2-Band στα πινέλα.Είναι μίξη δύο ειδών τριχών;Είναι κάτι άλλο;Σας ευχαριστω.
Re: 2 BAND
Δημοσιεύτηκε: 10 Ιούλ 2022, 14:46
από mbakurin
Αναφέρεται απλώς στη χρωματική διαφορά κατά το μήκος της τρίχας. Πχ άσπρη απόληξη, μαύρη από κάτω. Στα συνθετικά πινέλα δεν υπάρχει ουσιώδης διαφορά, οι κατασκευαστές χρησιμοποιούν τη διαφοροποίηση για να δείξουν σε τι είδους οργανικής τρίχας πινέλο υπάρχει αντιστοιχία.
Στα οργανικής τρίχας πινέλα γνωρίζω ότι υπάρχει διαφορά, το 2 σημαίνει σκληρότερο μπακμπον και πιο ''τσιμπητερή'' ακμή, ενώ το 3 σημαίνει μαλακότερη και πλουσιότερη αίσθηση. Έχει να κάνει με το ποιο σημείο της τρίχας "δένει" ο κατασκευαστής ώστε να διαμορφώσει το θύσανο. Περισσότερα δε γνωρίζω, καθώς θεωρώ τα οργανικά πινέλα ξεπερασμένα από την τεχνολογία υλικών που μας δίνει άψογα συνθετικά με μηδενικό κόστος, οπότε έχω μέχρι στιγμής μόνο συνθετικά. Περιμένω να μου έρθει οργανικό και θα δούμε.
Re: 2-Band
Δημοσιεύτηκε: 10 Ιούλ 2022, 14:48
από Algebar
@vasilis Διάβασε
εδώ και θα λυθούν πολλές απορίες σου γύρω από τα πινέλα ασβού.