Σελίδα 1 από 1

Εξυπηρέτηση πελατών Blackland Vector

Δημοσιεύτηκε: 26 Απρ 2022, 05:14
από maetsos
Είχα κάνει 4 ξυρίσματα με τη Vector όταν παρατήρησα ένα πρόβλημα στη μπάρα ασφαλείας: δεν ήταν ίσια, είχε έναν κυματισμό, όπως φαινεται και στη φωτογραφία.

Το ξύρισμα μάλλον δεν το επηρέαζε, δεν μπορώ να κάνω σύγκριση ακόμα.

Στέλνω λοιπόν ημέηλ με φωτό στην εταιρεία (Shane), μιας και το πήρα κατευθείαν από το σάητ τους.

Σε λίγες ώρες απάντησαν: ζητούσαν συγγνώμη, 10% αποζημίωση και δίναν κι αριθμό τρακινγκ με την αντκατάσταση.

Σήμερα έφτασε κι αυτή, χωρίς κανένα πρόβλημα.

Εν κατακλείδι, η εξυπηρέτηση πελατών μετράει πάρα πολύ, από την όλη ιστορία μου έχει μείνει μια γλυκιά αίσθηση
και εννοείται ότι θα ξανάπαιρνα προϊόν τους.


Εικόνα

Re: Εξυπηρέτηση πελατών Blackland Vector

Δημοσιεύτηκε: 26 Απρ 2022, 06:27
από Vavous
Ο Shane είναι φοβερός. Σ'εμένα είχε αντικαταστήσει δωρεάν το top cap της σπάνιας jet black Blackbird στο οποίο είχε κοπεί ο πείρος μετά από πέσιμο.

Re: Εξυπηρέτηση πελατών Blackland Vector

Δημοσιεύτηκε: 26 Απρ 2022, 20:56
από Nicolas
Επιβεβαιώνω κι εγώ την άριστη εξυπηρέτηση του Shane, σε δύο περιπτώσεις μάλιστα! Blackland & Carbon για εμένα είναι ότι καλύτερο στο κομμάτι αυτό.