Εξυπηρέτηση πελατών Blackland Vector
Δημοσιεύτηκε: 26 Απρ 2022, 05:14
Είχα κάνει 4 ξυρίσματα με τη Vector όταν παρατήρησα ένα πρόβλημα στη μπάρα ασφαλείας: δεν ήταν ίσια, είχε έναν κυματισμό, όπως φαινεται και στη φωτογραφία.
Το ξύρισμα μάλλον δεν το επηρέαζε, δεν μπορώ να κάνω σύγκριση ακόμα.
Στέλνω λοιπόν ημέηλ με φωτό στην εταιρεία (Shane), μιας και το πήρα κατευθείαν από το σάητ τους.
Σε λίγες ώρες απάντησαν: ζητούσαν συγγνώμη, 10% αποζημίωση και δίναν κι αριθμό τρακινγκ με την αντκατάσταση.
Σήμερα έφτασε κι αυτή, χωρίς κανένα πρόβλημα.
Εν κατακλείδι, η εξυπηρέτηση πελατών μετράει πάρα πολύ, από την όλη ιστορία μου έχει μείνει μια γλυκιά αίσθηση
και εννοείται ότι θα ξανάπαιρνα προϊόν τους.

Το ξύρισμα μάλλον δεν το επηρέαζε, δεν μπορώ να κάνω σύγκριση ακόμα.
Στέλνω λοιπόν ημέηλ με φωτό στην εταιρεία (Shane), μιας και το πήρα κατευθείαν από το σάητ τους.
Σε λίγες ώρες απάντησαν: ζητούσαν συγγνώμη, 10% αποζημίωση και δίναν κι αριθμό τρακινγκ με την αντκατάσταση.
Σήμερα έφτασε κι αυτή, χωρίς κανένα πρόβλημα.
Εν κατακλείδι, η εξυπηρέτηση πελατών μετράει πάρα πολύ, από την όλη ιστορία μου έχει μείνει μια γλυκιά αίσθηση
και εννοείται ότι θα ξανάπαιρνα προϊόν τους.
