Σελίδα 1 από 2

Τί θα γίνει με την παλιότριχα που βγαίνει προς τα μέσα ;

Δημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2010, 21:00
από Slur
Εδώ και χρόνια έχω μία τρίχα στο πρόσωπο που βγαίνει προς τα μέσα.
Κατά συνέπεια δεν την ξυρίζει κανένα ξυράφι διότι αυτή μεγαλώνει μέσα στο δέρμα και κάθε τόσο το πατάω με δύναμη για να βγει έξω και να την κόψω.

Κατά καιρούς έχω ανοίξει την περιοχή, με καλή αντισηψία, και νόμιζα ότι με την επούλωση θα αλλάξει δρόμο και θα βγαίνει κανονικά προς τα έξω.
Τίποτα. Συνεχίζει πάντα προς τα μέσα :dash

Υπάρχει κάποια λύση ;

Re: Τί θα γίνει με την παλιότριχα που βγαίνει προς τα μέσα ;

Δημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2010, 21:04
από eliakiss
Ένας δερματολόγος που έχει εμπειρία με laser, θα της <<κάψει>> το θύλακα και δε θα ξαναβγεί :dance3

Re: Τί θα γίνει με την παλιότριχα που βγαίνει προς τα μέσα ;

Δημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2010, 21:17
από Slur
Ναι αλλά και τη γύρω περιοχή Ηλία.
Θα έχω μία άτριχη βούλα στο πρόσωπο.

Re: Τί θα γίνει με την παλιότριχα που βγαίνει προς τα μέσα ;

Δημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2010, 21:20
από Apostolos
δεν νομίζω, έχω την αίσθηση ότι μπορεί να στοχεύσει.

Ά ρε Ηλία, άμα το forum έχει επιστήμονες! :megagrin

Re: Τί θα γίνει με την παλιότριχα που βγαίνει προς τα μέσα ;

Δημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2010, 21:55
από Gati
Slur αν η τριχα σε ενοχλει τοσο καιρο γιατι δεν την βγαζεις με ενα τσιμπιδακι?

μη φοβασαι δεν αφηνει σημαδι!αν ηταν ετσι εμεις τα κοριτσακια θα μοιαζαμε με σουρωτηρια!
οσο για το laser ειναι μια λυση βεβαιως αλλα σε εποχες δυσκολες οικονομικα καλο ειναι να συμβιβαζομαστε.
;-)

Re: Τί θα γίνει με την παλιότριχα που βγαίνει προς τα μέσα ;

Δημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2010, 22:11
από Slur
Αγαπητή gati, το κόστος των λέιζερ είναι όντως απαγορευτικό για να ασχοληθώ με μία τρίχα.
Επίσης πολύ φοβάμαι ότι δεν μπορεί να γίνει τόσο εκλεκτικά που να μην επηρεαστούν οι τριγύρω τρίχες.

Την τρίχα που λες την έχω βγάλει πολλές φορές. Το θέμα είναι ότι ποτέ δεν γίνεται φυσιολογική μετά το βγάλσιμο.
Δηλαδή μετά το βγάλσιμο δεν αρχίζει να αναπτύσσεται κανονικά προς τα έξω ώστε να ξυρίζεται όπως οι υπόλοιπες. Αναπτύσσεται προς τα μέσα μέχρι να χρειαστεί να ξαναχειρουργήσω τον εαυτό μου μετά από 3-6 μήνες.

Εκτός και αν πιστεύεις ότι τραβόντας και βγάζοντας μία τρίχα από τη ρίζα αυτή δε ξαναβγαίνει. Ξαναβγαίνει όμως. Πρέπει να καεί η ρίζα της για να αξαφανιστεί.

Re: Τί θα γίνει με την παλιότριχα που βγαίνει προς τα μέσα ;

Δημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2010, 22:34
από Gati
κατι ξερω και εγω απο αποτριχωση!βεβαιως και θα ξαναβγει αλλα αν την βγαλεις με προσοχη μαζι με το θηλακακι τοτε βγαινει μεν αλλα πιο λεπτη.
αν και νομιζω οτι μια ειναι η λυση για σενα. μπορεις να απευθυνθεις σε μια αισθητικο και να ζητησεις αποτριχωση με βελονα.
η μεθοδος αυτη ειναι πολυ ακριβης (μια-μια τριχα κλαψ!)και "χτυπαει" το θηλακα με ρευμα ωστε να μην ξαναβγει η τριχα

Re: Τί θα γίνει με την παλιότριχα που βγαίνει προς τα μέσα ;

Δημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2010, 22:39
από Δημήτρης
Τώρα που μου το θύμισες Slur, έχω βγάλει τρίχα που αναπτύσσονταν μέσα στο δέρμα και ήταν κοντά στον ένα πόντο. Επέμβαση ολόκληρη έκανα με καρφίτσα!

Re: Τί θα γίνει με την παλιότριχα που βγαίνει προς τα μέσα ;

Δημοσιεύτηκε: 15 Δεκ 2010, 22:50
από andreas
Είναι λίγο άκυρο αλλά θα το πω!
Σε τελεμάρκετινγ είχα δει ένα τσιμπιδάκι το οποίο όταν τράβαγες την τρίχα έριχνε μία μικρή τάση στην τρίχα.
Έτσι "έκαιγε" την ρίζα της με αποτέλεσμα η τρίχα να φυτρώνει αργότερα πολύ ποιο αργά.
Έλεγε επίσης ότι έτσι αν το έκανες συστηματικά ο θύλακας της τρίχας αποδυναμωνόταν και σταδιακά σταματούσε και την ανάπτυξη της.

Αν θες ψάξτο λίγο.

Re: Τί θα γίνει με την παλιότριχα που βγαίνει προς τα μέσα ;

Δημοσιεύτηκε: 16 Δεκ 2010, 05:19
από eliakiss
1) το πλεονέκτημα του laser είναι ότι στοχεύει ΜΙΑ τρίχα, 2) ΔΕΝ αφήνει ουλή, 3) το κόστος ΔΕΝ είναι απαγορευτικό.