Simpson Trafalgar T3 problem

Άβαταρ μέλους
john1970
Δημοτικό
Δημοτικό
Δημοσιεύσεις: 426
Εγγραφή: 19 Δεκ 2019, 00:46
6
Τοποθεσία: Αγ.Ανάργυροι Αθήνα
Has thanked: 1034 times
Been thanked: 4020 times
Ηλικία: 56

Σημερα παρελαβα απο συνξυριστη το πινελο.
Το επλυνα και το στεγνωσα,αλλα παρατηρησα οτι εχει ενα κενο στον θυσανο,που οσο και προσπαθω με πλυσιμο και τιναγμα να καλυφθει,δεν επανερχεται. Ειναι προβλημα του πινελου? Εχει χασει τριχες σε αυτο το σημειο? Εκανα και την προσπαθεια να το χτενισω οσο ηταν νωπο ακομα.


Εικόνα

Εικόνα
Τα μόνα που έχεις στη ζωή σου είναι η τιμή σου και ο αυτοσεβασμός σου! Αν τα χάσεις, αν τα πετάξεις από πάνω σου ή τα ξεπουλήσεις, τότε δεν έχεις τίποτα πια…
Άβαταρ μέλους
Vavous
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 6252
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2015, 11:30
10
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη - Aθήνα
Has thanked: 30780 times
Been thanked: 41688 times
Ηλικία: 57

Αυτό είναι το λεγόμενο doughnut effect που το έχω δει μόνο σε συνθετικά. Ο συνξυριστής το πίεζε πολύ κατά το φόρτωμα του σαπουνιού ή κατά το bowl lather.
Δε νομίζω να επανέλθει. Γι' αυτό όταν αγοράζουμε μεταχειρισμένο πινέλο ζητάμε και φωτό 'κάτοψη'.
Παθώς και μαθώς.
Ανδρέας, Μ.Δ.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
john1970
Δημοτικό
Δημοτικό
Δημοσιεύσεις: 426
Εγγραφή: 19 Δεκ 2019, 00:46
6
Τοποθεσία: Αγ.Ανάργυροι Αθήνα
Has thanked: 1034 times
Been thanked: 4020 times
Ηλικία: 56

Vavous έγραψε: 15 Φεβ 2021, 15:34 Παθώς και μαθώς.
Σωστα!

To προβλημα θα εχει επιπτωση στην χρηση του πινελου?
Τα μόνα που έχεις στη ζωή σου είναι η τιμή σου και ο αυτοσεβασμός σου! Αν τα χάσεις, αν τα πετάξεις από πάνω σου ή τα ξεπουλήσεις, τότε δεν έχεις τίποτα πια…
Άβαταρ μέλους
Vavous
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 6252
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2015, 11:30
10
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη - Aθήνα
Has thanked: 30780 times
Been thanked: 41688 times
Ηλικία: 57

Κυρίως αισθητική.
Ανδρέας, Μ.Δ.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
SrTv
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 772
Εγγραφή: 13 Οκτ 2020, 20:30
5
Has thanked: 4617 times
Been thanked: 5504 times

Τα συνθετικά παθαίνουν τέτοια ατυχήματα. Να προσθέσω (από εμπειρία) ότι και το καυτό νερό, σε συνδυασμό με αυτά που ωραία αναφέρει ο @Vavous κάνουν το πρόβλημα ευκολότερο να εμφανιστεί.

Μου κάνει εντύπωση όμως για την ποιότητά του. Υποθέτω ότι θα έφαγε "γερές" σβουριξιες.
Άβαταρ μέλους
NYC1920
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1446
Εγγραφή: 15 Ιαν 2019, 19:42
7
Τοποθεσία: Βόλος
Has thanked: 11742 times
Been thanked: 9454 times
Ηλικία: 49

Δεν παθαίνουν όλα τα συνθετικά τέτοια ατυχήματα.Τις τρύπες ντονατ τις έχω καταφέρει
σχετικά εύκολα σε κάμποσα συνθετικά ασιατικής
προέλευσης και μόνον.
Όσο και να βασανίζω τα Muhle/EJ STF ,
αυτά δε «μασάνε διόλου» .
Το ίδιο ισχύει και με το Omega EVO,
αν και το τελευταίο έχει χάσει
δέκα-δεκαπέντε ίνες ,
από το πολύ πάτημα και σβούριγμα.

Κάποια διαφορά θα έχουν τα συνθετικά των
10-20 € με αυτά των 50€ και άνω ,δε μπορεί...
Δε πληρώνεις μόνο brandname στη τελική ,
αλλά και όλο το R&D πίσω από το εκάστοτε προϊόν.Προσωπικά,δεν είμαι τόσο πλούσιος
για να αγοράζω φτηνά συνθετικά πινέλα.
Το μάθημα αυτό το έλαβα .
Και ο νοών νοείτο.
Άβαταρ μέλους
john1970
Δημοτικό
Δημοτικό
Δημοσιεύσεις: 426
Εγγραφή: 19 Δεκ 2019, 00:46
6
Τοποθεσία: Αγ.Ανάργυροι Αθήνα
Has thanked: 1034 times
Been thanked: 4020 times
Ηλικία: 56

NYC1920 έγραψε: 15 Φεβ 2021, 17:05 10-20 € με αυτά των 50€ και άνω ,δε μπορεί...
Σιγουρα θα εχουν διαφορες,αλλα τα yaqi μου δεν εχουν παρουσιασει τετοιο προβλημα. Τα τιναζω και επανερχεται ο θυσανος.
SrTv έγραψε: 15 Φεβ 2021, 16:02 Υποθέτω ότι θα έφαγε "γερές" σβουριξιες.
Με τα λεγομενα σας σιγουρα.

Σας ευχαριστω για τις πληροφοριες,οπου δεν γνωριζα,ωστε να προσεχω στο μελλον.
Τα μόνα που έχεις στη ζωή σου είναι η τιμή σου και ο αυτοσεβασμός σου! Αν τα χάσεις, αν τα πετάξεις από πάνω σου ή τα ξεπουλήσεις, τότε δεν έχεις τίποτα πια…
Άβαταρ μέλους
Tony
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2496
Εγγραφή: 22 Ιουν 2014, 05:42
12
Τοποθεσία: Μικρό Σπίτι στο Λιβάδι
Has thanked: 23190 times
Been thanked: 13866 times

Δεν παίζει και τόσο μεγάλο ρόλο η ποιότητά του θυσάνου, αλλά η αντίληψη της πίεσης.

Αυτό που σίγουρα είναι σημαντικό είναι το πάχος της ίνας, (στην βάση) και το στήσιμο του knot.

Δηλαδή, αν ο θύσανος έχει πολύ ψηλή ίνα (Plissoft) και δεν ανοίγει εύκολα (hard to splay) όπως κάποια συνθετικά
της Simpson, είναι φυσιολογικό ότι θα το πιέσεις πιό πολύ για να ανοίξει, το θέμα όμως είναι πως, και πόσο...

Έχω φίλο που όλα του τα πινέλα είναι σαν την φωτογραφία και χειρότερα, ακόμα και τα Muhle/EJ STF Στέφο.

Το doughnut effect όταν γίνει, είναι εκτός από αντιαισθητικό, και προβληματικό αφού στο κέντρο του θυσάνου,
υπάρχει αυτή η αραίωση (τρύπα) όπου οι ίνες είναι τσακισμένες, κάποια στιγμή σπάνε στο σημείο που τσάκισαν,
και το φαινόμενο θα χειροτερεύει, και έτσι ο θύσανος πλέον δεν θα δουλεύει όπως πρέπει.

Η λύση είναι, ελέγχουμε την πίεση του θυσάνου τόσο κατά το φόρτωμα, όσο και κατά την ώρα που το δουλεύουμε στο πρόσωπο.

Αν δεν ανοίγει, ξεκινάμε από το σαγόνι μαλακά και διατηρούμε το splay στο υπόλοιπο πρόσωπο, αν δεν ανοίγει και στο σαγόνι,
τότε δυστυχώς παιδιά έχουμε πάρει ένα θύσανο που δουλεύεται μόνο με κινήσεις βαψίματος, όπου και ξεχνάμε τις κυκλικές.
Αντώνης

Αἰτεῖτε, καὶ δοθήσεται ὑμῖν, ζητεῖτε, καὶ εὑρήσετε, κρούετε, καὶ ἀνοιγήσεται ὑμῖν·
πᾶς γὰρ ὁ αἰτῶν λαμβάνει καὶ ὁ ζητῶν εὑρίσκει καὶ τῷ κρούοντι ἀνοιχθήσεται.
Άβαταρ μέλους
john1970
Δημοτικό
Δημοτικό
Δημοσιεύσεις: 426
Εγγραφή: 19 Δεκ 2019, 00:46
6
Τοποθεσία: Αγ.Ανάργυροι Αθήνα
Has thanked: 1034 times
Been thanked: 4020 times
Ηλικία: 56

Του εριξα οπως ειναι στεγνο ενα καλο χτενισμα μια βουρτσα. Μετα το εβρεξα με ελαφρα χλιαρο νερο,το τιναξα αρκετα,και παλι χτενισμα για αρκετη ωρα. Επανηλθε ελαφρως.
Εικόνα
Τα μόνα που έχεις στη ζωή σου είναι η τιμή σου και ο αυτοσεβασμός σου! Αν τα χάσεις, αν τα πετάξεις από πάνω σου ή τα ξεπουλήσεις, τότε δεν έχεις τίποτα πια…
Άβαταρ μέλους
Midak
Δημοτικό
Δημοτικό
Δημοσιεύσεις: 484
Εγγραφή: 04 Νοέμ 2020, 15:47
5
Has thanked: 2045 times
Been thanked: 4082 times

Είχα πάθει το ίδιο ακριβώς στο T1.
Η λύση είναι αυτό που έκανες, με μία βούρτσα ή κάποιο αντικείμενο θέλει χτένισμα, σίγουρα και το νερό βοηθάει.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Το πινέλο”