Σημερα παρελαβα απο συνξυριστη το πινελο.
Το επλυνα και το στεγνωσα,αλλα παρατηρησα οτι εχει ενα κενο στον θυσανο,που οσο και προσπαθω με πλυσιμο και τιναγμα να καλυφθει,δεν επανερχεται. Ειναι προβλημα του πινελου? Εχει χασει τριχες σε αυτο το σημειο? Εκανα και την προσπαθεια να το χτενισω οσο ηταν νωπο ακομα.
Τα μόνα που έχεις στη ζωή σου είναι η τιμή σου και ο αυτοσεβασμός σου! Αν τα χάσεις, αν τα πετάξεις από πάνω σου ή τα ξεπουλήσεις, τότε δεν έχεις τίποτα πια…
Αυτό είναι το λεγόμενο doughnut effect που το έχω δει μόνο σε συνθετικά. Ο συνξυριστής το πίεζε πολύ κατά το φόρτωμα του σαπουνιού ή κατά το bowl lather.
Δε νομίζω να επανέλθει. Γι' αυτό όταν αγοράζουμε μεταχειρισμένο πινέλο ζητάμε και φωτό 'κάτοψη'.
Παθώς και μαθώς.
Vavous έγραψε: 15 Φεβ 2021, 15:34
Παθώς και μαθώς.
Σωστα!
To προβλημα θα εχει επιπτωση στην χρηση του πινελου?
Τα μόνα που έχεις στη ζωή σου είναι η τιμή σου και ο αυτοσεβασμός σου! Αν τα χάσεις, αν τα πετάξεις από πάνω σου ή τα ξεπουλήσεις, τότε δεν έχεις τίποτα πια…
Τα συνθετικά παθαίνουν τέτοια ατυχήματα. Να προσθέσω (από εμπειρία) ότι και το καυτό νερό, σε συνδυασμό με αυτά που ωραία αναφέρει ο @Vavous κάνουν το πρόβλημα ευκολότερο να εμφανιστεί.
Μου κάνει εντύπωση όμως για την ποιότητά του. Υποθέτω ότι θα έφαγε "γερές" σβουριξιες.
Δεν παθαίνουν όλα τα συνθετικά τέτοια ατυχήματα.Τις τρύπες ντονατ τις έχω καταφέρει
σχετικά εύκολα σε κάμποσα συνθετικά ασιατικής
προέλευσης και μόνον.
Όσο και να βασανίζω τα Muhle/EJ STF ,
αυτά δε «μασάνε διόλου» .
Το ίδιο ισχύει και με το Omega EVO,
αν και το τελευταίο έχει χάσει
δέκα-δεκαπέντε ίνες ,
από το πολύ πάτημα και σβούριγμα.
Κάποια διαφορά θα έχουν τα συνθετικά των
10-20 € με αυτά των 50€ και άνω ,δε μπορεί...
Δε πληρώνεις μόνο brandname στη τελική ,
αλλά και όλο το R&D πίσω από το εκάστοτε προϊόν.Προσωπικά,δεν είμαι τόσο πλούσιος
για να αγοράζω φτηνά συνθετικά πινέλα.
Το μάθημα αυτό το έλαβα .
Και ο νοών νοείτο.
NYC1920 έγραψε: 15 Φεβ 2021, 17:05
10-20 € με αυτά των 50€ και άνω ,δε μπορεί...
Σιγουρα θα εχουν διαφορες,αλλα τα yaqi μου δεν εχουν παρουσιασει τετοιο προβλημα. Τα τιναζω και επανερχεται ο θυσανος.
SrTv έγραψε: 15 Φεβ 2021, 16:02
Υποθέτω ότι θα έφαγε "γερές" σβουριξιες.
Με τα λεγομενα σας σιγουρα.
Σας ευχαριστω για τις πληροφοριες,οπου δεν γνωριζα,ωστε να προσεχω στο μελλον.
Τα μόνα που έχεις στη ζωή σου είναι η τιμή σου και ο αυτοσεβασμός σου! Αν τα χάσεις, αν τα πετάξεις από πάνω σου ή τα ξεπουλήσεις, τότε δεν έχεις τίποτα πια…
Δεν παίζει και τόσο μεγάλο ρόλο η ποιότητά του θυσάνου, αλλά η αντίληψη της πίεσης.
Αυτό που σίγουρα είναι σημαντικό είναι το πάχος της ίνας, (στην βάση) και το στήσιμο του knot.
Δηλαδή, αν ο θύσανος έχει πολύ ψηλή ίνα (Plissoft) και δεν ανοίγει εύκολα (hard to splay) όπως κάποια συνθετικά
της Simpson, είναι φυσιολογικό ότι θα το πιέσεις πιό πολύ για να ανοίξει, το θέμα όμως είναι πως, και πόσο...
Έχω φίλο που όλα του τα πινέλα είναι σαν την φωτογραφία και χειρότερα, ακόμα και τα Muhle/EJ STF Στέφο.
Το doughnut effect όταν γίνει, είναι εκτός από αντιαισθητικό, και προβληματικό αφού στο κέντρο του θυσάνου,
υπάρχει αυτή η αραίωση (τρύπα) όπου οι ίνες είναι τσακισμένες, κάποια στιγμή σπάνε στο σημείο που τσάκισαν,
και το φαινόμενο θα χειροτερεύει, και έτσι ο θύσανος πλέον δεν θα δουλεύει όπως πρέπει.
Η λύση είναι, ελέγχουμε την πίεση του θυσάνου τόσο κατά το φόρτωμα, όσο και κατά την ώρα που το δουλεύουμε στο πρόσωπο.
Αν δεν ανοίγει, ξεκινάμε από το σαγόνι μαλακά και διατηρούμε το splay στο υπόλοιπο πρόσωπο, αν δεν ανοίγει και στο σαγόνι,
τότε δυστυχώς παιδιά έχουμε πάρει ένα θύσανο που δουλεύεται μόνο με κινήσεις βαψίματος, όπου και ξεχνάμε τις κυκλικές.
Του εριξα οπως ειναι στεγνο ενα καλο χτενισμα μια βουρτσα. Μετα το εβρεξα με ελαφρα χλιαρο νερο,το τιναξα αρκετα,και παλι χτενισμα για αρκετη ωρα. Επανηλθε ελαφρως.
Τα μόνα που έχεις στη ζωή σου είναι η τιμή σου και ο αυτοσεβασμός σου! Αν τα χάσεις, αν τα πετάξεις από πάνω σου ή τα ξεπουλήσεις, τότε δεν έχεις τίποτα πια…