Σελίδα 1 από 2

Πρόταση Σαπουνιού με Πολύ Καλή Ενυδάτωση

Δημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2020, 19:57
από Midak
Καλησπέρα σε όλους, και χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν. :)

Αυτή τη στιγμή χρησιμοποιώ κρέμα ξυρίσματος (D. R. Harris Sandalwood), θα ήθελα ωστόσο να δοκιμάσω και κάποιο ποιοτικό σαπούνι.
Απαραίτητο είναι να προσφέρει καλή ενυδάτωση, καθώς έχω (προς το) ξηρό δέρμα - είχα δοκιμάσει το Haslinger Sandalwood την πρώτη φορά που ξυρίστηκα και μου άφησε ξηρή την επιδερμίδα.
Επίσης, θα μου άρεσε να έχει κάποιο γλυκό άρωμα, να έχω κάτι διαφορετικό των ξύλων.

Σαπούνια που σίγουρα θα ήθελα να δοκιμάσω είναι το Faena Philosoap ή το Greek Skinos, όπως επίσης κάποιο Le Père Lucien, εφόσον πληρούν το θέμα της ενυδάτωσης.
Και φυσικά, θα χαρώ πολύ να δοκιμάσω ελληνικές παρασκευές.

Re: Πρόταση Σαπουνιού με Πολύ Καλή Ενυδάτωση

Δημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2020, 01:55
από Γιώργος Λ
Απο ελληνικά, το Argos του @kikos7
και το Eve του @mengiorgos , πληρούν τις προϋποθέσεις που ορίζεις, στο δικό μου τουλάχιστον πρόσωπο.

Re: Πρόταση Σαπουνιού με Πολύ Καλή Ενυδάτωση

Δημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2020, 15:52
από Midak
Γιώργο, σε ευχαριστώ πολύ!
Δεν κρατήθηκα, χτύπησα ένα Κερκίνη Αφροδίτη. :D

Re: Πρόταση Σαπουνιού με Πολύ Καλή Ενυδάτωση

Δημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2020, 16:09
από makridisp
MIDAK
Το σαπούνι Κερκίνης είναι πολύ καλύτερο από Φαενα

Re: Πρόταση Σαπουνιού με Πολύ Καλή Ενυδάτωση

Δημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2020, 16:22
από Midak
Ευχαριστώ για την συμβουλή, @ makridisp .
Είμαι βέβαιος ότι και τα Φαένα είναι εξαιρετικά, ενδεχομένως κάποια στιγμή να τα δοκιμάσω και αυτά.

Αλλά για την ώρα είμαι πολύ χαρούμενος με το Κερκίνη! Και ο @mengiorgos εξυπηρετικότατος.
Και ειλικρινά, οι συσκευασίες τους είναι κούκλικες! Πολλά μπράβο, ανυπομονώ να το δοκιμάσω! :)

Re: Πρόταση Σαπουνιού με Πολύ Καλή Ενυδάτωση

Δημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2020, 17:06
από makridisp
MIDAK
Έχω δοκιμάσει και τα διό .η Φαενα ακόμα θέλει πολύ δουλειά ακόμα για να φράση τη Κερκίνης

Re: Πρόταση Σαπουνιού με Πολύ Καλή Ενυδάτωση

Δημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2020, 18:30
από tasos72
Πολύ καλή επιλογή .

Re: Πρόταση Σαπουνιού με Πολύ Καλή Ενυδάτωση

Δημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2020, 18:40
από Midak
Έτσι πιστεύω και εγώ! :)

Re: Πρόταση Σαπουνιού με Πολύ Καλή Ενυδάτωση

Δημοσιεύτηκε: 09 Νοέμ 2020, 19:40
από tolis.sketos2
Με διαφορά από ποιότητα ολίσθηση και από αρώματα ο Άρης και ο Απόλλων νομίζω πως θα υπάρχουν πάντα στο ράφι μου

Re: Πρόταση Σαπουνιού με Πολύ Καλή Ενυδάτωση

Δημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2020, 20:32
από Midak
Και...κατέφτασε σήμερα! :greetings-clappingorange:

Εικόνα