Σελίδα 1 από 1

Kρέμα Saponificio Bignoli

Δημοσιεύτηκε: 23 Μάιος 2020, 13:56
από GeorgeKa
Μετά από τα πρώτα μου ξυρίσματα ως "νέος" στο ΠΞ με Cella κρέμα και σαπούνι Ηaslinger προβατάκι, μου πρότειναν από το Kosmosman να δοκιμάσω κάτι ποιοτικότερο σε κρέμα για να δω τις διαφορές.

Έτσι λοιπόν αγόρασα την κρέμα Saponificio Bignoli Mora e Muschio .

Οι εντυπώσεις (αν και ακόμα δεν έχω εμπειρία) θετικότατες.
Ωραία συσκευασία σε μεταλλικό κουτάκι, ο αφρός δημιουργείται πολύ εύκολα και γρήγορα με το συνθετικό πινέλο μου RazoRock Faux Horn Disruptor Plissoft .

Δεν στεγνώνει εύκολα και το ξυράφι γλιστράει τέλεια στο πρόσωπο. Μετά το ξύρισμα αφήνει την επιδερμίδα χωρίς ερεθισμούς, ενυδατωμένη και με υπέροχη αίσθηση και άρωμα.

https://kosmosman.gr/%CF%80%CF%81%CE%BF ... %82-175gr/

Re: Kρέμα Saponificio Bignoli

Δημοσιεύτηκε: 25 Μάιος 2020, 02:53
από __Nikolas
Εικόνα

Φυσικά ο χρυσός κανόνας YMMV/De Gustibus/Π.Ο.Κ ισχύει οπως παντα σε οτι αφορά το Π.Ξ. ! :handgestures-thumbupright:

Re: Kρέμα Saponificio Bignoli

Δημοσιεύτηκε: 03 Απρ 2021, 14:00
από manosgoni
Έχω λίγο καιρό στην κατοχή μου το sandalo Indiano και την κρέμα και το aftershave.

Πολύ καλές εντυπώσεις. Δεν θα την έβαζα στις τοπ κρέμες. Ίσως μαζί με τις Tobs ή λίγο πιο πάνω.

Ολισθηροτητα πολύ καλή, αφρός πλούσιος και γρήγορα, post shave μια χαρα αλλά όχι κάτι φοβερό, ποσότητα σε καλη τιμή και το άρωμα του sandalo Indiano πάρα που καλό. Ξυλωδες με εσπεριδοειδή.

Και το aftershave μυρίζει πολύ ωραία αλλά δεν κρατάει πολύ.

Re: Kρέμα Saponificio Bignoli

Δημοσιεύτηκε: 04 Απρ 2021, 21:28
από gkarave
Κρατήστε στα υπόψη και την Saponificio Bignoli Liquirizia Menta Κρέμα, περιέχει γλυκόριζα και μέντα και δίνει έξτρα δροσιά και αναζωογόνηση... κατά τα άλλα Π.ΟΚ....

Re: Kρέμα Saponificio Bignoli

Δημοσιεύτηκε: 05 Απρ 2021, 16:56
από Parker 87R
Καλησπέρα παιδιά, είναι το πρώτο μου ποστ εδω!!!
Εγώ έχω την antica ricetta. Πολύ ωραίο άρωμα, την χρησιμοποιώ το καλοκαίρι περισσότερο. Την τοποθετώ πολύ πιο πάνω από τις απλές tobs και κοντά με την πλάτινουμ. Πολύ καλή ολισθηρότητα και προστασία. Και το post shave σε υψηλά επίπεδα. Από τις αγαπημένες μου.

Re: Kρέμα Saponificio Bignoli

Δημοσιεύτηκε: 11 Απρ 2021, 09:40
από ΜανοςT
Καλημέρα. Όσον αφορά τις Saponificio Bignoli κρέμες θα ήθελα μια άποψη. Μεταξύ Saponificio Bignoli Sandalo Indiano και Saponificio Bignoli Agrumi Del Mediterraneo. Βασικά αίσθηση και άρωμα μαζί με τα aftershave τους . Αν κάποιος έχει δοκιμάσει θα ήθελα να διαβάσω μια άποψη η έστω μια πρόταση.
Ευχαριστώ.

Re: Kρέμα Saponificio Bignoli

Δημοσιεύτηκε: 11 Απρ 2021, 12:00
από gkarave
@ΜανοςT ... εάν σε ενδιαφέρει και αρέσει η κλασσική αίσθηση σανταλόξυλου - τα ξυλώδη αρώματα γενικά-τότε επέλεξε Sandalo Indiano, διαφορετικά επιλέγεις με αρώματα πορτοκαλιού και λεμονιού που αφήνουν αίσθηση μεγαλύτερης δροσιάς στο πρόσωπο, πιο ανοιξιάτικα ας πούμε, οπότε βρίσκεσαι στο δεύτερο που αναφέρεις. Προτείνω και την επιλογή της εταιρείας Extro (π.χ. Extro Crema Da Barba Legno Di Sandalo), που έχουν πιο έντονη μυρωδιά και και αφήνουν, κατά τη γνώμη μου, καλύτερη αίσθηση ξυρίσματος στο δέρμα.

Re: Kρέμα Saponificio Bignoli

Δημοσιεύτηκε: 16 Μάιος 2021, 21:58
από The_Pianist
Καλησπέρα,
Κάτοχος του antica ricetta, δίχως το αντίστοιχο after shave του (δε νομίζω ότι υπάρχει). Να πω ότι δηλώνω φανατικός των ιταλικών κρεμών και σαπουνιών. Δυστυχώς το συγκεκριμένο δε με ενθουσίασε. Όχι ότι είναι κακό, αλλά για τα μέτρα μου δε δικαιολογεί την τιμή του. Η απόδοσή του στο δέρμα μου δεν είχε καμιά σημαντική διαφορά πχ με το Cella. Μαλακώνει την τρίχα,γλιστράει μέτρια προς καλά, έχει άρωμα άκρως καλοκαιρινό, αλλά δε βλέπω να έχει αυτό το κάτι παραπάνω.