Σελίδα 1 από 1
Marmara Barber Deluxe ASL
Δημοσιεύτηκε: 30 Ιούλ 2019, 15:38
από Roadrunner
Τα πέτυχα στο σάιτ του Μιχαηλίδη.
Τα έχει δοκιμάσει κανείς; Πρώτη φορά βλέπω τη φίρμα (λέει, βέβαια, ότι είναι από το 1970).
Γιατί Νο 13 το πράσινο και Νο 14 το πορτοκαλί (άμπερ, προφανώς); Τα νούμερα από το 12 και πίσω που είναι;
Τα μπουκάλια είναι 400άρια και τιμώνται στα 13 ευρώ - λίγο πιο χαμηλά από Vitos και Floid.
Re: Barber Deluxe ASL
Δημοσιεύτηκε: 30 Ιούλ 2019, 16:31
από herco
Ειναι η μαρκα Marmara που τις
κολωνιες τις εχει ο Γιαννης. Τυπικα καλα προιοντα απο τους γειτονες.
Re: Marmara Barber Deluxe ASL
Δημοσιεύτηκε: 30 Ιούλ 2019, 17:28
από SolitaryX88
Ναι αλλά τις έχει κ ο Μιχαηλίδης!

Re: Marmara Barber Deluxe ASL
Δημοσιεύτηκε: 30 Ιούλ 2019, 17:54
από Tzimisce
Τις κολώνιες τις είχα πετύχει στα λημέρια που ψωνίζει η γυναίκα.
Τώρα, δάφνης ήταν, χαρμάνης ήταν, δεν θυμάμαι.
Κατώτερες σε διάρκεια από τις μενούνος και λιγότερα αρώματα.
Για τα asl δεν έχω ιδέα.
Αλλά δεν θα έπαιρνα 400ml για δοκιμή.
Re: Marmara Barber Deluxe ASL
Δημοσιεύτηκε: 30 Ιούλ 2019, 18:34
από akis_peiraias
Το Νο 13 είναι νομίζω κιτροειδης μυρωδιά με Spices. Το Νο 14 grapefruit, πορτοκάλι και Amber. Τα κοιτούσα σήμερα. Έχουν πολλές κολώνιες, ακόμα και σε cream cologne.
Για τις κολώνιες που βρίσκουμε κυρίως εδώ απλά να πω ότι αυτό που βρήκα ψάχνοντας δεξιά και αριστερά στο ίντερνετ είναι ότι η Νο 1 είναι Floral, η Νο 2 Aquatic (κάτι μου λέει ότι θα είναι τύπου Davidoff Cool Water όπως η Arko Cool ) η Νο 3 εσπεριδοειδή με Amber και η Νο 4 Λεμόνι. Κάτι άλλο πιο ξεκάθαρο δεν βρήκα...
Έχουν και άλλες (αρκετές για την ακρίβεια) αλλά δεν έρχονται Ελλάδα π.χ. ..

Re: Marmara Barber Deluxe ASL
Δημοσιεύτηκε: 14 Αύγ 2019, 08:17
από Tzimisce
Τις κολόνιες τις βρήκα στα 8€ τα 500ml
εδώ.
Έχει και τα after shave αλλά λίγο πιο ακριβά από τον Μιχαηλίδη.
Πολύ μεγάλη συσκευασία όμως.
Re: Marmara Barber Deluxe ASL
Δημοσιεύτηκε: 13 Οκτ 2020, 16:05
από NYC1920
Σήμερα,βρήκα σε τοπικό κατάστημα τις
κολώνιες Marmara Barber ,από #1 έως #4.
Πήρα την #3 ,καθώς μου άρεσε πιο πολύ από
τις υπόλοιπες. 8,5€ το μισόλιτρο.
70% αλκοόλη και ευχάριστο ,
ελαφρώς «πικάντικο»άρωμα εσπεριδοειδών ,
με διάρκεια γύρω στις δύο ώρες.
Αρκετά καλό προϊόν για την τιμή του.