Η στρίγγλα που έγινε αρνάκι ή πως 1 + 1 = 4!
Δημοσιεύτηκε: 12 Δεκ 2018, 22:43
Έχω αναφέρει ήδη την πρόθεσή μου να αγοράσω μια μηχανή λιγότερο “άγρια” στο ξύρισμα από την R41 και στο σχετικό νήμα είχα ήδη κάνει μια πρώτη λίστα με τις μηχανές που έχω στα υπόψιν.
Μια από τις μηχανές-στόχοι, είναι και η Parker Variant και το μεσημεράκι διάβαζα το νήμα της και την περίπτωση του @Νώντας με τον αποχρωματισμό του καπακιού της κεφαλής της μηχανής του και πως σκέφτηκε να το αντιμετωπίσει.
Διαβάζοντας λοιπόν το ποστ του αυτό μου ήρθε μια φλασιά! Κάτι σαν φώτιση της στιγμής θα έλεγα.
Δεν θα μπορούσα να κάνω και εγώ το ίδιο με τις δικές μου μηχανές? Μπορεί να γίνει? Και τι αποτέλεσμα θα έχει?
Στο νου μου λοιπόν ήρθε η ιδέα της αλλαγής στα καπάκια μεταξύ της R41 και της EJDE89LBL.
Γυρίζοντας λοιπόν σπίτι και αφού σήμερα ήταν η μέρα για το ξύρισμά μου, το σχέδιο μπήκε σε εφαρμογή. Η αρχική ιδέα ήταν να φορέσω το καπάκι της R41 στην EJ για να “αγριέψω” λίγο την EJ μου, σκεπτόμενος πως αν γίνει λίγο πιο επιθετική, ίσως να με ικανοποιήσει πολύ παραπάνω από ότι μέχρι τώρα στο ξύρισμά μου κάθε 2 ημέρες, αφού στην ουσία μου χαρίζει υπέροχο ξύρισμα με φοβερή απαλότητα, απλά χρειάζεται λίγο βάθος παραπάνω κατά την άποψή μου.
Αφού έκανα έναν οπτικό έλεγχο στα καπάκια (στην ουσία με το μάτι δεν βλέπεις να έχουν και μεγάλη διαφορά και αν το καπάκι της R41 δεν είχε ένα 5 στην κάτω του πλευρά, θα μπορούσα στο τέλος να έχω καταλήξει να μην ξέρω ποιο καπάκι πήγαινε αρχικά σε πια μηχανή και να τα έχω μπερδέψει, έβαλα σε εφαρμογή την ιδέα μου.
Τοποθετώντας λοιπόν τα καπάκια της μίας στην άλλη διαπίστωσα ότι με το καπάκι της R41 στην EJ μειώνεται αισθητά η έκθεση της λεπίδας (blade exposure) αλλά αυξάνεται αισθητά το διάκενο της λεπίδας με την μπάρα (blade gap). Αυτό μου έδωσε μια ιδέα του τι να περιμένω και θεώρησα πως θα μου δώσει το επιθυμητό αποτέλεσμα στο ξύρισμά μου.
Όμως αμέσως από το μυαλό μου πέρασε άλλη μια σκέψη: τι θα γίνει αν αντί να αγριέψω το αρνί, ημερέψω τον λύκο? Τι θα γίνει δηλαδή αν αντί να βάλω το καπάκι της R41 στην EJ κάνω ακριβώς το αντίθετο?
Το δοκιμάζω και αυτό και βλέπω πως σε αυτή την περίπτωση μεγαλώνει αισθητά η έκθεση της λεπίδας, αλλά επίσης μειώνεται αισθητά το διάκενο της λεπίδας με την μπάρα. Αμέσως σκέφτομαι πως αυτή η αλλαγή μάλλον είναι πιο ενδιαφέρουσα και εννοείται πως έκανα αυτό!
Η μηχανή όντως άλλαξε πρόσωπο! Πλέον της έχει φύγει αυτή η χαρακτηριστική αγριάδα για την οποία σας έλεγα που μου φαίνονταν σαν να “τραβούσε” ενώ διατήρησε τα καλά της στοιχεία, το βαθύ ξύρισμα και την αποτελεσματικότητά της. Όμως έχω την εντύπωση πως την λεπίδα πλέον την αισθάνεσαι ακόμα περισσότερο στο πρόσωπο κατά το ξύρισμα και μάλλον έχει αλλάξει και η γωνία κοπής ελαφρά, αφού η λεπίδα κάμπτεται περισσότερο προς το μέρος του χτενιού. Σίγουρα μου έδωσε την αίσθηση μιας νέας μηχανής.
Βέβαια εννοείται πως ένα ξύρισμα μόνο δεν λέει κάτι και θα πρέπει να δοκιμαστεί μερικές φορές ακόμα το ταίριασμα αυτό ώστε να δείξει το πραγματικό του πρόσωπο και την πραγματική του αξία.
Και μένει ακόμα μια μηχανή να δοκιμάσω! Έχω να δω πως είναι και η EJ με το καπάκι της R41. Τι χαρακτηριστικά έχει ο συνδυασμός αυτός? Τώρα ανυπομονώ να έλθει η Παρασκευή να κάνω και αυτή την δοκιμή. Και αν συνυπολογίσουμε και την δυνατότητα αλλαγής και των λαβών της iKon και της EJ μεταξύ των μηχανών, τότε μιλάμε για 6!!! νέους συνδυασμούς που με περιμένουν να τους δοκιμάσω.
Υ.Γ.
Αν το ποστ δεν είναι στο κατάλληλο νήμα ας μεταφερθεί από τους διαχειριστές εκεί που θα ταίριαζε καλύτερα.
Μια από τις μηχανές-στόχοι, είναι και η Parker Variant και το μεσημεράκι διάβαζα το νήμα της και την περίπτωση του @Νώντας με τον αποχρωματισμό του καπακιού της κεφαλής της μηχανής του και πως σκέφτηκε να το αντιμετωπίσει.
Διαβάζοντας λοιπόν το ποστ του αυτό μου ήρθε μια φλασιά! Κάτι σαν φώτιση της στιγμής θα έλεγα.
Δεν θα μπορούσα να κάνω και εγώ το ίδιο με τις δικές μου μηχανές? Μπορεί να γίνει? Και τι αποτέλεσμα θα έχει?
Στο νου μου λοιπόν ήρθε η ιδέα της αλλαγής στα καπάκια μεταξύ της R41 και της EJDE89LBL.
Γυρίζοντας λοιπόν σπίτι και αφού σήμερα ήταν η μέρα για το ξύρισμά μου, το σχέδιο μπήκε σε εφαρμογή. Η αρχική ιδέα ήταν να φορέσω το καπάκι της R41 στην EJ για να “αγριέψω” λίγο την EJ μου, σκεπτόμενος πως αν γίνει λίγο πιο επιθετική, ίσως να με ικανοποιήσει πολύ παραπάνω από ότι μέχρι τώρα στο ξύρισμά μου κάθε 2 ημέρες, αφού στην ουσία μου χαρίζει υπέροχο ξύρισμα με φοβερή απαλότητα, απλά χρειάζεται λίγο βάθος παραπάνω κατά την άποψή μου.
Αφού έκανα έναν οπτικό έλεγχο στα καπάκια (στην ουσία με το μάτι δεν βλέπεις να έχουν και μεγάλη διαφορά και αν το καπάκι της R41 δεν είχε ένα 5 στην κάτω του πλευρά, θα μπορούσα στο τέλος να έχω καταλήξει να μην ξέρω ποιο καπάκι πήγαινε αρχικά σε πια μηχανή και να τα έχω μπερδέψει, έβαλα σε εφαρμογή την ιδέα μου.
Τοποθετώντας λοιπόν τα καπάκια της μίας στην άλλη διαπίστωσα ότι με το καπάκι της R41 στην EJ μειώνεται αισθητά η έκθεση της λεπίδας (blade exposure) αλλά αυξάνεται αισθητά το διάκενο της λεπίδας με την μπάρα (blade gap). Αυτό μου έδωσε μια ιδέα του τι να περιμένω και θεώρησα πως θα μου δώσει το επιθυμητό αποτέλεσμα στο ξύρισμά μου.
Όμως αμέσως από το μυαλό μου πέρασε άλλη μια σκέψη: τι θα γίνει αν αντί να αγριέψω το αρνί, ημερέψω τον λύκο? Τι θα γίνει δηλαδή αν αντί να βάλω το καπάκι της R41 στην EJ κάνω ακριβώς το αντίθετο?
Το δοκιμάζω και αυτό και βλέπω πως σε αυτή την περίπτωση μεγαλώνει αισθητά η έκθεση της λεπίδας, αλλά επίσης μειώνεται αισθητά το διάκενο της λεπίδας με την μπάρα. Αμέσως σκέφτομαι πως αυτή η αλλαγή μάλλον είναι πιο ενδιαφέρουσα και εννοείται πως έκανα αυτό!
Η μηχανή όντως άλλαξε πρόσωπο! Πλέον της έχει φύγει αυτή η χαρακτηριστική αγριάδα για την οποία σας έλεγα που μου φαίνονταν σαν να “τραβούσε” ενώ διατήρησε τα καλά της στοιχεία, το βαθύ ξύρισμα και την αποτελεσματικότητά της. Όμως έχω την εντύπωση πως την λεπίδα πλέον την αισθάνεσαι ακόμα περισσότερο στο πρόσωπο κατά το ξύρισμα και μάλλον έχει αλλάξει και η γωνία κοπής ελαφρά, αφού η λεπίδα κάμπτεται περισσότερο προς το μέρος του χτενιού. Σίγουρα μου έδωσε την αίσθηση μιας νέας μηχανής.
Βέβαια εννοείται πως ένα ξύρισμα μόνο δεν λέει κάτι και θα πρέπει να δοκιμαστεί μερικές φορές ακόμα το ταίριασμα αυτό ώστε να δείξει το πραγματικό του πρόσωπο και την πραγματική του αξία.
Και μένει ακόμα μια μηχανή να δοκιμάσω! Έχω να δω πως είναι και η EJ με το καπάκι της R41. Τι χαρακτηριστικά έχει ο συνδυασμός αυτός? Τώρα ανυπομονώ να έλθει η Παρασκευή να κάνω και αυτή την δοκιμή. Και αν συνυπολογίσουμε και την δυνατότητα αλλαγής και των λαβών της iKon και της EJ μεταξύ των μηχανών, τότε μιλάμε για 6!!! νέους συνδυασμούς που με περιμένουν να τους δοκιμάσω.
Υ.Γ.
Αν το ποστ δεν είναι στο κατάλληλο νήμα ας μεταφερθεί από τους διαχειριστές εκεί που θα ταίριαζε καλύτερα.