Συμβουλή
- foxtrot
- Συντονιστής

- Δημοσιεύσεις: 3586
- Εγγραφή: 07 Μάιος 2015, 12:39
- 11
- Τοποθεσία: Ελευσίνα
- Has thanked: 32678 times
- Been thanked: 34463 times
- Ηλικία: 66
Εχεις απαντήσει μόνος σου στην ερώτηση
Αφού κολλάει το ξυράφι, καλό είναι να ξεπλύνεις μετά από κάθε πέρασμα το πρόσωπο.
Αν δεν το ξεπλύνεις τα υπολείμματα σαπουνιού έχουν ήδη στεγνώσει πάνω στο πρόσωπο και είναι λογικό το ξυράφι να μην γλιστράει όσο χρειάζεται.
Αφού κολλάει το ξυράφι, καλό είναι να ξεπλύνεις μετά από κάθε πέρασμα το πρόσωπο.
Αν δεν το ξεπλύνεις τα υπολείμματα σαπουνιού έχουν ήδη στεγνώσει πάνω στο πρόσωπο και είναι λογικό το ξυράφι να μην γλιστράει όσο χρειάζεται.
Γιάννης
