Για να εξειδικεύσουμε λίγο την γενική συζήτηση περί αυτοκινήτων. Πείτε τις επειρίες σας απο λάστιχα, καλές ή κακές, για να ξέρουμε όταν έρθει η ώρα τι να αποφύγουμε!
Στο Vectra: Continental ContiPremiumContact2 205/55/16 91H μαλακό λάστιχο, ζεσατίνεται εύκολα και κρατάει καλά. Μοναδικό μείον που βρίσκω ο λίγο αυξημένος θόρυβος, αν και πάλιωσαν τώρα. Τα ίδια τα έχουμε δοκιμάσει και σε Mercedes C200 Kompressor, με αισθητή βελτίωση σε σχέση με τα Bridgestone Potenza 720 που φορούσε πριν, πάλι σε 205/55/16.
Στο Aero πριν ContiSportContact3 225/45/17, τώρα Michelin Pilot Sport 3, εφάμιλλα λάστιχα, αργούν να ζεσταθούν λόγω του υψηλού δείκτη ταχύτητας (Υ) ,αλλά γενικά εφάμιλλα λάστιχα
Για τα Turanza έχω ακούσει πολύ καλά λόγια από τον κολλητό μου, τα φοράνε στο οικογενειακο Astra σε 205/55/16, και στο δικό του Ibiza σε 195/60/15, και έχει μόνο θετικά να πει.
Ελαστικά αυτοκινήτων
- Aris
- Λύκειο
- Δημοσιεύσεις: 2071
- Εγγραφή: 04 Ιαν 2010, 12:46
- 14
- Τοποθεσία: Χαλάνδρι, Αθήνα
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 48 times
- Ηλικία: 46
Εχω παρει τα BF Goοdrich και εχουν βγει σφουγγαρια!!! το χαλι το ατελειωτο.
Εδω και 6 χρονια φοραω μοναχα DUNLOP και ειμαι ΠΟΛΥ ευχαριστημενος τοσο απο ποιοτητα οσο και απο τιμη.
Εδω και 6 χρονια φοραω μοναχα DUNLOP και ειμαι ΠΟΛΥ ευχαριστημενος τοσο απο ποιοτητα οσο και απο τιμη.
My Ammo
Μηχανή: Edwin Jagger DE89L
Πινέλα: Boar Omega 10018, 10048, 2x10065, Edwin Jagger pure badger
Κρέμες: Body Shop Maca Root, Nivea
Σαπούνια: Valobra, Mama Bear Lavender
Λοσιόν: 4711, Floid Suave
Balm: Body Shop Maca Root
Μηχανή: Edwin Jagger DE89L
Πινέλα: Boar Omega 10018, 10048, 2x10065, Edwin Jagger pure badger
Κρέμες: Body Shop Maca Root, Nivea
Σαπούνια: Valobra, Mama Bear Lavender
Λοσιόν: 4711, Floid Suave
Balm: Body Shop Maca Root
- JohnnyBlade
- Λύκειο
- Δημοσιεύσεις: 1407
- Εγγραφή: 13 Ιούλ 2010, 20:16
- 13
- Τοποθεσία: Μεγαρα
- Has thanked: 38 times
- Been thanked: 19 times
- Ηλικία: 43
6 χρονια? εχεις τσεκαρει ημερομηνια κατασκευης? αν δεν κανω λαθος κανονικα εχουν 3 χρονια ζωης.
- zamc
- Γυμνάσιο
- Δημοσιεύσεις: 942
- Εγγραφή: 11 Οκτ 2010, 09:19
- 13
- Τοποθεσία: Βριλήσσια - Αττική
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 37 times
- Ηλικία: 47
A ρε φίλε Δημήτρη τί μου θύμησες! Τα potenza που ανέφερες παραπάνω, δεν ξέρω αν ξέρεις για τί λάστιχο μιλάμε! Καταρχίν ίσως τώρα να έχουν καταργηθεί(λόγω παλαιότητας τα έβγαζε πολλά χρόνια). Αυτό το λάστιχο φίλε μου είναι παρα παρα παρα πολύ καλό απλά έχει ενα μεγάλο μείον. Είναι παρα παρα παρα πολύ σκληρό. Με αποτέλεσμα να πρεπει να έχεις 150+ αλογα για να καταφέρει να ζεσταθεί και να κρατάει. Αλλα όταν ζεσταθεί φίλε μου ενα εχω να πω, το αμάξι ειναι πιο τρένο κι απ το τρενο. Και πιστεψε με στο λέω απο προσωπική εμπειρία! (astra φίλου με μοτερ 2000cc 183 αλογα).
Τα continental θέλω κι εγώ να τα δοκιμάσω κάποια στιγμή. Ξέρω πως είναι λίγο μαλακα και αυτο με φρενάρει λίγο αλλα θα τα δοκιμάσω νομίζω τελικα!
Τα turanza τα φοράω τώρα εδώ και κανα χρόνο. Δεν εχω παραπονο. Το λάστιχο είναι λίγο σκληρό (κλασικο bridgestone αλλα όχι σαν το potenza, πολύ πιο νορμάλ, απλά πιο σκληρο απο continental). Ζεσταίνεται ευκολα σχετικά και για μένα είναι ενα αξιοπρεπέστατο λαστιχο, το ξαναέβαζα άνετα δηλαδή!
Βασικά τα λάστιχα έχουν το κακό που έχουν και οι λεπίδες! Σε ένα αμάξι μπορεί να αποδίδουν παρα πολύ καλά και σε ένα άλλο όχι. Γιατι παιζει ρόλο και το βάρος του αυτοκινήτου και τα άλογά του και το πώς και αν είναι στημένο ή όχι, οι αναρτήσεις και πολλά άλλα!Αν ας πούμε τα potenza που ανέφερες τα βάλεις σε ένα nissan (ελαφρυ) με 90 αλογα 100% θα σου πεί ο χρήστης πως είναι το χειρότερο λάστιχο που έχει δοκιμάσει! Δεν ειναι έτσι βέβαια γιατί πολύ απλά στο αμάξι αυτο τα λάστιχα δεν έχουν καταφέρει να ζεσταθούν ποτε!!!!
Γενικα η σειρά potenza να ξέρεις στα bridgestone είναι η αγωνιστική σειρά και ειναι πολύ πιο σκληρά λάστιχα και θέλει βαριά αυτοκίνητα ή με αρκετά αλογάκια! Αλλιώς θα ξεκινάς απο Αθήνα για θεσσαλονίκη και αυτά θα ζεσταθούν κατα τη Λάρισα!!!!
Τα continental θέλω κι εγώ να τα δοκιμάσω κάποια στιγμή. Ξέρω πως είναι λίγο μαλακα και αυτο με φρενάρει λίγο αλλα θα τα δοκιμάσω νομίζω τελικα!
Τα turanza τα φοράω τώρα εδώ και κανα χρόνο. Δεν εχω παραπονο. Το λάστιχο είναι λίγο σκληρό (κλασικο bridgestone αλλα όχι σαν το potenza, πολύ πιο νορμάλ, απλά πιο σκληρο απο continental). Ζεσταίνεται ευκολα σχετικά και για μένα είναι ενα αξιοπρεπέστατο λαστιχο, το ξαναέβαζα άνετα δηλαδή!
Βασικά τα λάστιχα έχουν το κακό που έχουν και οι λεπίδες! Σε ένα αμάξι μπορεί να αποδίδουν παρα πολύ καλά και σε ένα άλλο όχι. Γιατι παιζει ρόλο και το βάρος του αυτοκινήτου και τα άλογά του και το πώς και αν είναι στημένο ή όχι, οι αναρτήσεις και πολλά άλλα!Αν ας πούμε τα potenza που ανέφερες τα βάλεις σε ένα nissan (ελαφρυ) με 90 αλογα 100% θα σου πεί ο χρήστης πως είναι το χειρότερο λάστιχο που έχει δοκιμάσει! Δεν ειναι έτσι βέβαια γιατί πολύ απλά στο αμάξι αυτο τα λάστιχα δεν έχουν καταφέρει να ζεσταθούν ποτε!!!!
Γενικα η σειρά potenza να ξέρεις στα bridgestone είναι η αγωνιστική σειρά και ειναι πολύ πιο σκληρά λάστιχα και θέλει βαριά αυτοκίνητα ή με αρκετά αλογάκια! Αλλιώς θα ξεκινάς απο Αθήνα για θεσσαλονίκη και αυτά θα ζεσταθούν κατα τη Λάρισα!!!!
OTI KAI NA KANEIΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΗΜΑΝΤΟ,
ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.
M.GANDHI
ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.
M.GANDHI
- Δημήτρης
- Εξειδίκευση
- Δημοσιεύσεις: 4000
- Εγγραφή: 03 Ιούλ 2010, 15:23
- 13
- Τοποθεσία: Αγρίνιο
- Has thanked: 156 times
- Been thanked: 181 times
Τα Potenza τα φορούσαμε σε μια BMW 318 is, με 140 άλογα και σε μία Mercedes C200 Kompressor με 163. Δεν είπα ότι δεν ήταν καλά, ήταν και η εποχή που τα φορούσε ο Σούμι! Απλά τα Conti μας φάνηκαν καλύτερα!
- zamc
- Γυμνάσιο
- Δημοσιεύσεις: 942
- Εγγραφή: 11 Οκτ 2010, 09:19
- 13
- Τοποθεσία: Βριλήσσια - Αττική
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 37 times
- Ηλικία: 47
Ναι Δημήτρη κατάλαβα πως δεν είπες πως δεν είναι καλά! :megagrin
Απλά είναι αλήθεια πως είναι δύσκολα λάστιχα. Και πρεπει να είσαι και λίγο ζωηρός οδηγός για να τα ευχαριστηθείς! Για τα continental όπως σου είπα ίσως να είναι και τα επόμενα μου. Θέλω εδώ και καιρό να τα δοκιμάσω!
Απλά είναι αλήθεια πως είναι δύσκολα λάστιχα. Και πρεπει να είσαι και λίγο ζωηρός οδηγός για να τα ευχαριστηθείς! Για τα continental όπως σου είπα ίσως να είναι και τα επόμενα μου. Θέλω εδώ και καιρό να τα δοκιμάσω!
OTI KAI NA KANEIΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΗΜΑΝΤΟ,
ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.
M.GANDHI
ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.
M.GANDHI
- Aris
- Λύκειο
- Δημοσιεύσεις: 2071
- Εγγραφή: 04 Ιαν 2010, 12:46
- 14
- Τοποθεσία: Χαλάνδρι, Αθήνα
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 48 times
- Ηλικία: 46
οχι τα ιδια λαστιχα ρε συ :bigsmilieJohnnyBlade έγραψε:6 χρονια? εχεις τσεκαρει ημερομηνια κατασκευης? αν δεν κανω λαθος κανονικα εχουν 3 χρονια ζωης.
My Ammo
Μηχανή: Edwin Jagger DE89L
Πινέλα: Boar Omega 10018, 10048, 2x10065, Edwin Jagger pure badger
Κρέμες: Body Shop Maca Root, Nivea
Σαπούνια: Valobra, Mama Bear Lavender
Λοσιόν: 4711, Floid Suave
Balm: Body Shop Maca Root
Μηχανή: Edwin Jagger DE89L
Πινέλα: Boar Omega 10018, 10048, 2x10065, Edwin Jagger pure badger
Κρέμες: Body Shop Maca Root, Nivea
Σαπούνια: Valobra, Mama Bear Lavender
Λοσιόν: 4711, Floid Suave
Balm: Body Shop Maca Root
- Δημήτρης
- Εξειδίκευση
- Δημοσιεύσεις: 4000
- Εγγραφή: 03 Ιούλ 2010, 15:23
- 13
- Τοποθεσία: Αγρίνιο
- Has thanked: 156 times
- Been thanked: 181 times
Έχουν ένα μειονέκτημα όμως. Δεν γυαλίζουν καλά τα πλαινά τους μετά το πλύσιμο με το τζελ που έχω! :iirre :lachtot :xp1zamc έγραψε:Για τα continental όπως σου είπα ίσως να είναι και τα επόμενα μου. Θέλω εδώ και καιρό να τα δοκιμάσω!
- BABIS
- Γυμνάσιο
- Δημοσιεύσεις: 971
- Εγγραφή: 10 Νοέμ 2010, 23:51
- 13
- Τοποθεσία: Αθήνα, Ελλάς.
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 211 times
Potenza έχει 5-6 σειρές η Bridgestone.
Τις οποίες εξελίσει, όπως και όλες τις σειρές.Π.χ. τα turanza του 2005 ειναι διαφορετικα απο τα φετινα.
Κάτι άλλο τώρα. Τα σπορ γενικά λάστιχα είναι πιο μαλακά από τα οικογενειακά.
Το ότι ζεσταίνονται δυσκολότερα είναι άλλο θέμα. Ισχύει , γιατί έχουν άλλους δείκτες ταχύτητας και προορίζονται να αντέχουν σε ταχύτητες που οικογενειακά δεν φθάνουν.
Για το αν μπορεί να τα ζεστάνει το κάθε λάστιχο ένα αυτοκίνητο ,
πέρα από την ιπποδύναμη έχει να κάνει και η αναλογία κιλών ανά ίππο.
Ένα fiat punto gt με 140 άλογα μπορεί να ζεστάνει πολλά σπόρ λάστιχα,
τα οποία δεν μπορεί να ζεστάνει μια mb c με ίδια ιπποδύναμη! :lachtot :megagrin
Τις οποίες εξελίσει, όπως και όλες τις σειρές.Π.χ. τα turanza του 2005 ειναι διαφορετικα απο τα φετινα.
Κάτι άλλο τώρα. Τα σπορ γενικά λάστιχα είναι πιο μαλακά από τα οικογενειακά.
Το ότι ζεσταίνονται δυσκολότερα είναι άλλο θέμα. Ισχύει , γιατί έχουν άλλους δείκτες ταχύτητας και προορίζονται να αντέχουν σε ταχύτητες που οικογενειακά δεν φθάνουν.
Για το αν μπορεί να τα ζεστάνει το κάθε λάστιχο ένα αυτοκίνητο ,
πέρα από την ιπποδύναμη έχει να κάνει και η αναλογία κιλών ανά ίππο.
Ένα fiat punto gt με 140 άλογα μπορεί να ζεστάνει πολλά σπόρ λάστιχα,
τα οποία δεν μπορεί να ζεστάνει μια mb c με ίδια ιπποδύναμη! :lachtot :megagrin