Σελίδα 1 από 2
Stefanos υπαρχει?
Δημοσιεύτηκε: 19 Νοέμ 2010, 21:54
από Δημήτρης
Προσπαθώ εδώ και ώρα να στείλω ένα ΠΜ στο Στέφο αλλά μου γράφει με κόκκινα γράμματα ότι το μέλος δεν υπάρχει!!! Τι έγινε ρε Στέφο???
Re: Stefanos υπαρχει?
Δημοσιεύτηκε: 19 Νοέμ 2010, 22:03
από zamc
Έλα ρε κάτι λάθος έκανες! Αφού έχει απαντήσει και σε θέματα πρίν λίγο!
Re: Stefanos υπαρχει?
Δημοσιεύτηκε: 19 Νοέμ 2010, 22:10
από zamc
Re: Stefanos υπαρχει?
Δημοσιεύτηκε: 19 Νοέμ 2010, 22:13
από Δημήτρης
Ναι ρε, το ξέρω ότι υπάρχει! Απλά να μου πι τι γίνεται και δεν μπορώ να του στείλω! Για πλάκα το έγραψα έτσι!
Re: Stefanos υπαρχει?
Δημοσιεύτηκε: 19 Νοέμ 2010, 22:54
από zamc
Ε τότε ρε τι λες πως σου βγάζει με κόκκινα γράματα πως το μέλος δεν υπάρχει ? :!@#! :megagrin
Τί εννοείς δεν μπορείς να του στείλεις? Δεν το παίρνει και το εχει στα εξερχόμενα σου?
Re: Stefanos υπαρχει?
Δημοσιεύτηκε: 19 Νοέμ 2010, 22:58
από Δημήτρης
Μόλις πατάω αποστολή μου το γράφει. Το έκανε και παλότερα αλλά με τη δεύτερη το έστελνε...
Re: Stefanos υπαρχει?
Δημοσιεύτηκε: 19 Νοέμ 2010, 23:25
από Stefanos
Σβησε τα cookies σου και κανε επανεναρξη τον browser. Αν επιμενει η αλεπου να μην στελνει, δοκιμασε απο το χρωμιο
Re: Stefanos υπαρχει?
Δημοσιεύτηκε: 20 Νοέμ 2010, 00:03
από zamc
Stefanos έγραψε:δοκιμασε απο το χρωμιο
Χρώμιο! Άψογος :megagrin με έστειλες :hystericalbs1
Re: Stefanos υπαρχει?
Δημοσιεύτηκε: 20 Νοέμ 2010, 14:51
από Apostolos
ή βάλε ie να ηρεμήσεις :megagrin
(ερε τι έχει να γίνει τώρα..... :megagrin )
Re: Stefanos υπαρχει?
Δημοσιεύτηκε: 20 Νοέμ 2010, 15:04
από Stefanos
Ε, ναι σε ξυνεται!
Εχουν βρει στο τελευταιο ΙΕ 41 κενα ασφαλειας για τα οποια δεν μπορουν να κανουν ενα, εστω 2 patches, αλλα πρεπει για καθε ενα κενο, ενα patch ξεχωριστα!
Εχω αποκοψει - βγαλει απο τη ζωη μου την Winjunk και ο,τι εχει σχεση με την Microshit. :no_ie