Σελίδα 1 από 1

Sprint Booster by Μπουλέκος

Δημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2016, 10:12
από captain_hx
Θα ήθελα να ακούσω από κάποιο που γνωρίζει από αυτοκίνητα τη γνώμη του για το Sprint Booster. Τα υπέρ και κατά του συστήματος και αν μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τη λειτουργία και τη ζωή του κινητήρα.

Ευχαριστώ :thankyou

Re: Sprint Booster by Μπουλέκος

Δημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2016, 11:03
από natnat
Ο αδελφός μου είχε βάλει ένα παλαιότερο απλούστερο μοντέλο στο Skoda Fabia του, το 2003. Το ηλεκτρικό γκάζι του vw group είχε καθυστέρηση τουλάχιστον μισό δευτερόλεπτο. Δεν μπορούσα να το παρκάρω σε ανηφόρα /κατηφόρα. Έστρωσε πάρα πολύ και κέρδισε σε αίσθηση αρπάγματος στην 3η /4η. Δεν του έβγαλε κάποιο σοβαρό πρόβλημα ο κινητήρας. Αυξήθηκε όμως η κατανάλωση μέσα στην πόλη. Σε νέο αυτοκίνητο με γρήγορης απόκρισης ηλεκτρικό γκάζι, δε νομίζω να κερδίσεις κάτι.

Re: Sprint Booster by Μπουλέκος

Δημοσιεύτηκε: 21 Οκτ 2016, 14:50
από akis_peiraias
:text-+1: :text-goodpost:

Re: Sprint Booster by Μπουλέκος

Δημοσιεύτηκε: 22 Οκτ 2016, 00:37
από Tony
Καλησπέρα...

Είπα να μην γράψω για το SB,αλλά αφού είναι για τον φίλο μου Ηλία,θα γράψω... ;)

Το sprint booster είναι μια συσκευή για τα αυτοκίνητα με ηλεκτρικό γκάζι (group VAG).
Συγκεκριμένα είναι ένα ολοκληρωμένο κύκλωμα με τρεις επεξεργαστές,το οποίο παρεμβάλλεται ανάμεσα στο ποτενσιόμετρο του γκαζιού,και τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου,στέλνοντας στην ECU διαφορετικά σήματα.
Το επεξεργασμένο σήμα αναγκάζει τον εγκέφαλο να ανοίξει πιο γρήγορα την πεταλούδα,
έτσι και το πρόβλημα της υστέρησης ελαχιστοποιείται...
~
Το Sprint Booster είναι στην πραγματικότητα ένας ψηφιακός μετατροπέας σήματος,που παίρνει την έξοδο από το ποτενσιόμετρο του γκαζιού,και την διαμορφώνει έτσι ώστε να λαμβάνει τιμές για τις οποίες ο εγκέφαλος παρακάμπτει τις προληπτικές διαδικασίες εξοικονόμησης καυσίμου (τεχνητή καθυστέρηση ανοίγματος πεταλούδας,ελαχιστοποίηση καυσίμου στο μίγμα ή μείγμα κλπ). Είναι το αντίστοιχο με το να πατήσεις πολύ γκάζι στιγμιαία τη στιγμή που θες να επιταχύνεις (μέγιστο σήμα) ώστε να παρακάμψεις τα όποια delays,και στη συνέχεια να ρυθμίζεις συνεχώς το σήμα του γκαζιού, προκειμένου να επιτύχεις την επιθυμητή επιτάχυνση,χωρίς να πέφτεις απ το κατώφλι του σήματος,όπου εμφανίζεται η καθυστέρηση απόκρισης.Δηλαδή σου μεταβάλλει διαρκώς την τιμή του γκαζιού,ώστε να παρακάμπτει τα σημεία που εμφανίζονται καθυστερήσεις.Φυσικά το κάνει με τέτοιο τρόπο,που ο οδηγός δεν μπορεί να παίξει με το γκάζι με αυτή τη συχνότητα και ακρίβεια.
~
Το SB αλλάζει το σήμα που φεύγει από το πετάλι του γκαζιού,με κάποιο διαφορετικής κυματομορφής.
ΔΕΝ δίνει εντολή για τέρμα γκάζι,αυτό θα ήταν πολύ εύκολο.
Αλλάζει την κυματομορφή του σήματος από το πετάλι,και αυτό έχει ως αποτέλεσμα,τον πιο άμεσο άνοιγμα της πεταλούδας,σου δίνει την αίσθηση ότι το αυτοκίνητο έχει δυναμώσει(δεν ανεβάζει ιπποδύναμη) άλλα επεμβαίνει στην πεταλούδα του γκαζιού την οποία και ανοίγει πιο γρήγορα,για όποιον θέλει καλύτερη απόκριση από το ηλεκτρόγκαζο.
~
Το SB λειτουργεί με την ίδια λογική που λειτουργούν και οι παράλληλοι εγκέφαλοι...
ξεγελάνε τον εγκέφαλο αλλάζοντας τα όρια λειτουργίας τους.
Ο εγκέφαλος παύει να έχει εποπτεία του ανοίγματος της πεταλούδας μέσο του πεντάλ του γκαζιού,και παίρνει εντολές από ένα παράλληλο γκατζετάκι...
~
Φυσικά δεν αυξάνει τη μέγιστη ροπή ή την ισχύ ενός κινητήρα,και ναι χαλάει 5-20% τα καυσαέρια για λίγα δευτερόλεπτα.
- η πεταλούδα του γκαζιού χρειάζεται 1,4sec για να ανοίξει (τέρμα) από τη στιγμή που θα πατήσω τέρμα το γκάζι,και
- χρειάζεται μόλις 0,3sec για να κλείσει (τέρμα) από τη στιγμή που θα αφήσω το γκάζι.
Κοινώς ένα μικρό "πρόβλημα" στην απόκριση υπάρχει.
Από κει και πέρα είναι θέμα επιλογής (το αποδέχομαι ή όχι) και κυρίως συνήθειας.
~
Τέλος...όπως είναι φανερό, η πεταλούδα είναι προγραμματισμένη για να αργεί να ανοίξει,και όχι ότι δεν μπορεί να ανοίξει πιο γρήγορα,και κάτι τέτοιο λύνεται άμεσα (πιστεύω) με ένα πρόγραμμα στον εγκέφαλο (μαζί με κάποια αύξηση ιπποδύναμης :shifty: ), ή επαναπρογραμματισμό ECU (εγκεφάλου) οπότε...γιατί να το πληρώσει κάποιος;
~
Πάραυτα,εγώ δεν θα το έβαζα,γιατί είναι ένα απλό μαραφέτι,που κοροϊδεύει τον εγκέφαλο,σχετικά με το πάτημα του γκαζιού,υπερτιμημένο αφού αυτό που πληρώνεις είναι η 'πατέντα' καθώς και η αισχροκέρδεια του Έλληνα κατασκευαστή, που του κοστίζει 5 και πουλάει 105,και όχι το κατασκευαστικό κόστος + ένα λογικό ποσοστό κέρδους...γνώμη μου; δεν θα έπρεπε να πωλείται πάνω από 80 € και πολλά του είναι!
~
Υπάρχουν και άλλα,πολύ πιο αξιόλογα με το ίδιο ή και λιγότερο κόστος,όπως πχ: το pivot throttle controller,που είναι Ιαπωνικό και έχει 7 προγράμματα σπορ +5 οικονομίας,με αυτόματη απενεργοποίηση,όταν βάζεις όπισθεν για καλύτερο χειρισμό στο παρκάρισμα,με τα μισά λεφτά βρίσκεις και κλώνους του pivot όπως:e-shadow /k-sport που δουλεύουν εξίσου καλά όπως το ορίτζιναλ,και το Ιταλικό pedalbooster της Chiptronic.
~
Αυτή η συσκευή μπορεί να αποβεί ακόμη και επικίνδυνη για την ασφάλεια σου,έχει αναλυθεί σε πολλά άλλα φόρα...

Τα σύγχρονα αυτοκίνητα βασίζονται εξ' ολόκληρου στον εγκέφαλο...
Σύστημα το οποίο τροποποιεί-κοροϊδεύει το σήμα που προορίζεται για τον εγκέφαλο,μόνο κακό μπορεί να κάνει...
Και αν χαλάσει;Ηλεκτρονικό γκατζετάκι είναι,και στέλνει ότι να ναι στον εγκέφαλο τι γίνετε;αν γκαζώσει απότομα η αν πέσουν οι στροφές απότομα;μάλλον για αγορά ακινήτου θα πας.(χωράφια μπαριέρες).

Re: Sprint Booster by Μπουλέκος

Δημοσιεύτηκε: 22 Οκτ 2016, 20:28
από natnat
Συμφωνω για οτιδηποτε παρεμβαλεται μεταξυ οδηγου και αυτοκινητου. Ουτε την κατασκευαστρια εμπιστευομαι. Καθε cent που κοβεται σε κοστος, κανει τα αυτοκινητα πιο ευαλωτα.
Βλεπω ηλεκτρικα χειροφρενα και μου γυρναει το ματι.

Και με αυτα που εχουν τυχει σε γνωστους και φιλους με τα ηλεκτρονικα των αυτοκινητων τους, περαν των αναγκαιων esp/abs δεν εμπιστευομαι τιποτα.
(peugeot που σβηναν στις στροφες στελνοντας σε στο γκρεμο, vw group με πολλους ιππους με προβληματικους εγκεφαλους που σε αφηναν χωρις οδηγικα βοηθηματα ή πολλαπλασιαστες που καιγονται για πλακα και προβληματικοι αισθητηρες/modules που δυστυχως ελεγχουν βασικες οδηγικες λειτουργιες...)