Σελίδα 1 από 1

Ηλεκτρική σκούπα

Δημοσιεύτηκε: 31 Ιαν 2016, 10:34
από paratairosexthros
Θέλω να αγοράσω μία καινούρια ηλεκτρική και θα με βοηθούσαν οι γνώμες σας.
Το μπάτζετ μου είναι κοντά στα 100 ευρώ.Να είναι για οικιακή χρήση,όχι επαγγελματική,και με τον καλύτερο δυνατό συνδυασμό χαρακτηριστικών('ταυτότητα'),ήτοι απόδοση,κατανάλωση,καθαρισμός αέρα,οικολογική συμπεριφορά κτλ.Όλα αυτά βαθμολογούνται από Α μέχρι Ε νομίζω.
Όσες βρήκα,σε αυτά τα λεφτά,έπαιρναν σακούλες.Θα ήταν μεγάλο συν να έχει κάδο.Και το να απορροφά και υγρασία είναι προαιρετικό (δεν νομίζω να υπάρχει κιόλας)
Ποιές εσείς (ή η νοικοκυρά του σπιτιού) χρησιμοποιείτε και ποιές θα μου προτείνατε με τα χαρακτηριστικά που ζητάω?
Θα γίνεται λογική χρήση της,ούτε υπερβολική,ούτε θα πέσει σε αχρηστία.
Ελπίζω να το έγραψα στο κατάλληλο μέρος.

Re: Ηλεκτρική σκούπα

Δημοσιεύτηκε: 31 Ιαν 2016, 11:47
από dimitris
Δεν ξέρω τι θα πει η νοικοκυρά, αλλά ματιάζω μια Nilfisk (στερεών και υγρών) για να καθαρίζω τα μερεμέτια μου.
Έχω ένα πιεστικό της μάρκας αυτής και είναι εξαιρετικό.

Re: Ηλεκτρική σκούπα

Δημοσιεύτηκε: 31 Ιαν 2016, 16:12
από NavalArchitect
Τον Απρίλιο του 2006 πρωτοπήγα στην Κορέα.

Στο διαμέρισμα που νοίκιαζε η εταιρία για μένα, ένα από τα πρώτα πράγματα που αγόρασα μετά από λίγες μέρες ήταν μία ηλεκτρική σκούπα.

Samsung, χωρίς αυτό που λέμε 'σακούλα'.
Δεν ήταν από τις πολύ ακριβές, αν θυμάμαι καλά είχε τότε περί τα 100 Ευρώ.

Έκτοτε κι ως τα τώρα έχω κάνει 6 διεθνείς μετακομίσεις και η σκούπα κρατά δυνατά.
Ειλικρινά, είναι από τα πιό εύχρηστα και αξιόπιστα πράγματα που έχω στο σπίτι.

Μία μόνο φορά το 2012 χρειάστηκε να αλλάξω τον εύκαμπτο πλαστικό 'σωλήνα' (flexible hose) αφού είχε σκιστεί σε ένα σημείο. Ήμουν τυχερός και εκείνη την εποχή βρισκόμουν πάλι στην Κορέα, οπότε πήγα μια Κυριακή 10' με το αυτοκίνητο σε ένα μεγάλο service center της Samsung και με 8 Ευρώ αν θυμάμαι καλά σε λιγότερο από 15' λεπτά αναμονή ήμουν έτοιμος...

Οι Samsung εδώ δεν είναι πολύ δημοφιλείς, με την έννοια ότι δεν έχουν πολλά μοντέλα. Απλά αναφέρω την ιστορία γιατί αν έπαιρνα σκούπα πάλι Samsung θα αγόραζα.