Απόψεις για διάφορα αυτοκινήτα

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
natnat
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 2145
Εγγραφή: 12 Οκτ 2012, 00:26
11
Has thanked: 2479 times
Been thanked: 4529 times
Ηλικία: 47

Ηλίας έγραψε:Σημασία έχει το αυτοκίνητο να σε υπηρετεί και όχι να το υπηρετείς εσύ. Τί να το κάνω το ακριβό δίλιτρο, άμα το χρωστάω στη τράπεζα, έχω κάνει φίλο τον βενζινά, πληρώνω ασφάλειες και τέλη και εν τέλει το έχω παρκαρισμένο ;

Τί να τα κάνω τα RAV4, Χ5, Cayenne κοκ που βλέπω κάτι τύπους που δε τολμάνε να καβαλήσουν πεζοδρόμιο ;
Μαζί σου για το ζήτημα κτήση - χρήση.
Τα SUV που αναφέρεις είναι υπερυψωμένες κούρσες. Συνήθως οι οδηγοί τους δεν ξέρουν τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνουν με τα αμάξια αυτά. Στην Ελλάδα το 90% των αυτοκινήτων αυτών, αγοράστηκε επειδή η γυναίκα του σπιτιού ήθελε να βλέπει καλά, ενώ παρκάρει με 20 τσάντες από πολυεθνικές μπουτίκ στα πίσω καθίσματα, κοπανώντας συχνά πυκνά και κανέναν δύσμοιρο βιοπαλαιστή, που τόλμησε να παρκάρει κανονικά και νόμιμα πριν από αυτές.
Κάνε 100 μέτρα σε δύσκολο δρόμο - Κολλάνε για πλάκα, καίνε δίσκο-συμπλέκτη στο άψε σβήσε και οι μαγκιές με αυτά κοστίζουν πολύ.

Vulcan έγραψε:Όσα μάλιστα φτιάχνονται στην περιοχή της Φουκουζίμα είναι λίγο ποιό οικονομικά στην κατανάλωση σαν πυρηνοκίνητα Εικόνα
χαχχαχαχα θα πνιγώ χαχαχαχαχαχ

Φυσικά και δεν έχουμε έλεγχο στις αποφάσεις κάθε εταιρίας για την εγκατάσταση των εργοστασίων...

Εννοείται ότι ακόμα και αν οι προδιαγραφές είναι τέλειες και αν ο υπεργολάβος για το κάθε κομμάτι είναι αξιόπιστος, πάντα υπάρχει χώρος για ένα λάθος, μια βλακεία, μια επιπολαιότητα, μια 'κονόμα...

Τελευταία φορά πότε είδατε ρεζέρβα σε νέο αμάξι? Τους τσιφούτηδες :)
Στον ιδεατό, τέλειο κόσμο τους πχ τα ελαστικά δεν κλατάρουν ποτέ.
Έρχεται η milfαρα μοντέλα ντυμένη άγγελος και σε προειδοποιεί λίγο πριν φύγεις γκρεμό :D
Παναγιώτης

Ηλίαααα! Ριιίχτο!!!
macho
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 5173
Εγγραφή: 23 Ιουν 2014, 19:15
9
Has thanked: 16341 times
Been thanked: 17333 times

Ηλίας έγραψε:
Τί να τα κάνω τα RAV4, Χ5, Cayenne κοκ που βλέπω κάτι τύπους που δε τολμάνε να καβαλήσουν πεζοδρόμιο ;
το καβαλημα πεζοδρομιου ειναι παρανομο και εχει προστιμο αν σε πιασουν :D .
στα υπολοιπα συμφωνω απολυτα και :text-+1:
nikos.a

natnat έγραψε:
Ηλίας έγραψε:Σημασία έχει το αυτοκίνητο να σε υπηρετεί και όχι να το υπηρετείς εσύ. Τί να το κάνω το ακριβό δίλιτρο, άμα το χρωστάω στη τράπεζα, έχω κάνει φίλο τον βενζινά, πληρώνω ασφάλειες και τέλη και εν τέλει το έχω παρκαρισμένο ;

Τί να τα κάνω τα RAV4, Χ5, Cayenne κοκ που βλέπω κάτι τύπους που δε τολμάνε να καβαλήσουν πεζοδρόμιο ;
Κάνε 100 μέτρα σε δύσκολο δρόμο - Κολλάνε για πλάκα, καίνε δίσκο-συμπλέκτη στο άψε σβήσε και οι μαγκιές με αυτά κοστίζουν πολύ.
Πάντως τα πεζοδρόμια τα ανεβαίνουν για πλάκα. Δεν θέλει προσπάθεια.

Πάτε να ανοίξετε μεγάλη κουβέντα...

Από προσωπική εμπειρία με RAV4, 2 μοντέλα μάλιστα, αυτά απλούστατα δεν ισχύουν. Δεν κολλάνε καθόλου για πλάκα, ούτε καίνε τίποτα. Και στην άμμο μέχρι τη μέση να μπεις, πατάς το κουμπάκι και σηκώνεται όρθιο το αμάξι, και στο δάσος να πας και να βρεις μπροστά σου μια λίμνη με λασπωμένο νερό, πάλι περνάς χωρίς πρόβλημα. Και σε χιόνια να πας, πάλι θα κάνεις τη δουλειά σου, χωρίς καν αλυσίδες μέχρι ενός σημείου, όταν κάτι άλλα σε βλέπουν να περνάς. Κι άλλες πολλές εμπειρίες.
Ναι, τα τελευταία μοντέλα με τα δερμάτινα, τα θερμαινόμενα και τα συστήματα start-stop βγάζουν μια πολυτέλεια την οποία και πληρώνεις. Δεν σημαίνει αυτό όμως ότι δεν μετράνε και σαν 4χ4 άμα τύχει.

Όσον αφορά τώρα τα πιο πολυτελή. Φίλος έχει το Cayenne S. Έχει τύχει να μπω κάποιες φορές. Είναι αυτοκινητάρα, γρήγορο, στα φανάρια το αμάξι σηκώνεται όρθιο, σε κολλάει πίσω, αλλά έχει και πάρα πολύ καλό σύστημα τετρακίνησης. Έχουμε πάει στα χιόνια και το αμάξι απλά δεν κώλωσε στιγμή.

Είμαι βέβαιος ότι αντίστοιχα καλές δυνατότητες έχουν κ.ά, όπως τα X3, X5, X6, Range Rover Sport...

To ότι είναι πολυτελή και ότι πολλοί τα παίρνουν για το ψώνιο τους, δεν πάει να πει ότι δεν κάνουν για οff- road καταστάσεις, ότι άμα το τολμήσεις δεν θα τη βγάλεις καθαρή. Ίσα ίσα θα σε βγάλουν ασπροπρόσωπο και μάγκα στην τελική, όταν άλλοι απλά θα μένουν εκεί και θα σε κοιτάνε, βάζοντας αλυσίδες στους 20 πόντους χιόνι.

Τα κόστη συντήρησης και τα πάγια έξοδα είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο. Για δίλιτρο θες μόνο για τέλη και τεκμήριο 1100Ε ετησίως και κανά 400Ε ασφάλεια. Αν είναι να πάρεις 2λιτρο με δάνεια κλπ., ενώ ξέρεις τι σε περιμένει, απλά έχεις πρόβλημα, το οποίο θα αναγκαστείς ο ίδιος με κάποιο τρόπο να το λύσεις ή θα στο λύσουν άλλοι. Τώρα για τις βενζίνες, αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα καθημερινά κι αν δεν έχεις κάποιο μικρότερο αυτοκίνητο, βάζεις το αέριό σου, δίνεις 1500- 2000Ε, κάνεις και την απόσβεσή σου σε 9- 12 μήνες ανάλογα και είσαι άρχοντας.
Ηλίας
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 4167
Εγγραφή: 02 Αύγ 2013, 15:25
10
Has thanked: 5730 times
Been thanked: 5632 times

Nίκο, όπως έγραψα και παραπάνω, το αμάξι να το έχεις και να το χαίρεσαι. Αν είναι να σου γίνει θηλιά στο λαιμό, να λείπει το βύσσινο.

Για τα τετρακίνητα και τα πεζοδρόμια, το παράδειγμα δεν έθιγε τις ικανότητες των αυτοκινήτων αλλά τους ιδιοκτήτες. Ακραίο μεν, αλλά το έχουμε δεί όλοι. Θηριώδη all-road, που δεν έχουν πατήσει ...σκόνη.

Μάχο, όπως απαγορεύεται στα αυτοκίνητα να ανεβαίνουν στα πεζοδρόμια, έτσι απαγορεύεται και στους πεζούς να περπατάνε στο δρόμο. ;)
Για δύο πράγματα δε πρέπει να στεναχωριόμαστε..
Γι'αυτά που γίνονται και γι'αυτά που δε γίνονται.
Άβαταρ μέλους
nik16v
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1234
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2013, 08:46
10
Has thanked: 8866 times
Been thanked: 3947 times

Θα συμφωνήσω με τον Ηλία ότι το αυτοκίνητο όπως και άλλα αντικείμενα δεν πρέπει να τα "υπηρετούμε" αλλά να μας "υπηρετούν".

Να το πω;;;
Θα το πω αφού το ζητάτε...
Μερικές φορές "Less is More" που λέμε και στο χωριό.
Lada Niva με ελαστικά Fedima Extreme.
Αν άντεχες τη "ρετρό" αίσθηση τρακτέρ με καμπίνα και έκανες υπομονή όσο πατούσες σε άσφαλτο στα εκτός δρόμου άπιαστο. Βλάβες χαζές και φθηνές στην επισκευή.
Το γνωστό ρητό "ότι δεν υπάρχει δε χαλάει".
nikos.a

Άπιαστο άπιαστο, αλλά άμα ο χωματόδρομος έχει λακούβες κοτρώνες και γενικά πολλές ανωμαλίες, βγαίνεις από εκεί μέσα με λουμπάγκο.
Για να πηγαίνεις στο χωράφι σου να το φορτώσεις λιπάσματα ή να πας για κυνήγι να χτυπήσεις κανά αγριογούρουνο, καλό είναι. Μέχρι εκεί. Ούτε ταξίδι μπορείς να πας και γενικά πάνω από μισή ώρα απόσταση δεν παλεύεται. Καλύτερα να ανέβεις σε καρότσα αγροτικού.
Τί συζητάμε τώρα.
Άβαταρ μέλους
Tony
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2496
Εγγραφή: 22 Ιουν 2014, 05:42
9
Τοποθεσία: Μικρό Σπίτι στο Λιβάδι
Has thanked: 23190 times
Been thanked: 13865 times

Ηλία καλήμερα...

Περίμενα να ακούσω και την γνώμη όλων των μελών,και να δω αν μπορώ να σε βοηθήσω σε κάτι ως προς την αγορά του αυτοκινήτου, που σου εύχομαι να είναι επιτυχείς... :)

Εν ολίγοις μια χαρά τα είπαν τα παιδιά,απλά θα σου πω και εγώ την γνώμη μου,όχι μόνο σαν χρήστης αυτοκινήτου,
αλλά και σαν μηχανικός αυτοκινήτων,είναι το πρώτο δίπλωμα που πήρα από τα τρία που έχω...(δεν ξέρω αν λέει-αλλάζει κάτι αυτό)...

Δεν θα σου προτείνω μάρκα και μοντέλο, αλλά θα σου πω δυο πράγματα τα οποία δεν ειπώθηκαν στην συζήτηση...
Λοιπόν μιας και έχεις καταλήξει στο ΚΙΑ CEED SW σου λέω ότι πρόκειται για κάλο αυτοκίνητο για τα λεφτά που δίνεις...βέβαια εμείς στον κλάδο μας τα λέμε νεκροφόρες... :D αστείο είναι Ηλία αλλά έτσι τα λέμε,γιατί έχουν μεγάλο μήκος, και στρίβουν σαν μαούνες,και αυτοί που κάθονται πίσω ζαλίζονται,για οικογενειάρχες όμως είναι άριστη επιλογή,σαφώς είναι το τι ζητάς από το αυτοκίνητο,για το Toyota Landcruiser που είπες δεν το συζητώ πάει αλλού (άλλη κατηγορία) και πάρα πολύ καλό.

Θα πω και κάτι που είναι πολύ σημαντικό τα μεταχειρισμένα με μια λέξη θα τα πω λαχείο-τζόγο, και αν σου κάτσει;
Δεν είμαι κατά των μεταχειρισμένων αλλά πρέπει να ξέρεις: ή τον προηγούμενο ιδιοκτήτη ή να πας σε ένα ειδικά εξοπλισμένο συνεργείο,που να έχει δυναμόμετρο και σκάνερ,δεν ξέρω αν έχετε κάτι τέτοιο στην Κύπρο;αλλά και αυτό θα το πληρώσεις, και κοστίζει αρκετά λεφτά,για να είσαι σίγουρος τι αγοράζεις,μπορούν να σου πουλήσουν αμάξι με διάφορα κόλπα που κάνουν και να σου χαλάσει σε 15 μέρες,οπότε δεν παίζει και μεγάλο ρόλο πόσα χρόνια κουβαλάει το αμάξι στην πλάτη,δηλαδή και σε έναν χρόνο μπορεί να το σμπαραλιάσει,και άλλο σε πέντε χρόνια να είναι τζάμι.

Πάμε τώρα στην ασφάλεια που δίνουν οι εταιρίες ναι; σου λέει 7 χρόνια εγγύηση οκ μέχρι εδώ,πρέπει όμως πριν να αγοράσεις το αυτοκίνητο να δεις τι καλύπτει αυτή η εγγύηση,είναι υποχρεωμένος να σου αναφέρει αναλυτικά τι σου καλύπτει,και αν σου τα μασάει πάρε τα κεντρικά να σιγουρευτείς, πχ εμένα για έναν ελαττωματικό αισθητήρα μου άλλαξαν το μισό αμάξι,εγώ δεν μίλαγα φυσικά και ο αισθητήρας κόστιζε 0,85€ και είχα 2 χρόνια εγγύηση,σε άλλη εταιρία που έδινε 5 χρόνια δεν σου κάλυπτε σχεδόν τίποτα,ακόμα και την σκουριά που δίνουν 12 χρόνια οι ποιο πολλές εταιρίες.

Και άλλο ένα που είναι και αυτό must όταν θα πάρεις με το καλό το αμάξι, τι σκέφτεσαι να το κάνεις; και εξηγούμαι να το πουλήσεις σε μια πενταετία; ή να το κρατήσεις μέχρι να γίνει αρχαία σκουριά; γιατί με το σκεπτικό κάποια στιγμή να το πουλήσεις,τότε πρέπει να βάλεις μέσα και τον παράγοντα μεταπώλησης,όπως είναι γνωστό άλλα αμάξια έχουν πολύ καλή μεταπώληση,και άλλα τα αγοράζεις και τα "παντρεύεσαι" σε 3 μήνες έχουν χάσει σχεδόν τα 3/5 της αρχικής τιμής τους ανεξάρτητα αν είναι καλά ή όχι...

Ηλία μου αυτά είχα να πω και εγώ,μελέτησε τα πράγματα,ελπίζω να μην σε μπέρδεψα,αλλά για να καταλάβεις πόσο δύσκολο είναι να πάρεις αμάξι,το τελευταίο που πήρα,έκανα έρευνες αγοράς 4 μήνες,γιατί στα 15-17κ τα αμάξια έχουν μικρές διαφορές, και αν θες οποιαδήποτε βοήθεια με μεγάλη μου χαρά... ;)
Αντώνης

Αἰτεῖτε, καὶ δοθήσεται ὑμῖν, ζητεῖτε, καὶ εὑρήσετε, κρούετε, καὶ ἀνοιγήσεται ὑμῖν·
πᾶς γὰρ ὁ αἰτῶν λαμβάνει καὶ ὁ ζητῶν εὑρίσκει καὶ τῷ κρούοντι ἀνοιχθήσεται.
NavalArchitect

Τώρα είδα το νήμα, και τυχαίνει να είμαι κι εγώ σε αναζήτηση (μεταχειρισμένου) αυτοκινήτου αυτή την εποχή...

Υπολογίζω, όπως και στην περίπτωση του Αντώνη, να μου πάρει 3-4 μήνες η αναζήτηση (δηλαδή να το έχω με το καλό τον Ιανουάριο). Λόγω φόρτου εργασίας και ταξιδίων έχω δει μόνο 2-3 αυτοκίνητα ως τώρα, μικρά (Ford Fiesta 1,400cc & Hyundai Getz 1,300cc) αλλά βλέπω τις τιμές τσιμπημένες και καταλαβαίνω πως δεν πρέπει να βιαστώ.

Η αγορά εδώ είναι σχετικά άγνωστη για μένα, με την κρίση όμως που υπάρχει πιστεύω υπάρχει αρκετό αυτοκίνητο σε μάντρες και αγγελίες, οπότε είναι απλά θέμα χρόνου και ψαξίματος.

Η αρχική σκέψη είναι για μεταχειρισμένο που θα με βγάλει άνετα 3 περίπου χρόνια έτσι ώστε κάποια στιγμή να πάρω καινούργιο (ελπίζω diesel, οδήγησα πρόσφατα σε εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο το Peugeot 308 1.6 diesel, πολύ ωραίο εμφανισιακά και οδηγικά).

Είχα αρχικά σκοπό να δώσω περίπου 5 χιλιάδες Ευρώ, τώρα σκέπτομαι μήπως δώσω παραπάνω (10-12,000 Ευρώ το πολύ) ώστε να πάρω κάτι πιό ικανό (για ταξίδι ή και εξορμήσεις το σ/κ) που θα με βγάλει άνετα για μιά πενταετία πριν πάρω άλλο...
Άβαταρ μέλους
Arisk
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 2119
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2010, 19:39
13
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Has thanked: 1273 times
Been thanked: 790 times

Με 10-12 χιλ που λες Κωνσταντινε παιρνεις οοοτι θελεις σε μεταχειρισμενο.
Άρης
Άβαταρ μέλους
Wazzaa
Λύκειο
Λύκειο
Δημοσιεύσεις: 1226
Εγγραφή: 20 Ιούλ 2014, 17:55
9
Τοποθεσία: Αθήνα Γαλάτσι
Has thanked: 795 times
Been thanked: 1061 times
Ηλικία: 32

Εξαιρετικά όλα όσα είπες Αντώνη, ειδικά τα σημεία που υποσημείωσες.

Το Peugeot 308 τυχαίνει να το έχεις ένα φίλος και το έχω οδηγήσει. Πρόκειται για τρομερό αυτοκίνητο και με κανένα πρόβλημα όπως μου έχει πει. Η οικογένεια του έχει επίσης το 208 το Diesel που είναι καλό επίσης αλλά με λίγο πιο αδύναμο κινητήρα...
Εγώ ακόμα δεν έχω κατασταλάξει σε μάρκα αυτοκινήτου ούτε σε μοντέλο. Απλά θέλω να είναι Diesel και οικογενειακό και να το "παντρευτώ" όπως ανέφερες Αντώνη. Παραδείγματα
308, το i30, το Corolla, το Auris, Focus.
Όπως καταλάβατε δεν έχω θέμα με την μάρκα όπως είπα. Απλά στο Car.gr δύσκολα βρίσκεις αυτοκίνητο Diesel 3ετίας να πουλιέται...
Κωνσταντίνος

Όσο πιο πολλά ενδιαφέροντα έχει ένας άνθρωπος τόσο πιο πολύ καλυτερεύει και τον εαυτό του.

Μου αρέσει να φροντίζω ότι αγαπάω.
Κωνσταντίνος 2015
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αυτοκίνητο”