Μαζί σου για το ζήτημα κτήση - χρήση.Ηλίας έγραψε:Σημασία έχει το αυτοκίνητο να σε υπηρετεί και όχι να το υπηρετείς εσύ. Τί να το κάνω το ακριβό δίλιτρο, άμα το χρωστάω στη τράπεζα, έχω κάνει φίλο τον βενζινά, πληρώνω ασφάλειες και τέλη και εν τέλει το έχω παρκαρισμένο ;
Τί να τα κάνω τα RAV4, Χ5, Cayenne κοκ που βλέπω κάτι τύπους που δε τολμάνε να καβαλήσουν πεζοδρόμιο ;
Τα SUV που αναφέρεις είναι υπερυψωμένες κούρσες. Συνήθως οι οδηγοί τους δεν ξέρουν τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνουν με τα αμάξια αυτά. Στην Ελλάδα το 90% των αυτοκινήτων αυτών, αγοράστηκε επειδή η γυναίκα του σπιτιού ήθελε να βλέπει καλά, ενώ παρκάρει με 20 τσάντες από πολυεθνικές μπουτίκ στα πίσω καθίσματα, κοπανώντας συχνά πυκνά και κανέναν δύσμοιρο βιοπαλαιστή, που τόλμησε να παρκάρει κανονικά και νόμιμα πριν από αυτές.
Κάνε 100 μέτρα σε δύσκολο δρόμο - Κολλάνε για πλάκα, καίνε δίσκο-συμπλέκτη στο άψε σβήσε και οι μαγκιές με αυτά κοστίζουν πολύ.
χαχχαχαχα θα πνιγώ χαχαχαχαχαχVulcan έγραψε:Όσα μάλιστα φτιάχνονται στην περιοχή της Φουκουζίμα είναι λίγο ποιό οικονομικά στην κατανάλωση σαν πυρηνοκίνητα
Φυσικά και δεν έχουμε έλεγχο στις αποφάσεις κάθε εταιρίας για την εγκατάσταση των εργοστασίων...
Εννοείται ότι ακόμα και αν οι προδιαγραφές είναι τέλειες και αν ο υπεργολάβος για το κάθε κομμάτι είναι αξιόπιστος, πάντα υπάρχει χώρος για ένα λάθος, μια βλακεία, μια επιπολαιότητα, μια 'κονόμα...
Τελευταία φορά πότε είδατε ρεζέρβα σε νέο αμάξι? Τους τσιφούτηδες
Στον ιδεατό, τέλειο κόσμο τους πχ τα ελαστικά δεν κλατάρουν ποτέ.
Έρχεται η milfαρα μοντέλα ντυμένη άγγελος και σε προειδοποιεί λίγο πριν φύγεις γκρεμό