Σελίδα 1 από 7

Κρυσταλλοι μενθόλης. - Please help

Δημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2015, 14:04
από alka
Καλησπέρα σε όλους,

Έχω δύο ASL Aqua Velva. Ένα Williams ευρωπαικό 100αρι και ένα 200αρι US. Σκέφτομαι να βάλω στο ευρωπαικό κρύσταλλους μεθόλης για δοκιμή. Έχω όμως απορίες.

1. Που βρίσκω και με τι κόστος;
2. Τι ποσότητα βάζω;
3. Με ποια διαδικασία τους αναμιγνύω με το ASL;

Κάθε βοήθεια και πληροφορία είναι ευπρόσδεκτη.

Ευχαριστώ

Re: Κρυσταλλοι μενθόλης. - Please help

Δημοσιεύτηκε: 10 Μάιος 2015, 14:19
από dimitris
1) Από το εξωτερικό ή σου δίνω εγώ λίγους.
2) Τρεις συνήθως φτάνουν.
3) Τους πετάς μέσα και λιώνουν.

Edit: Έχει και στο κέντρο, μου φαίνεται φέρνει ο Μανής. Αλλά η συσκευασία είναι μεγάλη και αρκετά ακριβή (>€40 το κιλό ή κάτι τέτοιο). Το θέμα είναι τι θα κάνεις όλη αυτή τη μενθόλη!

Re: Κρυσταλλοι μενθόλης. - Please help

Δημοσιεύτηκε: 06 Ιούλ 2017, 20:18
από Pantrek
Την προηγούμενη εβδομάδα με τον καύσωνα, έβαλα norina fougere μετά το ξύρισμα και ήταν σαν να βάζω ζεστό νερό στο προσωπό μου.
Δεν το ευχαριστήθηκα καθόλου και δεν ήθελα να καταφύγω σε λύσεις τύπου aftershave στο ψυγείο.

Θυμήθηκα τα post του φίλου "yiannischris" που σε πολλά απο τα ξυρίσματα του αναφέρει "norina+menthol crystals" οπότε έκανα το ίδιο.

Πήγα στο φαρμακείο και αγόρασα 2γρμ χύμα κρυστάλλους μενθόλης (L-menthol Pharmaceutical grade) για 1 ευρω.
Στο badger&blade οι πιο πολλοί έλεγαν για προσθήκη 0,5-1γρ στα 100ml.
Μου φάνηκε πολύ οπότε ξεκίνησα συντηρητικά με 4 κρυστάλλους, οι οποίοι δεν έχουν όλοι ίδιο μέγεθος.

Το aftershave μεταλλάχθηκε προς το καλύτερο, άλλη αίσθηση στο δέρμα.
Πραγματικά είναι οτι πρέπει για καλοκαίρι.

Πρόσθεσα άλλον 1 κρύσταλλο για δοκιμή στο επόμενο ξύρισμα γιατι έπαιρνε και άλλη δροσιά το θέμα :D

Χοντρικά η ποσότητα που έβαλα είναι το 1/15 με 1/20 των 2 γραμμαρίων.
Τώρα τα 0,5-1γρ που βάζουν μερικοί στο Β&Β φαντάζομαι θα δίνουν την αίσθηση παγόβουνου στο πρόσωπο.

Re: Κρυσταλλοι μενθόλης. - Please help

Δημοσιεύτηκε: 07 Ιούλ 2017, 15:51
από akis_peiraias
Εγώ ξεκινάω πάντα με 3 -4 (ανάλογα το μέγεθος ) . Δοκιμάζω στο επόμενο ξύρισμα και από κει και πέρα πρόσθετο ή όχι ανάλογα με το πόση παγωνιά θέλω , συνήθως τα κάνω αρκετά δυνατά :occasion-snowman: , ακόμα και στα χειμερινά βάζω ένα δύο κρύσταλλους. .. νιώθω ότι το menthol λειτουργεί καταπραΰντικά στο πρόσωπο μου :D

Re: Κρυσταλλοι μενθόλης. - Please help

Δημοσιεύτηκε: 07 Ιούλ 2017, 20:25
από captain_hx
Το 1γρ είναι όντως πολύ, την πάτησα και γω παρασυρόμενος από τις συζητήσεις στο ΒΒ. Τώρα ρίχνω δυο κρυστάλλους και δοκιμάζω, αν δεν με ικανοποιεί το αποτέλεσμα συνεχίζω να ρίχνω κρυστάλλους μέχρι να φτάσω στο επιθυμητό αποτέλεσμα.

Re: Κρυσταλλοι μενθόλης. - Please help

Δημοσιεύτηκε: 09 Ιούλ 2017, 11:55
από christostz03
Xμ ... :think:

Καλή ιδέα ... Με βάζετε σε σκέψεις ...

Re: Κρυσταλλοι μενθόλης. - Please help

Δημοσιεύτηκε: 09 Ιούλ 2017, 18:50
από Tony
Είμαι και εγώ λάτρης της μενθόλης,την χρησιμοποιώ πολλά χρόνια χειμώνα καλοκαίρι,με άριστα αποτελέσματα... :)

Το Μεντόλ είναι πολύ ισχυρό ενεργό στοιχείο,η πρόκληση της αίσθησης «ψυχρού» εκλαμβάνεται όμως διαφορετικά ανάλογα με την ευαισθησία του καθένα μας,συστήνεται να ξεκινάμε πάντα με μικρές δόσεις.

Χρησιμοποιώ ζυγαριά ακριβείας,αφού συνθλίβω τους κρυστάλλους χρησιμοποιώντας ένα γουδοχέρι ή το πίσω μέρος ενός κουταλιού του γλυκού,ώστε να γίνουν σκόνη.

Η δοσολογία κυμαίνεται από 0.1 ως 5% (του συνολικού βάρους του προϊόντος) λέω κυμαίνεται γιατί το ποσοστό βγαίνει ανάλογα για την περιοχή που προορίζεται,γάμπες-Βάλσαμο αναλγητικό για τοπική χρήση-για τον πονοκέφαλο στους κροτάφους-καταπραϋντικό τζέλ για τσιμπήματα εντόμων.κ.ο.κ.

Για το πρόσωπο που θέλουμε εμείς είναι από 0.1 ως 0.6% το πολύ,από εκεί και πάνω θα έχουμε ανεπιθύμητες παρενέργειες,δεν είναι τοξικό βέβαια,αλλά θεωρείται πολύ ερεθιστικό για το δέρμα,και κυρίως για τα μάτια του ανθρώπου,και ναί φυσικά και την πάτησα και εγώ πριν από χρόνια,για αυτό είπα να γράψω.

Re: Κρυσταλλοι μενθόλης. - Please help

Δημοσιεύτηκε: 08 Σεπ 2017, 19:03
από mitsos
Ακόμα πιο ερεθιστικό είναι για τους πνεύμονες που εισπνέονται οι ατμοί τη στιγμή της "εκρηξης" της εξάτμισής του (menthol) την ώρα που το απλώνουμε. Για λίγο όμως, για λίγα δευτερόλεπτα.
Όμως η άτιμη η μενθόλη για μερικά λεπτά μετά το ξύρισμα προσθέτει τόση δροσιά και καταπραϋντική δράση που είναι κυριολεκτικά άλλο πράμα, Πιστεύω ότι επειδή προσφέρει άμεση ανακούφιση είναι ίσως από τους σημαντικότερους και πιο επιθυμητούς παράγοντες για after shave χρήση.
Προσωπικά έχω γενικεύσει τη χρήση τους αλλού λίγο και αλλού πολύ και μερικές φορές, σε δοκιμές για λίγο (προς το τέλος της συσκευασίας για να είναι λίγη η λοσιόν που μένει και να είναι και σχετικά φτηνή πχ από το lidl η ice) φτάνω συνειδητά σε υπερβολή αλλά ποτέ δεν είδα κάτι "τοξικό" έστω και από άποψη αίσθησης.
Αλήθεια σε balm έχει βάλει ποτέ κανείς? Η (σαν ερώτημα) έχει δει κανείς μπαλμ μεντόλ? Ψάχνω αλλά μέχρι στιγμής δεν έχω βρει κάτι.

Re: Κρυσταλλοι μενθόλης. - Please help

Δημοσιεύτηκε: 09 Σεπ 2017, 11:18
από tolis.k
Οι κρύσταλλοι μενθόλης μου αρέσουν ιδιαίτερα να τους βάζω σε aftershave lotions που δεν είναι mentholated.

Οι κρύσταλλοι έχουν την εξής ιδιαιτερότητα. Διαλύονται μόνο μέσα σε αλκοόλ ή έλαια.
Αυτό σημαίνει ότι μπορούν να μπούνε αυτούσιοι χωρίς τρίψιμο μέσα στο after shave (με αλκοόλ), αφού μετά από περίπου 10 λεπτά θα έχουν λιώσει πλήρως και αφομοιωθεί από το after shave.

Παρομοίως μπορούν να μπούνε μέσα σε έλαια π.χ. ελαιόλαδο, για μασάζ για ξεκούραση σε πρησμένα πόδια. Και σε αυτή την περίπτωση μπαίνουν αυτούσιοι αφού μετά από λίγο διαλύονται στα έλαια.

ΔΕΝ διαλύονται στο νερό.

Όσο αφορά μερικά balsam, το έχω δοκιμάσει χωρίς ικανοποιητικά αποτελέσματα. Αυτό οφείλεται κυρίως στην έλλειψη αλκοόλης, αλλά και επειδή τα balsam δεν είναι ιδιαίτερα λιπαρά για ευνόητους λόγους και άρα έχουν πολύ light λιπαρά που δεν επαρκούν για την πλήρη διάλυσή τους.

Η αποδεκτή δοσολογία είναι όπως προαναφέρθηκε από 1% έως 5% με την χρυσή τομή στα aftershave 2% - 3%. Από εκεί και πάνω δηλαδή 4% ή 5% αναφέρεται κυρίως σε ΜΗ ευαίσθητο δέρμα π.χ. χέρια, πόδια.
Κατά την προσωπική μου άποψη πάντα.

Re: Κρυσταλλοι μενθόλης. - Please help

Δημοσιεύτηκε: 11 Σεπ 2017, 09:43
από akis_peiraias
Εγώ έχω βάλει στο balm της Arko .
Διέλυσα σε λίγο Vitos classica μερικούς κρύσταλλους (3 περίπου μέτριους ) και έβαλα και 5 σταγόνες γλυκερίνης φυτικής όταν διαλύθηκαν. Μετά με σύριγγα μέσα στο balm . Καλό χτύπημα και όλα ΟΚ . Θα το ήθελα πιο δροσερό αλλά δεν κάνω υπερβολή στο balm ... αρκετά turbo είναι τα asl που έχω ... :D