BEA for men (stick)

Απάντηση
padjon72
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: 20 Σεπ 2014, 14:23
11
Has thanked: 32 times
Been thanked: 74 times
Ηλικία: 53

Ξέρω οτι πολλοί το χρησιμοποιείτε, δεν βρηκα θέμα οπότε ας γράψω κάτι...


Εικόνα


Ήρθε σήμερα μαζί με κάποια άλλα stick που είχα παραγγείλει. Επέλεξα αυτό πρώτο να φτιάξω μια σαπουνάδα :megagrin
Βρέξιμο με λίγο ζεστό νερό, λίγο νερό στο πινέλο, πέντε έξι σβούρες το πινέλο γύρω από το στικ και στο κατευθείαν στο πρόσωπο.

Αφρός πολύς, ωραίος ,πηχτός, επικαλυπτικός και προστατευτικός. Ξύρισμα άνετο. Αρωματικά σχετικά καλό, αλλά όχι κάτι το φοβερό.
Αίσθηση στο πρόσωπο απαλή (ευαίσθητη επιδερμίδα γαρ), μετά το ξύρισμα άνετη αίσθηση.

Πρέπει να είναι αδελφάκι του LEA (ίδια χώρα προέλευσης, ίδιο καλούπι, ίδιο άρωμα) θα δοκιμαστεί οσονούπω κι αυτό

Ιδού και τα συστατικό όπως τα σκάναρα.
(Η πάνω φωτο είναι από το νετ)

Εικόνα
Ηλίας
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 4168
Εγγραφή: 02 Αύγ 2013, 15:25
12
Has thanked: 5740 times
Been thanked: 5633 times

Eγώ κόλλησα με το πινέλο απο πίσω... :megagrin

Αξιοπρεπέστατο πάντως το BEA. Το έχω στο ντουλαπάκι ( μου το είχε φέρει ο "Giannis" ) και έχει αναλάβει το ρόλο του "παραπέντε". Όποτε χρειάστηκα ξύρισμα της τελευταίας στιγμής δηλαδή. Ναί, αρωματικά δε το λες και φοβερό. Καθαρό, με μία ελαφριά υποψία λεμονοφρεσκάδας.
Για δύο πράγματα δε πρέπει να στεναχωριόμαστε..
Γι'αυτά που γίνονται και γι'αυτά που δε γίνονται.
Άβαταρ μέλους
herco
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 6407
Εγγραφή: 04 Σεπ 2013, 14:12
12
Has thanked: 12159 times
Been thanked: 12135 times
Ηλικία: 55

Ελα Ηλια !

Το σαπουνι ειναι οντως καλο - παρεμφερους αποδοσης με το Lea - για Αθηνα το βρισκουμε στον Μιχαηλιδη για πενταροδεκαρες :-)
Εικόνα
padjon72
Νήπιο
Νήπιο
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: 20 Σεπ 2014, 14:23
11
Has thanked: 32 times
Been thanked: 74 times
Ηλικία: 53

Το 1,60 € είνσι όντως πολύ χαμηλή τιμή για την απόδοση αυτού τού εξαιρετικού στικ.
Άβαταρ μέλους
Roadrunner
Γυμνάσιο
Γυμνάσιο
Δημοσιεύσεις: 1139
Εγγραφή: 22 Οκτ 2014, 10:20
11
Has thanked: 3611 times
Been thanked: 4505 times
Ηλικία: 49

Tίμιο στικ, που κάνει τη δουλειά του επαρκέστατα, αλλά δεν θα σε κάνει να θες να το ξαναγοράσεις.

Η μυρωδιά είναι κάτι μεταξύ σαπουνιού Μασσαλίας και απορρυπαντικού (με έμφαση στο δεύτερο), αλλά όχι τόσο ενοχλητική ώστε να πεις ότι δεν παλεύεται.
Άβαταρ μέλους
rhtoras
Εξειδίκευση
Εξειδίκευση
Δημοσιεύσεις: 2729
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2012, 16:12
13
Has thanked: 2713 times
Been thanked: 1756 times

To παλιό lea(bea) μύριζε πιο πολύ απορριπαντικό.
Άσχετο αλλά στη μισή Ισπανία εμφανίζεται ως bea και στις υπόλοιπες περιοχές ώς lea.Γεωγραφικοί-εμπορικοί οι λόγοι υποθέτω.Επίσης η νέα φόρμουλα με λανολίνη και tallow είναι πρόταση φορουμιτών.Εγώ έχω το νέο vie long που είναι το ίδιο,και το βρίσκω αρκετά μπαρμπέρικο σαν άρωμα.Κάτι μεταξύ σαπουνιού Μασσαλίας και καθαριστικού όπως πολύ έυστοχα λέει ο φίλος από πάνω.Θα έλεγα όμως οτι φέρνει και σε τάλκ!
https://unchained-gnu.gr Βάλτε linux που είναι δωρεάν, ελαφρύ και κάνει ο,τι θέλετε.
oneirofono.gr Το καλύτερο e-steki.

Φυσικά δε θέλω να ξεμείνω από: gillette κρέμα ξυρίσματος και oldspice asl.
macho
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δάσκαλος Ξυρίσματος
Δημοσιεύσεις: 5173
Εγγραφή: 23 Ιουν 2014, 19:15
12
Has thanked: 16341 times
Been thanked: 17340 times

για αυτο που προσφερει,στην τιμη που το προσφερει ειναι κυριολεκτικα vfm.το arko stick μυριζει πολυ πιο χημικα απο το bea/lea.εμενα σαν αρωμα μου αρεσει.YMMV.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Κρέμες και σαπούνια ξυρίσματος”