Ήρθε σήμερα μαζί με κάποια άλλα stick που είχα παραγγείλει. Επέλεξα αυτό πρώτο να φτιάξω μια σαπουνάδα :megagrin
Βρέξιμο με λίγο ζεστό νερό, λίγο νερό στο πινέλο, πέντε έξι σβούρες το πινέλο γύρω από το στικ και στο κατευθείαν στο πρόσωπο.
Αφρός πολύς, ωραίος ,πηχτός, επικαλυπτικός και προστατευτικός. Ξύρισμα άνετο. Αρωματικά σχετικά καλό, αλλά όχι κάτι το φοβερό.
Αίσθηση στο πρόσωπο απαλή (ευαίσθητη επιδερμίδα γαρ), μετά το ξύρισμα άνετη αίσθηση.
Πρέπει να είναι αδελφάκι του LEA (ίδια χώρα προέλευσης, ίδιο καλούπι, ίδιο άρωμα) θα δοκιμαστεί οσονούπω κι αυτό
Ιδού και τα συστατικό όπως τα σκάναρα.
(Η πάνω φωτο είναι από το νετ)





