Καλησπέρα σε όλους!
Σήμερα (ή αύριο) λέω να δοκιμάσω το Mühle Sea Buckthorn. Όπως σας είπα, για μπωλ πήρα ένα τασάκι όπου η διάμετρος ταιριάζει ακριβώς! Και το ύψος όμως είναι ακριβώς το ίδιο.
Σκεφτόμουν τώρα εγώ: Να το βάλω όπως θα έμπαινε στο κανονικό του μπωλ μέσα για να έχω εκείνο το βαθούλωμα από πάνω και να με βοηθάει να κάνω τον αφρό και ίσως και να βάζω μερικές σταγόνες νερό
Ή
Να το βάλω ανάποδα έτσι ώστε ο πάτος που είναι κοίλος να μου δίνει λίγο παραπάνω χώρο για να μην βγαίνει ο αφρός έξω;
Γενικά, και σε άλλα σαπούνια, τι προτιμάτε όταν δεν έχετε το αντίστοιχο μπωλ της εταιρίας τους;
Refill σε μπωλ.
- newinhere
- Γυμνάσιο

- Δημοσιεύσεις: 617
- Εγγραφή: 16 Ιουν 2014, 01:25
- 12
- Has thanked: 62 times
- Been thanked: 180 times
Νομίζω έχω S.A.D.
“I have come here to chew bubblegum and kick ass…and I’m all out of bubblegum.”
Μην κοιτάς το τι· αλλά το γιατί!
“I have come here to chew bubblegum and kick ass…and I’m all out of bubblegum.”
Μην κοιτάς το τι· αλλά το γιατί!
-
Ηλίας
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 4168
- Εγγραφή: 02 Αύγ 2013, 15:25
- 12
- Has thanked: 5740 times
- Been thanked: 5633 times
Aνάποδα, με το ανάγλυφο αν υπάρχει απο κάτω, όταν το σαπούνι είναι ένα, σπάνιο, ακριβό κτλ και δε θέλω να του χαλάσω τη "πρόσοψη".
Όπως να'ναι σε όλα τ'άλλα.9 στις δέκα όπως κάθεται και στο δικό του μπολ.
Όπως να'ναι σε όλα τ'άλλα.9 στις δέκα όπως κάθεται και στο δικό του μπολ.
Για δύο πράγματα δε πρέπει να στεναχωριόμαστε..
Γι'αυτά που γίνονται και γι'αυτά που δε γίνονται.
Γι'αυτά που γίνονται και γι'αυτά που δε γίνονται.