Σελίδα 1 από 1
wink
Δημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2010, 14:03
από Aris
Παιδια ωραια τα νεα smileys αλλα διαπιστωσα οτι λειπει ενα βασικο
που ειναι η φατσουλα που κλεινει το ματι;
Re: wink
Δημοσιεύτηκε: 19 Οκτ 2010, 14:39
από Stefanos
Κοιτα.
Ειχα στειλει το σετακι που βλεπεις στον Ανδρεα και ειχε 123 κομματια μεσα. :shocking ««much cooler! :xp1
Δεν ξερω τωρα ποσα εβαλε.. χαχα Παντως θα κανω ενα τσεκ και θα του τα στειλω..