Τα Golf GT 1400cc 170 ίππων πολλοί λένε ότι είναι για λίγα χιλιόμετρα. Δεν έχω ακούσει όμως κάτι συγκεκριμένο για προβλήματα, αν κι εγώ πιστεύω δεν είναι για να τα πάρεις 2ο χέρι. Μάλλον το ίδιο ισχύει και για τα TSI των 140 ίππων.
Όμως οι ίδιοι κινητήρες με τα 122 άλογα, έχουν χαμηλότερη πίεση στον υπερσυμπιεστή και δεν πιστεύω ότι θα βγάλουν πολλά προβλήματα. Αν ήταν να επιλέξω, σίγουρα θα επέλεγα τον κινητήρα με τη χαμηλότερη πίεση υπερσυμπιεστή και τη χαμηλότερη (σε στροφές) απόδοση ροπής. Σκοπός είναι να απολαμβάνεις το αμάξι το 99% του χρόνου που το οδηγείς. Όχι να έχεις τα άλογα στις 6.000 στροφές να σε περιμένουν για μία φορά στο τόσο που θα έχεις την ευκαιρία να τα νιώσεις.
Τι αυτοκίνητο έχετε;
- Δορυφέρων
- Εξειδίκευση
- Δημοσιεύσεις: 2519
- Εγγραφή: 13 Δεκ 2010, 17:51
- 13
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 147 times
- Ηλικία: 57
Στα νεα αμαξια πεφτει πολυ ανακυκλωμενο υλικο.
Λογοι κοστους εχουν κανει εταιριες να στραφουν σε υποδεεστερης ποιοτητας κραματα μεταλλων.
Τα ηλεκτρονικα τους πλεον ειναι τοσο ευαισθητα που δεν δεχονται χερι σε τιποτα.
Με το παραμικρο σου αναβει check engine και σε παραπεμπει σε εξουσιοδοτημενο.
Εχουν μακραν αυξημενη παθητικη-ενεργητικη ασφαλεια σε σχεση με προηγουμενης δεκαετιας μα πλεον το γερμανικο σκεπτικο ειναι "θα το κρατησει το πολυ 5 χρονια,θα κανει σερβις σε εξουσιοδοτημενο μονο με οτι θελουμε εμεις να του βαλουμε και μετα θα το πουλησει για το νεο μας μοντελο".
Λογοι κοστους εχουν κανει εταιριες να στραφουν σε υποδεεστερης ποιοτητας κραματα μεταλλων.
Τα ηλεκτρονικα τους πλεον ειναι τοσο ευαισθητα που δεν δεχονται χερι σε τιποτα.
Με το παραμικρο σου αναβει check engine και σε παραπεμπει σε εξουσιοδοτημενο.
Εχουν μακραν αυξημενη παθητικη-ενεργητικη ασφαλεια σε σχεση με προηγουμενης δεκαετιας μα πλεον το γερμανικο σκεπτικο ειναι "θα το κρατησει το πολυ 5 χρονια,θα κανει σερβις σε εξουσιοδοτημενο μονο με οτι θελουμε εμεις να του βαλουμε και μετα θα το πουλησει για το νεο μας μοντελο".
«ΟΥΚ ΕΙΘΙΣΤΑΙ ΤΟΙΣ ΕΛΛΗΣΙ ΠΡΟΣΚΥΝΕΕΙΝ»
Blog: http://ksyrisma-shaving.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Blog: http://ksyrisma-shaving.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- zamc
- Γυμνάσιο
- Δημοσιεύσεις: 942
- Εγγραφή: 11 Οκτ 2010, 09:19
- 13
- Τοποθεσία: Βριλήσσια - Αττική
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 37 times
- Ηλικία: 47
Εντάξει σιγουρο αυτό αλλα μην τρελαινόμαστε κιόλας, εννοώ πως 122 αλογα και τετοιες ροπές πρίν 10 χρόνια είχαν τα διλητρα ατμοσφαιρικα. Δεν θεωρώ πως τα 122 άλογα είναι λίγα είδικα για ενα αυτοκίνητο οικογενειακού προσανατολισμού! Τωρα βέβαια επειδή δοκίμασα και το 1.8 με 160 αλογα ...αυτο ειναι άλλη περίπτωση αλλα πάς αλλού και σε κατανάλωση και γενικά σε συντήρηση. Οι καιροι που ζουμε άλλωστε είναι δύσκολοι!Δορυφέρων έγραψε:Σε μικρο κινητηρα ροπη χαμηλα σημαινει οχι αλογα στις υψηλες.
Εαν καποιος εχει λιγο σπορ διαθεση καποια στιγμη θα "κρεμασει" το μοτερ.
OTI KAI NA KANEIΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΗΜΑΝΤΟ,
ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.
M.GANDHI
ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.
M.GANDHI
- Apostolos
- Δάσκαλος Ξυρίσματος
- Δημοσιεύσεις: 6359
- Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 14:06
- 15
- Has thanked: 1394 times
- Been thanked: 652 times
- Επικοινωνία:
Για γενικά θέματα περι αυτοκινήτου έχουμε και αυτό
Νow Τhat Υou Αre Α Μan, Shave Like One.
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
- Δορυφέρων
- Εξειδίκευση
- Δημοσιεύσεις: 2519
- Εγγραφή: 13 Δεκ 2010, 17:51
- 13
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 147 times
- Ηλικία: 57
ΟΚ το μετεφερα εκει.
http://forum.mens-only.gr/viewtopic.php?p=18486#p18486" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.mens-only.gr/viewtopic.php?p=18486#p18486" onclick="window.open(this.href);return false;
«ΟΥΚ ΕΙΘΙΣΤΑΙ ΤΟΙΣ ΕΛΛΗΣΙ ΠΡΟΣΚΥΝΕΕΙΝ»
Blog: http://ksyrisma-shaving.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Blog: http://ksyrisma-shaving.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Apostolos
- Δάσκαλος Ξυρίσματος
- Δημοσιεύσεις: 6359
- Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 14:06
- 15
- Has thanked: 1394 times
- Been thanked: 652 times
- Επικοινωνία:
up για νεότερα μέλη
Νow Τhat Υou Αre Α Μan, Shave Like One.
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
or
Grow A Beard
(growing a beard doesn't mean you have to be ungroomed)
- Fotakas
- Εξειδίκευση
- Δημοσιεύσεις: 4045
- Εγγραφή: 31 Αύγ 2011, 17:49
- 12
- Τοποθεσία: Ηλιούπολη
- Has thanked: 1362 times
- Been thanked: 4911 times
- Ηλικία: 41
Toyota Corolla E12. Φανατικός corollakias απο γεννησιμιού μου. Γενικά στην οικογένεια είμαστε Toyοtaκηδες.
Όσο κι αν κανείς προσέχει, όσο κι αν το κυνηγά
Πάντα πάντα θα 'ναι αργά, δεύτερη ζωή δεν έχει.
(Ο.Ε.)
Πάντα πάντα θα 'ναι αργά, δεύτερη ζωή δεν έχει.
(Ο.Ε.)
- Aris
- Λύκειο
- Δημοσιεύσεις: 2071
- Εγγραφή: 04 Ιαν 2010, 12:46
- 14
- Τοποθεσία: Χαλάνδρι, Αθήνα
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 48 times
- Ηλικία: 46
ακομα το ιδιο εχω κ θα το εχω για πολυ :shockingAris έγραψε:Fiat Grande Punto 1.4 του 06'
Το επομενο θελω να ειναι Polo
My Ammo
Μηχανή: Edwin Jagger DE89L
Πινέλα: Boar Omega 10018, 10048, 2x10065, Edwin Jagger pure badger
Κρέμες: Body Shop Maca Root, Nivea
Σαπούνια: Valobra, Mama Bear Lavender
Λοσιόν: 4711, Floid Suave
Balm: Body Shop Maca Root
Μηχανή: Edwin Jagger DE89L
Πινέλα: Boar Omega 10018, 10048, 2x10065, Edwin Jagger pure badger
Κρέμες: Body Shop Maca Root, Nivea
Σαπούνια: Valobra, Mama Bear Lavender
Λοσιόν: 4711, Floid Suave
Balm: Body Shop Maca Root
- Giannis
- Εξειδίκευση
- Δημοσιεύσεις: 2537
- Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 16:13
- 15
- Has thanked: 1038 times
- Been thanked: 1249 times
Η σύζυγος Golf FSI 90 ίππων. Εγώ κάρτα απεριορίστων διαδρομών. Ζαχαρώνω όμως τα subaru στα γεράματα :bigsmilieΑλέξουρος έγραψε:Τα Golf GT 1400cc 170 ίππων πολλοί λένε ότι είναι για λίγα χιλιόμετρα. Δεν έχω ακούσει όμως κάτι συγκεκριμένο για προβλήματα, αν κι εγώ πιστεύω δεν είναι για να τα πάρεις 2ο χέρι. Μάλλον το ίδιο ισχύει και για τα TSI των 140 ίππων.
Όμως οι ίδιοι κινητήρες με τα 122 άλογα, έχουν χαμηλότερη πίεση στον υπερσυμπιεστή και δεν πιστεύω ότι θα βγάλουν πολλά προβλήματα. Αν ήταν να επιλέξω, σίγουρα θα επέλεγα τον κινητήρα με τη χαμηλότερη πίεση υπερσυμπιεστή και τη χαμηλότερη (σε στροφές) απόδοση ροπής. Σκοπός είναι να απολαμβάνεις το αμάξι το 99% του χρόνου που το οδηγείς. Όχι να έχεις τα άλογα στις 6.000 στροφές να σε περιμένουν για μία φορά στο τόσο που θα έχεις την ευκαιρία να τα νιώσεις.
if you have a great shave you have a great day