Πινέλο Muhle Silvertip Fibre
Δημοσιεύτηκε: 01 Φεβ 2013, 13:58
Πρόκειται για αυτό το πινέλο.

Όπως έχει πει και ο Κωνσταντίνος, αξίζει να τα πάρεις μια και είναι από τα καλύτερα συνθετικά πινέλα. Για μένα, έχει καλά και κακά, τα οποία τα παραθέτω εδώ:
Μου άρεσε ότι:

Όπως έχει πει και ο Κωνσταντίνος, αξίζει να τα πάρεις μια και είναι από τα καλύτερα συνθετικά πινέλα. Για μένα, έχει καλά και κακά, τα οποία τα παραθέτω εδώ:
Μου άρεσε ότι:
- - Είναι πανέμορφο. Η λαβή του είναι από τις πιο ωραίες που έχω.
- Στεγνώνει αμέσως. Σε 10 λεπτά είναι έτοιμο για πακετάρισμα, δηλαδή για ταξίδια είναι τέλειο.
- Κυριολεκτικά τσακίζει τα σαπούνια. Δεν ξέρω τι έχουν κάνει οι Γερμανοί, αλλά το πινέλο σηκώνει απίστευτη ποσότητα σαπουνιού στο μισό χρόνο φορτώματος.
- Είναι απαλό και με καλό backbone σε σχέση με άλλα συνθετικά.
- - Ο θύσανος του είναι ελαστικός (springy). Δεν έχω άλλο πινέλο που να έρχεται κοντά σε αυτό. Αν το πιέσεις στο πρόσωπο για να ανοίξει ο θύσανος, το νιώθεις σαν να θέλει να κάνει γκελ.
- Η τρίχα δεν απορροφάει καθόλου νερό. Έτσι στο face lathering, εκτοξεύονται παντού νερά και αφροί, πολύ περισσότερο από άλλα πινέλα.

