Σελίδα 1 από 23
Re: Το Ξύρισμα της ημέρας: Νοέμβριος 2012
Δημοσιεύτηκε: 30 Νοέμ 2012, 23:01
από Georgelap
Για τη βραδινή έξοδο:

Το Ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2012
Δημοσιεύτηκε: 01 Δεκ 2012, 08:52
από Antonis
Καλημέρα.
-Williams shaving soap
-Omega 10048
-Merkur 33C
-Feather (4)
-4711 asl
Πανέμορφο! :dance3
Re: Το Ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2012
Δημοσιεύτηκε: 01 Δεκ 2012, 13:49
από Stefanos
Ας γραψω και γω μια φορα μετα απο κατι αιωνες..
* SIR Irisch Moos RC
* Hans Baier ST
* Gillette Fatboy [9]
* AKP (3)
* SIR Irisch Moos ASL
Τελικα ειναι απαιχτη αυητη η vintage κρεμουλα.. :dance3
Re: Το Ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2012
Δημοσιεύτηκε: 01 Δεκ 2012, 14:24
από Harry
Σε λίγα λεπτά:
-Σαπούνι: MWF
-Πινέλο: omega 6191
-Μηχανή: Muhler R41
-Ξυράφι: feather (5)
ASL: Aqua Velva
Re: Το Ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2012
Δημοσιεύτηκε: 01 Δεκ 2012, 18:00
από Apostolos
Καλησπερα,
Old Spice Shaving Cream
Edwing Jagger SB
Dovo 101 6/8
ASL Old spice
Re: Το Ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2012
Δημοσιεύτηκε: 01 Δεκ 2012, 20:03
από Fotakas
- Σαπούνι Ξυρίσματος Williams Shaving Mug
- Πινέλο Ξυρίσματος Χειροποίητο Bristle
- DE Merkur 985cl
- Λεπίδα Gillette Silver Blue
- ASL Floris No89
- EDT Floris No89
Καλό Σαββατόβραδο!
Re: Το Ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2012
Δημοσιεύτηκε: 01 Δεκ 2012, 20:47
από Burning Lung
Να γράψω και εγώ προκειμένου να νίωσετε ντροπή και συνάμα λύπιση...!
Bic μιας χρησεως
After Shave scorpio vertigo
Χωρις σαπουνι/αφρο, πινελο κλπ, σκέτο (και κρυο) νεράκι!
Re: Το Ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2012
Δημοσιεύτηκε: 01 Δεκ 2012, 20:48
από Arisk
Δολοφόνε !!!
Re: Το Ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2012
Δημοσιεύτηκε: 01 Δεκ 2012, 21:27
από Πάνος
SOC 2B
EJ 89
Elios (4)
Classic Male Grooming
444
Alt Innsbruck
Δεν ξέρω αν σας το έχω ξαναπεί αλλά..... φοβερή η κολόνια !!
Re: Το Ξύρισμα της ημέρας: Δεκέμβριος 2012
Δημοσιεύτηκε: 02 Δεκ 2012, 00:28
από NavalArchitect
Σάββατο 1/12
Merkur Progress & Dorco
Omega No. 49
Dovo
Bleu de Chanel after shave
Κούρεμα (πολύ επιτυχημένο για Κορεάτικο κομμωτήριο), έξι χιλιόμετρα γρήγορο περπάτημα, μπάνιο και σχετικά σύντομο καφεδάκι με το 'αμόρε'.
Τώρα πλέον όλα είναι ακόμη λίγο πιό καθαρά (παρ'όλη την σκόπιμα συνεχιζόμενη θολούρα τους). Δεδομένου πως μέσα σε όλα τα άλλα πρέπει πάντοτε να σέβεται κανείς τον εαυτό του, είναι ώρα να σταματήσω αυτό το παιχνίδι.
Το εισητήριο για Ελλάδα άλλαξε, πιθανότατα θα περάσω Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά εδώ μιας κι έχω ένα πολύ σημαντικό meeting στις 21 Δεκεμβρίου. Θα δούμε λοιπόν αν θα καταφέρω τελικά να συναντηθώ με μερικούς από εσάς, ή πώς θα στείλω το Χριστουγεννιάτικο δώρο (του φόρουμ) σε αυτόν που θα μου πουν τα παιδιά.
Καλή Κυριακή σε όλους.