Proraso Sensitive green tea & aloe
-
dallazzzz
- Νήπιο

- Δημοσιεύσεις: 22
- Εγγραφή: 07 Φεβ 2012, 15:51
- 14
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 4 times
- Ηλικία: 44
Λοιπον μετα απο την παραλαβη του σαπουνιου και την υποσχεση να γραψω εντυπωσεις ηρθε η ωρα!!!!Να σημειωσω οτι παρεμεινα 6 μερες αξυριστος για hard test drive. Ανοιγοντας το μπολακι ενα ελαφρυ αλλα δροσερο αρωμα πρασινου τσαγιου και αλοης κανει την εμφανιση του. Να πω οτι η υφη του προρασο ειναι σαν ενα ημισκληρο σαπουνι κατι μεταξυ κρεμας και σκληρου σαπουνιου για να ειμαι ειλικρινης. Το φορτωμα του βρεγμενου πινελου γινεται γρηγορα και πισω στο μπολ για περισσοτερο δουλεμα.Ζητησε λιγο νερακι ακομα και η μαρεγκα ετοιμη. Απλωνω στο προσωπο και η αισθηση αρκετα καλη, νιωθεις με το καλημερα μια φρεσκαδα στο προσωπο και το ξυραφι γλυστραει απαλα και χωρις προβληματα. Δευτερο περασμα και μια απο τα ιδια ο αφρος δεν εκοψε καθολου αλλα αυτο που παρατηρησα ειναι οτι δεν με εφτασε για 3ο περασμα και χρειαστηκε να ξαναφορτωσω τωρα δεν ξερω αν εκανα εγω λαθος και φορτωσα λιγοτερο στην αρχη αλλα στο επομενο ξυρισμα θα το δουμε αυτο το θεματακι.Μετα το ξεπλυμα με κρυο νερακι μια απιστευτη αισθηση καθαριοτητας δροσιας και φρεσκαδας στο προσωπο.Σε γενικες γραμμες το σαπουνι αρκετα καλο βεβαια επειδη σαν μετρο συγκρισης εχω παντα την ναυαρχιδα που λεγεται tabac το θεωρω κατωτερο σε πρωτη φαση λογω του οτι δεν μου αρεσε το οτι δεν με ενυδατωσε οσο το tabac οπως επισης οτι και το αρωμα του εξασθενισε σχετικα γρηγορα. Σιγουρα ομως ειναι ενα σαπουνι το οποιο θα υπαρχει παντα στο ντουλαπι. Αυτα τα λιγα απο μενα και βεβαια θα πω και περισσοτερα μετα το 2ο ξυρισμα, τωρα οσοι συμφορουμιτες το εχουνε παρει μπορουν να προσθεσουν και τις δικες τους αποψεις.
Οποιος παιζει παντα χανει...αλλα οποιος δεν παιζει δεν κερδιζει ποτε!!!
Το μεγαλύτερο ρίσκο στη ζωή είναι να μην παίρνεις κανένα ρίσκο.(Πόρτερ Μ.)
Το μεγαλύτερο ρίσκο στη ζωή είναι να μην παίρνεις κανένα ρίσκο.(Πόρτερ Μ.)
- Antonis
- Καθηγητής Ξυρίσματος

- Δημοσιεύσεις: 11092
- Εγγραφή: 15 Δεκ 2011, 20:57
- 14
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
- Has thanked: 30359 times
- Been thanked: 30841 times
Σε γενικές γραμμές τα proraso είναι πολύ καλά για τα λεφτά τους. Είναι λογικό να υστερούν σε κάποια πράγματα, ιδιαίτερα όταν τα συγκρίνεις με πολύ ανώτερα προϊόντα, αλλά ξαναλέω, για τα λεφτά τους είναι πολύ καλά!
- Δορυφέρων
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 2519
- Εγγραφή: 13 Δεκ 2010, 17:51
- 15
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 148 times
- Ηλικία: 59
Ingredients: Aqua (Water), Stearic Acid, Cocos Nucifera (Coconut Oil), Potassium Hydroxide, Sodium Hydroxide, Glycerin, Parfum (Fragrance), Aloe Barbadensis Leaf Juice, Camellia Sinensis Leaf Extract, PEG-150 Distearate, Menthol, Sodium Lauryl Sulfate, Triclosa, Boric Acid, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Geraniol, Citral, Limonene, Pentaerythrytyl Tetra-di-t-butyl, Hydroxycinnamate, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Isobutylparaben, Etridronic Acid, Tetrasodium EDTA, Propylene Glycol, Hydroxyethylcellulose, Sodium Borate.



Ιδιο σχημα και οψη σαν το αδερφακι του το πρασινο
Εντελως αλλη φυσικα μυρωδια,αυτου ειναι πιο ηπια
Στο θεμα αφρου,αποδοσης κλπ ειναι στην ιδια ανωτερη κλαση σαπουνιων.

Κανενα προβλημα με Open Comb,βαθυ ποιοτικο ξυρισμα
Πουθενα ερεθισμος,εχει μια καταπραϋντικη ας το πουμε δραση.



Ιδιο σχημα και οψη σαν το αδερφακι του το πρασινο
Εντελως αλλη φυσικα μυρωδια,αυτου ειναι πιο ηπια
Στο θεμα αφρου,αποδοσης κλπ ειναι στην ιδια ανωτερη κλαση σαπουνιων.

Κανενα προβλημα με Open Comb,βαθυ ποιοτικο ξυρισμα
Πουθενα ερεθισμος,εχει μια καταπραϋντικη ας το πουμε δραση.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Stefanos την 27 Μαρ 2012, 12:28, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Διορθωση των συνδεσμων. Στεφανος
Λόγος: Διορθωση των συνδεσμων. Στεφανος
«ΟΥΚ ΕΙΘΙΣΤΑΙ ΤΟΙΣ ΕΛΛΗΣΙ ΠΡΟΣΚΥΝΕΕΙΝ»
Blog: http://ksyrisma-shaving.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Blog: http://ksyrisma-shaving.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
dallazzzz
- Νήπιο

- Δημοσιεύσεις: 22
- Εγγραφή: 07 Φεβ 2012, 15:51
- 14
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 4 times
- Ηλικία: 44
Δορυφερων εγω τετοια μαρεγκα δεν πετυχα ακριβως αλλα ηταν η πρωτη ξουρα!!!δωσε πληροφοριες για την διαδικασια να δω τυχων διαφορες.
P.S παλι καλα που εβαλες φωτογραφιες εμενα δεν μου κοψε!!! :thnx :thnx :thnx :thnx
P.S παλι καλα που εβαλες φωτογραφιες εμενα δεν μου κοψε!!! :thnx :thnx :thnx :thnx
Οποιος παιζει παντα χανει...αλλα οποιος δεν παιζει δεν κερδιζει ποτε!!!
Το μεγαλύτερο ρίσκο στη ζωή είναι να μην παίρνεις κανένα ρίσκο.(Πόρτερ Μ.)
Το μεγαλύτερο ρίσκο στη ζωή είναι να μην παίρνεις κανένα ρίσκο.(Πόρτερ Μ.)
- Δορυφέρων
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 2519
- Εγγραφή: 13 Δεκ 2010, 17:51
- 15
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 148 times
- Ηλικία: 59
Απο την βιασυνη μου εβαλα link χωρις πχ να βαλω 1,2,3
Δεν ηθελα να βγουν ολες να μην ανοιξει το τοπικ μα δεν πειραζει.
@ dallazzzz: Zεστο καλα το μπολακι,καλα μουλιασμενο το πινελο,περιμετρικο φορτωμα σαπουνιου στον θυσανο
Αριστερη και δεξια περιστροφη (το σχημα του μπολ βοηθαει να μενει στα ακρα κι οχι να σηκωνεται πολυ) συν λιγο "στουμπισμα" στο κεντρο
Οι φωτο δεν ειναι στημενες για να βγει πολυς ο αφρος,ειναι οπως βγηκε εκεινη την ωρα
Στην τελευταια παντα βαζω οτι εχει απομεινει απο τα υπολοιπα περασματα για το τελευταιο και προοριζεται για επαλειψη με τα δαχτυλα στο προσωπο.
Το "τσαϊ" στα προϊοντα ξυρισματος το συμπαθω παρα πολυ στο προσωπο
Εχω ASL που το περιεχει κι αυτος ηταν ο λογος που πηρα και αυτο το σαπουνι
Ειναι ενα παρα πολυ καλο που δικαιωνει την φιρμα.
Δεν ηθελα να βγουν ολες να μην ανοιξει το τοπικ μα δεν πειραζει.
@ dallazzzz: Zεστο καλα το μπολακι,καλα μουλιασμενο το πινελο,περιμετρικο φορτωμα σαπουνιου στον θυσανο
Αριστερη και δεξια περιστροφη (το σχημα του μπολ βοηθαει να μενει στα ακρα κι οχι να σηκωνεται πολυ) συν λιγο "στουμπισμα" στο κεντρο
Οι φωτο δεν ειναι στημενες για να βγει πολυς ο αφρος,ειναι οπως βγηκε εκεινη την ωρα
Στην τελευταια παντα βαζω οτι εχει απομεινει απο τα υπολοιπα περασματα για το τελευταιο και προοριζεται για επαλειψη με τα δαχτυλα στο προσωπο.
Το "τσαϊ" στα προϊοντα ξυρισματος το συμπαθω παρα πολυ στο προσωπο
Εχω ASL που το περιεχει κι αυτος ηταν ο λογος που πηρα και αυτο το σαπουνι
Ειναι ενα παρα πολυ καλο που δικαιωνει την φιρμα.
«ΟΥΚ ΕΙΘΙΣΤΑΙ ΤΟΙΣ ΕΛΛΗΣΙ ΠΡΟΣΚΥΝΕΕΙΝ»
Blog: http://ksyrisma-shaving.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Blog: http://ksyrisma-shaving.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
dallazzzz
- Νήπιο

- Δημοσιεύσεις: 22
- Εγγραφή: 07 Φεβ 2012, 15:51
- 14
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 4 times
- Ηλικία: 44
Το προβλημα με τη ποσοτητα του σαπουνιου διορθωθηκε το λαθος το εκανα εγω με πολυ λιγο ακομα φορτωμα εβγαλε την ποσοτητα που χρειαζομουνα
το θεμα με το στουμπισμα στην μεση πρεπει να βοηθησε πολυ!!!Δορυφέρων έγραψε:Απο την βιασυνη μου εβαλα link χωρις πχ να βαλω 1,2,3
Δεν ηθελα να βγουν ολες να μην ανοιξει το τοπικ μα δεν πειραζει.
@ dallazzzz: Zεστο καλα το μπολακι,καλα μουλιασμενο το πινελο,περιμετρικο φορτωμα σαπουνιου στον θυσανο
Αριστερη και δεξια περιστροφη (το σχημα του μπολ βοηθαει να μενει στα ακρα κι οχι να σηκωνεται πολυ) συν λιγο "στουμπισμα" στο κεντρο
Οι φωτο δεν ειναι στημενες για να βγει πολυς ο αφρος,ειναι οπως βγηκε εκεινη την ωρα
Στην τελευταια παντα βαζω οτι εχει απομεινει απο τα υπολοιπα περασματα για το τελευταιο και προοριζεται για επαλειψη με τα δαχτυλα στο προσωπο.
Το "τσαϊ" στα προϊοντα ξυρισματος το συμπαθω παρα πολυ στο προσωπο
Εχω ASL που το περιεχει κι αυτος ηταν ο λογος που πηρα και αυτο το σαπουνι
Ειναι ενα παρα πολυ καλο που δικαιωνει την φιρμα.
Οποιος παιζει παντα χανει...αλλα οποιος δεν παιζει δεν κερδιζει ποτε!!!
Το μεγαλύτερο ρίσκο στη ζωή είναι να μην παίρνεις κανένα ρίσκο.(Πόρτερ Μ.)
Το μεγαλύτερο ρίσκο στη ζωή είναι να μην παίρνεις κανένα ρίσκο.(Πόρτερ Μ.)
- Δορυφέρων
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 2519
- Εγγραφή: 13 Δεκ 2010, 17:51
- 15
- Has thanked: 46 times
- Been thanked: 148 times
- Ηλικία: 59
Ωραιος ! Βγαζει τον αφρο προς τα εξω
Αναλογα την ποιοτητα της τριχας σε μερικα πινελα βοηθα πολυ γιατι τον κρατανε πολυ μεσα προς την βαση
Δεν ειναι απαραιτητο πως μετα με face lathering θα ξαναβγει ολος στο προσωπο.
Αναλογα την ποιοτητα της τριχας σε μερικα πινελα βοηθα πολυ γιατι τον κρατανε πολυ μεσα προς την βαση
Δεν ειναι απαραιτητο πως μετα με face lathering θα ξαναβγει ολος στο προσωπο.
«ΟΥΚ ΕΙΘΙΣΤΑΙ ΤΟΙΣ ΕΛΛΗΣΙ ΠΡΟΣΚΥΝΕΕΙΝ»
Blog: http://ksyrisma-shaving.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Blog: http://ksyrisma-shaving.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Giannis
- Εξειδίκευση

- Δημοσιεύσεις: 2537
- Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 16:13
- 17
- Has thanked: 1038 times
- Been thanked: 1249 times
Το άρωμα πολύ πιο διακριτικό απο το Πράσινο. Την προτιμώ αλλά την αφήνω για το καλοκαίρι.
Μου βγάζει μια ωραία δροσιά.
Μου βγάζει μια ωραία δροσιά.
if you have a great shave you have a great day
