Σελίδα 1 από 4
Πινέλο και τσιμπίματα
Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2012, 18:52
από SpyrosP
Καλησπέρα,
Στους 2 μήνες που ξεκίνησα το παραδοσιακό ξύρισμα έχω ένα πρόβλημα όσον αφορά κάτι τσιμπίματα που προκαλούντε κατά την διάρκεια απλώματος του αφρού(περισσότερο στο 2ο & 3ο πέρασμα) από το
πινέλο. Γενικά έχω ευαίσθητο δέρμα και ακόμα περισσότερο αυτό τον καιρό λόγω μιας θεραπείας που κάνω. Ισχύει ότι σε τέτοιες περιπτώσεις είναι προτιμώτερο να χρησιμοποιούμε silvertip πινέλα?
Έχω βάλει στο μάτι
αυτό
Γνώμες?
Re: Πινέλο και τσιμπίματα
Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2012, 19:33
από Stefanos
Ναι ειναι γεγονος οτι σε ευαισθητη επιδερμιδα ενα silvertip ειναι η καλυτερη επιλογη. Το πινελο που εχεις ειναι pure badger και ειναι φυσιολογικο να τσιμπαει γιατι οι τριχες ειναι κουρεμενες! Πριν καταληξεις σε καποιο πινελο που θα παρεις απο το ιντερνετ, θα προτεινα να δεις ποια καταστηματα προτεινουν τα παιδια για να πας νας δεις πρωτα τα μεγεθη και το βαρος εκει. Εαν δεν σε αρεσει κατι απο χρηματοοικονομικη αποψη ή μοντελο, εχεις την εναλλακτικη του διαδικτυου. Αλλα τουλαχιστον εχεις μια χειροπιαστη ιδεα για το τι θες. Αν και θα προτεινα την εναλλακτικη της ενισχυσης της τοπικης οικονομιας... (αλλα αυτο ειναι η προσωπικη μου αποψη και σιγουρα δεν ειναι νουθεσια).
Κατα τ'αλλα, το πινελο που διαλεξες ειναι ομορφο.
Φιλικα
Στεφος
Re: Πινέλο και τσιμπίματα
Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2012, 19:42
από Apostolos
Αν σε τσιμπάει το Pure τότε πρέπει να πας σε silvertip οπωσδήποτε και μάλιστα όσο πιο καλό αντέχει η τσέπη σου. Το KENT είναι πολύ καλή επιλογή. Και βέβαια μακριά από αγριόχοιρους.
Τώρα, έχε υπόψιν σου τρείς βασικές τακτικές για να μην τσιμπάνε τα πινέλα.
1. πολύ καλό μούλιασμα σε ζεστό νερό για 10 λεπτά πιν το ξυρισμα.
2. δεν πιέζουμε το πινέλο στο πρόσωπο
3. εκτός του πρώτου περάσματος όλα τα υπόλοιπα δεν θέλουν πολύ μασάζ. Ένα απλό στρώμα αφρού είναι αρκετό.
Re: Πινέλο και τσιμπίματα
Δημοσιεύτηκε: 06 Φεβ 2012, 22:53
από Δορυφέρων
Το Muhle αυτο δεν με τσιμπαει παντως
Εχω Pure και Black Badger αλλων εταιριων πολυ πιο σκληρα στην ακρη
Εαν θελεις κατι απλο και φθηνο εχει στον Hondos Ασβου με 12-15 ευρω και ειναι σπεσιαλ!
Re: Πινέλο και τσιμπίματα
Δημοσιεύτηκε: 07 Φεβ 2012, 00:29
από andreas
Αν λες το γνωστό pure badger που έχουν Δορυφέρων θα διαφωνήσω! (με σήμα το χελωνάκι)
Εγώ το έχω και το χρησιμοποιώ σχεδόν σε κάθε μου ξύρισμα, έχω να πω πως είναι ο μετρ του τσιμπήματος!
Κάτι που εμένα προσωπικά, μου αρέσει αφάνταστα!
Re: Πινέλο και τσιμπίματα
Δημοσιεύτηκε: 07 Φεβ 2012, 01:13
από SpyrosP
Μπα φίλε εγώ δεν τα αντέχω με τίποτα τα τσιμπίματα.
Γενικά το μουλιάζω το πινέλο σε ζεστό νερό και στο άπλωμα δεν το πιέζω ούτε ξανακάνω μασάζ μετά αλλά όπως και να έχει με ενοχλεί. Η αλήθεια είναι ότι δεν ξεκίνησα το παραδοσιακό ξύρισμα στην καλύτερη στιγμή της ζωής μου από άποψη κατάστασης δέρματος μιας και κάνω θεραπεία με ισοτοτρενοίνη και λόγω της ξηρασίας και ευαισθησίας του δέρματος που προκαλεί δεν έχω αντικειμενική εικόνα για το αν θα με ενοχλούσε υπό άλλες συνθήκες. Θα δω κάποια μαγαζιά μέσα στην εβδομάδα όπως είπε ο Στέφανος γιατί δεν έχει και άδικο αν βρω κάτι εδώ σε καλή τιμή ούτε να περιμένω μεταφορικές ούτε τπτ. Τσέκαρα το thread που λέτε για τα μαγαζιά άλλα ξέρετε σε Αθήνα που θα έχω μεγάλες πιθανότητες να βρω ποικιλία σε silvertip?
Re: Πινέλο και τσιμπίματα
Δημοσιεύτηκε: 07 Φεβ 2012, 07:29
από Fotakas
Από όσα μαγαζιά έχω επισκεφθεί, την μεγαλύτερη ποικιλία σε πινέλα (κυρίως HJM) την είδα στην Solingen, στην Μεσογείων.
Re: Πινέλο και τσιμπίματα
Δημοσιεύτηκε: 07 Φεβ 2012, 12:09
από Δορυφέρων
Το πιο μαλακο που περασε απο τα χερια μου ειναι της Vulfix Naylon
Για ξεσκονοπανο ειναι οτι πρεπει,για αφρο της προκοπης δεν μου βγηκε.
:bigsmilie
Re: Πινέλο και τσιμπίματα
Δημοσιεύτηκε: 22 Φεβ 2012, 22:32
από Δορυφέρων
Apostolos έγραψε:
1. πολύ καλό μούλιασμα σε ζεστό νερό για 10 λεπτά πιν το ξυρισμα.
Σαν πολλα δεν ειναι 10 λεπτα μουλιασμα;
Re: Πινέλο και τσιμπίματα
Δημοσιεύτηκε: 23 Φεβ 2012, 12:39
από Apostolos
Έχω δοκιμάσει και περισσότερο και λιγότερο, και νομίζω αυτός είναι καλός χρόνος για εμένα. Δεν σημαίνει όμως ότι με λιγότερο δεν κάνεις δουλειά σου.