Σελίδα 1 από 1
Lavanda cream
Δημοσιεύτηκε: 25 Ιαν 2012, 20:38
από boltsis
Σήμερα παράλαβα αυτή τη κρέμα απο το πορτογαλικό site!Μια φωτό να τη γνωρίσετε.
Θα ήθελα να μου πείτε αν περιέχει σιλικόνη και αν έχετε κάποια εμπειρία απο αυτήν.Δεν είναι κάτι ακριβό , κάτω απο 5 ευρώ τη πήρα αν θυμάμαι καλά.Περισσότερα όταν τη δοκιμάσω!
Re: Lavanda cream
Δημοσιεύτηκε: 25 Ιαν 2012, 20:48
από Fotakas
Το "Methicone" μου μοιάζει για σιλικόνη. Δεν είμαι βέβαια και απολύτως σίγουρος.
Re: Lavanda cream
Δημοσιεύτηκε: 25 Ιαν 2012, 20:52
από Stefanos
Ναι ειναι.. :dash
Η κρεμα ειναι νεας παραγωγης, μιας καιγια ενα διαστημα ειχε σταματησει. Νομιζω η παλια συνταγη ηταν καθαρη... argh... Αλλα και παλι ειναι καλη κρεμα. Ημεθικονη ειναι πιο απλη σιλικονη απο τη διμεθικονη.. Εδω θα εκλεινα το ματι μου για τη χρηση...
Re: Lavanda cream
Δημοσιεύτηκε: 25 Ιαν 2012, 20:57
από boltsis
Nα μη τη χρησιμοποιώ με τα καλά πινέλα μου δηλαδή, τα ασβουδάκια που περιμένω η το semogue μου?
Re: Lavanda cream
Δημοσιεύτηκε: 25 Ιαν 2012, 21:15
από Stefanos
Χρησιμοποιησε την.. Στο gut-rasiert.de την χρησιμοποιουνε χωρις νιαουρισματα, αρα μαλλον δεν υπαρχει θεμα.
Re: Lavanda cream
Δημοσιεύτηκε: 28 Ιαν 2012, 12:15
από ElNavajero
Χρησιμοποίησέ την άφοβα.Και εγώ με τους ασβούς μου την χρησιμοποιώ (λες και εχω και καμιά γουρούνα,χαχα!).Είναι ωραία κρέμα.
Re: Lavanda cream
Δημοσιεύτηκε: 10 Ιαν 2014, 11:09
από christostz03
Από πλευράς ποιότητας αφρού, υπάρχει κάποια γνώμη?
Την παρήγγειλα σήμερα (μαζί με την Νally - πορτογαλική και αυτή).
Θα σας πω και εγώ την άποψή μου μόλις τις δοκιμάσω.
